Με τη μέση ηλικία των αεροσκαφών της στα μόλις 6,5 έτη (στο ήμισυ του μέσου όρου των ευρωπαίων ανταγωνιστριών της) η τουρκική εταιρεία πετάει πλέον σε 98 χώρες του πλανήτη - σε περισσότερες απ' όλες ανεξαιρέτως τις αεροπορικές στον κόσμο. Εφέτος άλλωστε ξεπέρασε ακόμη και την Air France σε προορισμούς, φθάνοντας τους 204. Αν μάλιστα παρατηρήσει κανείς την κάμψη σε επιβατική κίνηση που σημείωσαν οι μεγάλοι αερομεταφορείς της Δύσης, θα διαπιστώσει ότι η Turkish Airlines αποτελεί εξαίρεση - εφόσον βεβαίως θεωρείται ευρωπαϊκή επιχείρηση. Την ώρα που η Delta Airlines, η Lufthansa και η Air France βλέπουν την επιβατική τους κίνηση να πέφτει από το 2011 και εντεύθεν, η Turkish Airlines διαπιστώνει ότι οι κρατήσεις αεροπορικών θέσεων και η πληρότητα των αεροσκαφών της δεν επηρεάστηκε από την παγκόσμια οικονομική κρίση και βαίνει αυξανόμενη, όπως συμβαίνει με ελάχιστες «αναδυόμενες» εταιρείες της Μέσης Ανατολής, όπως είναι η Emirates και η Qatar Airways.
Οι δαπανηρές επενδύσεις της Turkish Airlines στη διαφήμιση (από το 2010 προσέλαβε για πρεσβευτές της τους άσους του παγκοσμίου μπάσκετ και ποδοσφαίρου Κόμπι Μπράιαντ και Λιονέλ Μέσι αντιστοίχως, ενώ είναι ο βασικός σπόνσορας του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος μπάσκετ) αποδίδουν τα μέγιστα, αφού το πρώτο εννεάμηνο του 2012 τα κέρδη της εταιρείας εκτινάχθηκαν κατά... 665% υψηλότερα φθάνοντας στα 482 εκατ. δολάρια επί πωλήσεων 6,2 δισ. δολαρίων. Βεβαίως, συνεισέφερε και η εκτίναξη στα ύψη του τουρκικού τουρισμού την τελευταία δεκαετία - ο αριθμός των τουριστικών επισκεπτών στη γειτονική χώρα αυξήθηκε από τα 14 εκατομμύρια ετησίως, που ήταν το 2003, στα 35 εκατομμύρια το 2012!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου