"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΚΗΦΗΝΟ-ΑΓΡΑΜΜΑΤΟ-ΑΡΙΣΤΕΡΟ-ΞΕΦΤΙΛΑΡΟΠΛΗΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ: Ινστρούχτορες της εκπαίδευσης...

 Του ΙΩΣΗΦ ΦΟΥΣΕ

Αυτός ο κυριούλης αριστερά, πρώτον θεωρεί ότι ο εργοδότης του (κράτος), πρέπει να τον ρωτήσει για τον τρόπο που θα τον αξιολογήσει.
Με ενδιαφέρον θα ήθελα να τον δω να ζητάει το ίδιο στην περίπτωση που μεταπηδήσει εργασιακά σε ιδιωτικό σχολείο....

Βέβαια θα μου πείτε....μ@λ@κας είναι:;; 

 Εδώ έχει βρει τον μήνα που τρέφει τους 11...

Αλλά τέλος πάντων έτσι μάθανε έτσι κάνουν. Μάλλον έτσι τους μάθανε. Τους κάνανε τα κακομαθημένα παιδιά της κοινωνίας. Που μόνο ζητάνε, άνευ  υποχρεώσεων...

Συνεχίζοντας να αναλύει τις χαριτωμένα ανατριχιαστικές σκέψεις του, μας είπε ότι, η εκπαιδευτική διαδικασία δεν πρέπει να είναι ουδέτερη και είναι περήφανος για την εκπαιδευτικό που συνοδεία παλαιστινιακής σημαίας οδήγησε τους μαθητές της σε συλλαλητήριο...

Προφανώς για τον κυριούλη ο εκπαιδευτικός πρέπει να είναι ιδεολογικός και κομματικός ινστρούχτορας...  

Μια πραγματική αξιολόγηση θα έπρεπε να τον στείλει σπίτι του και στα ιδιαίτερά του...που προφανώς δεν πάει με σημαίες...

Είναι κακό να υποστηρίζεις την Παλαιστίνη;;; 

Τίποτα δεν είναι κακό, όμως η εκπαίδευση δεν είναι πεδίο στρατολόγησης. Ούτε για το κράτος, ούτε για την εκκλησία, ούτε για τους συντρόφους.

Σε μια εποχή όπου διεκδικούμε μια εκπαίδευση που δεν θα προωθεί την όποια κρατική ιδεολογία μέσω της διδασκαλίας των ουμανιστικών επιστημών, μιας εκπαίδευσης που δεν θα "χτίζει" πιστούς ορθοδόξους μέσω της εξαντλητικής κατήχησης στο μάθημα των θρησκευτικών, δεν δύναται να έχουμε εκπαίδευση που να μας βγάζει εν είδει συσκευασμένων λουκάνικων συνειδητοποιημένους προλετάριους.     

Η εκπαίδευση έχει στόχο να οξύνει το πνεύμα, την κρίση, την αντίληψη, την αξιολογική διαδικασία. Με αυτά τα εφόδια ο μαθητής θα κρίνει τι είναι "καλό"και τι "κακό" σε κάθε περίσταση (αν και τέτοιοι μανιχαϊσμοί είναι για αναλφάβητους)...

Όταν καθοδηγείς το υπό διαμόρωση πνεύμα, προς μια κατεύθυνση, εκμεταλλευόμενος τη δεσπόζουσα θέση σου, στόχος σου δεν είναι η καλλιέργεια του πνεύματος και της κρίσης, αλλά η καθυπόταξη των νέων στις δικές σου ιδεολοψίες.

Δεν είσαι ακατάλληλος για εκπαιδευτικός, είσαι επικίνδυνος για εκπαιδευτικός...

Ας πας ...

 

στην ΚΟΒΑ της γειτονιάς σου για να διδάξεις...

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: