"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΣΥΡΙΖΑίικα REBRANDισμένα ΕΘΝΙΚΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ: "Δεν πάει άλλο" χωρίς Ζήκο!


Στη screen shot : Ιστορίες καθημερινής “δημοσιογραφικής” χυδαιότητας. *
 
 


Toυ ΣΩΚΡΑΤΗ ΠΑΠΑΧΑΤΖΗ


Προσοχή : 
 
Από τη μια ο Αλέξης δηλώνει “παρών στο αύριο” της χώρας (το σχήμα παρών στο μέλλον δεν είναι ό,τι πιο τολμηρό έχουμε διαβάσει) ετοιμάζοντας βαλίτσες για το …ταξίδι 🤣 στη νέα αντιπολίτευση.
 
Από την άλλη είναι ο Μητσοτάκης που …αναζητά τον Τσίπρα – “δράκο” του παραμυθιού για αντίπαλο.
 
Ο πολιτικός φτωχομπινεδισμός του πρώην πρωθυπουργού – ισοπεδωτή της χώρας (εδώ το ρεπορτάζ) θα εκδηλωθεί με μια σειρά ευρημάτων : “το σοκ δημοκρατίας που χρειάζεται η χώρα”, “όχι μια κυβέρνηση που κάνει λάθος, αλλά μια λάθος κυβέρνηση”, “πολιτική του βάλτου που παράγει και απόπνοια (sic) βάλτου” (αγραμματοσύνη και μήνυμα across the Atlantic, σε συσκευασία-πακέτο : Tsipras the swamp drainer) φτάνοντας θριαμβευτικά στο “σχέδιο ρήξεων με μεγάλα συμφέροντα, και ριζοσπαστικών μεταρρυθμίσεων σε όλο το φάσμα της οικονομικής, κοινωνικής και θεσμικής συγκρότησης του ελληνικού κράτους. Ένα ολιστικό Εθνικό Σχέδιο Αναγέννησης“. Mέσο για την επίτευξη του οποίου είναι αυτό που με τη θαυμαστή ευγλωττία του περιγράφει ως …τέσσερα “Α” : Ανάπτυξη, Αναδιανομή, Ασφάλεια και Ανθεκτικότητα.
 
Κεντρικό σύνθημα της τριτοκοσμικής καμπάνιας φαίνεται να είναι το: 
 
 
 “Δεν πάει άλλο”. 
 
 Απορίες του τύπου “γιατί άραγε περίμενε ο Αλέξης Τσίπρας το πράγμα να φτάσει ως εδώ, ρεγχόμενος ως μόσχος στα βουλευτικά έδρανα και αμειβόμενος αδρά γι’ αυτό” δε φαίνεται ν’ απασχολούν κανέναν. Από τους κατακλύσαντες το Παλλάς στην παρουσίαση του βιβλίου του τουλάχιστον.

* …Με το “δημοσιογραφικό” δαιμόνιο διαχυμένο όπου Γης σοσιαλμιντιακώ τω τρόπω, η χυδαιότητα γίνεται σήμα-κατατεθέν του citizen journalist – influencer wannabe…

Once a zen premier, always a zen premier…
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: