Η κ. Θεανώ Φωτίου, εκτός από βουλευτής του ελληνικού Κοινοβουλίου, εκπρόσωπος του ελληνικού λαού, είναι και πανεπιστημιακός. Ως εκ τούτου έχει ακόμη έναν λόγο να αισθάνεται το πανεπιστήμιο ως ιδιοκτησία της και να μην επιτρέπει σε κανέναν να τη ρωτάει ποια είναι και πού πάει – φαντάζομαι τη συνομιλία με τον σεκιούριτι και τις εκφράσεις του προσώπου της και ενθουσιάζομαι, αλλά δεν τολμώ να τις περιγράψω. Δις ιδιοκτήτρια λοιπόν, κ. πρύτανη, δις και τρις. Διότι η κ. Θεανώ Φωτίου, εκτός από εκπρόσωπος του ελληνικού λαού και πανεπιστημιακός, είναι και κοινωνική αγωνίστρια -στους κοινωνικούς αγώνες της εξάλλου οφείλει, αν δεν κάνω λάθος, και τη μονιμοποίησή της ως πανεπιστημιακού- άρα ως κοινωνική αγωνίστρια έχει κι αυτή μερίδιο της ιδιοκτησίας του κατ’ εξοχήν χώρου ζύμωσης και κοινωνικών αγώνων που είναι το πανεπιστήμιο. Δίνει κι αυτή τον αγώνα της για τη διατήρηση του ασύλου των ιδεών, των κοκτέιλ μολότοφ και των δημόσιων παρεμβάσεων συγγραφέων, όπως ο Δημήτρης Κουφοντίνας, ή διανοητών, όπως ο κ. Μαζιώτης. Είναι κι αυτή με τον τρόπο της μια διασημότητα των αγώνων που δίνει αυτός ο λαός για την ελευθερία του.
Η αλήθεια είναι πως, αν έχω καταλάβει, όλη η ιστορία ξεκίνησε όταν ο πρύτανης του ΕΚΠΑ Θ. Φορτσάκης, προκειμένου να αποφύγει ακόμη μια κατάληψη της πρυτανείας από φοιτητές που ήθελαν να υπερασπισθούν τον αιώνιο χαρακτήρα των σπουδών, κοινώς να εμποδίσει από τα αγγελούδια την κατάκτηση της αιωνιότητας, αποφάσισε να ελέγξει την είσοδο στον χώρο. Εκανε δηλαδή το προφανές, αυτό που θα έπρεπε να έχει γίνει εδώ και πολλά χρόνια, πάααρα πολλά χρόνια και ζαμάνια, προκειμένου να αποφευχθούν καταστροφές, λεηλασίες και η εν γένει απελευθέρωση της ασχήμιας που αυτοαποκαλείται «φοιτητικό κίνημα».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου