"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΔΙΕΘΝΗ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ και ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟ ΤΟΥΡΚΟΛΑΓΝΟ ΚΩΛΟΧΑΝΕΙΟ: Ο γενιτσαρισμός στην τηλεόραση



Δεν ξέρω τι είναι πιο άθλιο, η προσβλητική χειρονομία του μεμέτη «σταρ» του τουρκοσίριαλ στην Ακρόπολη, οι ηλίθιες γκρούπις που τον υποδέχθηκαν και γέμισε γλίτσα το αεροδρόμιο, το σύστημα των απολογητών, πως τάχα ήταν παρεξήγησις η στημένη πόζα, που όλως τυχαίως αυτή δημοσιεύτηκε και όχι άλλη, παρά μόνο μετά την κατακραυγή ή μήπως το πιο άθλιο είναι κάτι άλλο;  


Αυτό που κάνουν τα κανάλια προβάλλοντας την οργανωμένη προπαγάνδα της Τουρκίας;


Ας θυμίσουμε λοιπόν μερικά βασικά πράγματα. 


Στους αρχαιολογικούς χώρους και στα μουσεία μας απαγορεύεται να κάνεις καραγκιοζιλίκια. Εάν, π.χ., πας να φωτογραφηθείς δίπλα σε εκθέματα ή φυλασσόμενο μνημείο παίρνοντας γελοίες ή χυδαίες πόζες, με γκριμάτσες, προκλητικές χειρονομίες κ.λπ., οι αρχαιοφύλακες είναι υποχρεωμένοι να σου κάνουν παρατήρηση και, αν δεν συμμορφωθείς, παίρνεις δρόμο. Ο λόγος είναι απλός: Κάθε επισκέπτης οφείλει να δείχνει σεβασμό στα μνημεία του πολιτισμού μας.

 

Γι’ αυτό έχει αρμοδιότητα το ΚΑΣ να δίνει άδεια για διάφορες δραστηριότητες σε αρχαιολογικούς χώρους, ώστε να μην πηγαίνει καθένας και δείχνει τον κώλο του, να μη γυρίζουν τσόντες, μη χρησιμοποιήσουν τη μοναδικότητα των μνημείων μας για ευτελείς εμπορικούς σκοπούς κ.λπ.  


Ο μεμέτης, λοιπόν, ήρθε, φωτογραφήθηκε να μας δείχνει το μεσαίο του δάχτυλο, πάνω στην Ακρόπολη, με φόντο τη σημαία μας και επέλεξε αυτήν τη φωτογραφία να ανεβάσει σε λογαριασμό του σε συγκεκριμένο κοινωνικό δίκτυο.  


Μετά το κύμα από μπινελίκια και διαδικτυακές ροχάλες, πήγε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις.

 

Ένας ντιγκιντάγκας που τον έγλειφε τηλεοπτικώς δεν τόλμησε να του τρίψει στα μούτρα την απλή ερώτηση: «Κι αφού, μεμέτη μου, το ‘χεις απλά χούι να φτιάχνεις το γυαλί με το κωλοδάχτυλο, κι ήταν απλά ένα από τα πολλά καρέ της κίνησης, γιατί επέλεξες αυτήν τη συγκεκριμένη, όπου κάνει μπαμ πως ποζάρεις, για να τη δημοσιεύσεις;»  


Η απάντηση, αυτονόητη. Απευθυνόταν στο επταπλάσιο κοινό της χώρας του, ήθελε να τους δείξει ότι περιφρονεί τους ηλίθιους γκιαούρηδες και τις βλαμμένες γκιαούρισσες που σαλιαρίζουν γύρω του, πάνω στο μεγαλύτερο σύμβολό τους και μπροστά στη σημαία τους. Μόνον όποιος ξέρει τον τούρκικο χαρακτήρα καταλαβαίνει.

Το σωστό και χρήσιμο, ως παράδειγμα για το μέλλον, θα ήταν να τον σβερκώσουν και να τον απελάσουν, με απαγόρευση εισόδου ισοβίως. Έτσι θα σφίγγανε οι κώλοι άλλων επίδοξων, που μπορεί κι αυτοί να χρησιμοποιούν διάφορα μέλη τους δημοσίως για διάφορα πράγματα αλλά δεν γουστάρουμε να το κάνουν δημοσίως και δη στα μνημεία του πολιτισμού μας. 



Το μεγάλο πρόβλημα, όμως, είναι άλλο


Είναι...


 οι Αλαφούζοι και τα κανάλια τους που φιλοξενούν αυτά τα σκουπίδια. Θυμίζω ότι οι παραγωγές των τουρκικών σίριαλ επιδοτούνται από το τουρκικό κράτος. Λέγεται δε ότι ένας όρος για την πώλησή τους, που επιβεβαιώνεται στην πράξη, είναι να μη μεταγλωττίζονται, ώστε να συνηθίζουν οι γκιαούρηδες στην τραχιά εκφορά της γλώσσας του Ερτογρούλ, η οποία στην προσωπική αισθητική μου συνιστά ηχορύπανση. Είναι η γλώσσα του δυνάστη εθνών, κυρίως όμως του δικού μας, η γλώσσα των ατιμώρητων Γενοκτόνων. Μου προκαλεί απέχθεια, όπως υποθέτω στους Εβραίους επιζώντες του Ολοκαυτώματος τα γερμανικά. Ο Αλαφούζος λοιπόν, όπως και οι άλλοι καναλάρχες, έχει χτίσει ένα μαγαζί γωνία πάνω στον «αιγιαλό» των συχνοτήτων. Οι συχνότητες δηλαδή είναι δημόσια, εθνική περιουσία και δεν μπορεί κάθε επιχειρηματίας να κάνει ό,τι του καπνίσει.

Ο,τι κι αν πληρώνει, δεν σημαίνει «με τον παρά του και την κυρά».  



Τα σίριαλ αυτά είναι εύπεπτη προπαγάνδα. Μπάνικοι άντρες και ωραίες γκόμενες, έρωτες, πάθη, ίντριγκες και εκδίκηση έχουν την ίδια ελκτική δύναμη που είχε ο παλιός ελληνικός κινηματογράφος. Με τη διαφορά, εκτός από την απαίσια εκφορά του λόγου, ότι προβάλλουν μια Τουρκία που δεν υπάρχει, διότι η αληθινή σύγχρονη Τουρκία έχει βουτηγμένα τα θεμέλια και την καθημερινότητά της στο αίμα.  


Δεν θα δείτε σε αυτή την επιδοτούμενη προπαγάνδα εξοικείωσης με τον εχθρό και ωραιοποίησής του ούτε υπαινιγμό για τη Γενοκτονία των Αρμενίων, των Ελλήνων, των Ασσυρίων, ούτε μια λέξη για τη συνεχιζόμενη σφαγή στο Κουρδιστάν. 


Δεν θα δείτε ποτέ κάτι για τις πάνω από 300 γυναικοκτονίες μέσα σε λίγους μήνες. Μέσα σε αυτά τα σενάρια χλιδής και ανατολίτικης καψούρας δεν υπάρχει χώρος για τη συνενοχή της Τουρκίας στη Γενοκτονία των Χριστιανών της Μέσης Ανατολής σήμερα, μέσα από την άμεση υποστήριξή της στους τζιχαντιστές που βούτηξαν στο αίμα τη Συρία και το Ιράκ


Σε κανένα σενάριο ανάμεσα στους σεβντάδες και στα σερμπέτια δεν θα ανακαλύψει ο ήρωας ότι είναι απόγονος εξισλαμισμένης Ελληνίδας που κατέσφαξαν οι Τσέτες την οικογένειά της και την πήρε κάποιος λάφυρο.
 

Δεν θα σας δείξουν φυσικά την κατεχόμενη Κύπρο, δεν θα σας πουν για τους αγνοουμένους, για τους εκτελεσμένους αιχμαλώτους. 


Δεν θα σας πουν ότι πολλές από τις γειτονιές και τα σπίτια που δείχνουν στην Πόλη, στη Σμύρνη και αλλού είναι προϊόντα λεηλασίας μετά τη Γενοκτονία. Κανείς σεναριογράφος δεν θα δείξει πως όλοι αυτοί που βλέπουμε δεν είναι παρά απόγονοι εξισλαμισμένων Ελλήνων, Αρμενίων, Αλβανών, Σλάβων.

Η αντίδρασή μας ως πολιτών και τηλεθεατών σε όλους όσους προβάλλουν την τουρκική αυτή χυδαία προπαγάνδα είναι κυρίως μία, μετά τη νόμιμη διαμαρτυρία με κάθε μέσο:  



Aλλάζουμε κανάλι για πάντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: