"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΚΟΙΝΩΝΙΑ και ΠΟΛΙΤΙΚΗ στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΥΡΙΖΟΠΛΗΚΤΗ ΜΠΑΝΑΝΙΑ: Το ζιβάγκο, οι γραβάτες και η καθεστωτική «μόδα» του ΣΥΡΙΖΑ



Πάντοτε στην Ελλάδα μέτραγε η «μόδα». Κάθε εποχή είχε το trend της. 


Το ’80 ήταν το ζιβάγκο και τα συνθήματα «ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο» και «Εξω οι βάσεις του θανάτου». 


Το ’90 ήταν ο πασοκικός εκσυγχρονισμός που πήγαινε πακέτο με τα editorials του Κωστόπουλου και τις μετοχές που έκαναν απανωτά limit up. 


Τη δεκαετία του 2000 ήταν τα Cayenne και το πρώτο τραπέζι στα μπουζούκια.
 

Τα χρόνια πέρασαν.  


Ούτε από την ΕΟΚ βγήκαμε ούτε από το ΝΑΤΟ. Και βέβαια, οι βάσεις δεν έφυγαν. 
  

Η Ελλάδα δεν «εκσυγχρονίστηκε», το Χρηματιστήριο αποδείχθηκε τεράστιο σκάνδαλο, ενώ τα editorials του Κωστόπουλου γύρισαν μπούμερανγκ και για τον ίδιο. 


Τώρα οι Cayenne πωλούνται με 4.000 € στις μάντρες και τα μπουζούκια δουλεύουν μόνο δύο βράδια την εβδομάδα.
 

Το σημαντικό είναι πως υπήρχε ελευθερία έκφρασης. Οποιος ήθελε ακολουθούσε τη «μόδα», όποιος ήθελε την… έκραζε. 


Εδώ και ένα χρόνο ζούμε μια καθεστωτική «μόδα».
 
Οποιος δεν υποστηρίζει τον ΣΥΡΙΖΑ είναι προδότης. Και συνεργάτης του ΔΝΤ και του Σόιμπλε. Οποιος φοράει γραβάτα ή δεν κατοικεί σε… φτωχογειτονιά πρέπει να «διώκεται». Ή τουλάχιστον δεν δικαιούται να διαμαρτύρεται. Τώρα η αριστερή «μόδα» μεταλλάσσει τους… αγωνιστές αγρότες σε φοροφυγάδες
.

Και εννοείται πως η μόνη αντικειμενική δημοσιογραφία είναι αυτή που εξυμνεί τον ηγέτη και την κυβέρνησή της. Το αριστερό trend επιβάλλει ενημέρωση τύπου Βόρειας Κορέας. Θυμάστε τι φασαρία γινόταν πέρσι αν κάποιος έγραφε κάτι αρνητικό για τη διαπραγμάτευση του Βαρουφάκη, τα πεπραγμένα της Ζωής ή την πιθανότητα ύπαρξης νέου Μνημονίου;
 

Ο πρωθυπουργός και ο ΣΥΡΙΖΑ δεν έχουν συνειδητοποιήσει το πιο βασικό


Οποιο σύνθημα, όποια επικοινωνιακή τακτική κι αν φτιάξουν οι κυβερνήσεις, δεν μπορούν να διασωθούν αν δεν μπορούν να «μιλήσουν» στην τσέπη των πολιτών. 


Οι «μόδες» έρχονται και παρέρχονται ακόμη κι αν επιβάλλονται με καθεστωτικό τρόπο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: