"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΣΥΡΙΖΟΚΗΦΗΝΟΠΛΗΚΤΟ ΤΣΑΡΛΑΤΑΝΑΔΙΚΟ: Αχου τα, τα ευαισθητούλια μου!



Ο γκολντενμπόης με τα 20.000 τον μήνα και τα 200.000 αναδρομικά (άνθρωπος του Λαφαζάνη, να μην το ξεχνάμε) αναγκάστηκε να παραιτηθεί. Προσπαθεί να το πουλήσει ως δική του πρωτοβουλία από… θλίψη και αηδία!


Λογικό είναι είναι, παλληκάρι μου, να θλίβεσαι. Πάνω που είχες παντελονιάσει τη διακοσούρα (πλήρωνε κορόιδο Έλληνα) και σκεφτόσουνα πώς θα τη μασήσεις, σου χάλασαν το σοσιαλιστικό όνειρο. 


Και την αηδία την καταλαβαίνω. Είναι συντροφική στάση αυτή; Τόσες καλλίπυγες ενζενύ (πρώην ταγαροφορούσες) μετατρέπουν σε δωδεκάποντα και τσάντες Γκούτσι τα λεφτά του φορολογούμενου κι εσύ ο μπαρουτοκαπνισμένος συνδικαλιστής ούτε 20 ψωροχιλιάρικα τον μήνα; Τι ψυχή έχουν 20 ψωροχιλιάρικα;


Δεν τίθεται, λέει, εν αμφιβόλω η ηθική του ακεραιότητα. Μα φυσικά, λεβέντη μου, ποιος τόλμησε να το υπονοήσει αυτό; Τα άξιζες τα λεφτά και με το παραπάνω. Αν μάλιστα, ο μέντοράς σου ο Λαφαζάνης κατάφερνε και καταλάμβανε το νομισματοκοπείο, τον επόμενο χρόνο θα έπαιρνες μισθό κανα-δυο τρισεκατομμύρια δραχμές.


Καμαρώστε ηθική στάση συριζαίου (για την ταμπακιέρα, μόκο):



Συνάδελφοι (Αγαπητοί και μη),
 


Όπως ήδη γνωρίζετε έχω υποβάλει την παραίτησή μου από τη θέση του Προέδρου της εταιρείας μας.


Οδηγήθηκα σε αυτή την κίνηση όχι από ενοχή ή λιγοψυχία. Αγανάκτηση, αηδία και θλίψη με οδήγησαν. Αγανάκτηση και αηδία για τον ανελέητο εξευτελισμό που έχω υποστεί εγώ και η οικογένειά μου όλες αυτές τις μέρες από δημοσιογράφους που ξεπερνώντας κάθε όριο, καταρρακώνουν όποιον θέλουν, χωρίς καν να τους ενδιαφέρει για ποιον μιλάνε.


Αλλά και θλίψη γιατί περίμενα, κάποιοι συνάδελφοι που ξέρουν χρόνια τώρα ποιος είναι αυτός που κατακρεουργούν τα κανάλια και ο τύπος, τι αγώνες έχει δώσει για να κρατηθεί στα χέρια μας αυτή η εταιρεία, να έκαναν κάτι, να έδειχναν την συμπαράστασή τους σε έναν άνθρωπο που 30 χρόνια σε αυτή την εταιρεία δεν έδωσε ποτέ το δικαίωμα για ένα σχόλιο.



Η υπόλοιπη δακρύβρεκτη (και ανορθόγραφη) επιστολή εδώ:
http://energypress.gr/…/koroniotakis-paraitithika-apo-agana…

Δεν υπάρχουν σχόλια: