"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΕΘΝΙΚΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ - ΕΘΝΙΚΑ ΞΕΦΤΙΛΙΚΙΑ: Βοηθώντας την Γιάννα

Του ΧΡΗΣΤΟΥ ΜΠΟΛΩΣΗ

Είναι γεγονός και πρέπει να της το αναγνωρίσουμε, ότι η κυρία Γιάννα είναι για τα πανηγύρια. Έδωσε εξετάσεις, αναλαμβάνοντας την διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 και πέρασε με άριστα.

Βέβαια, μας στοίχισαν λίγο παραπάνω οι γύφτοι με τα Ντάτσουν και τα καρπούζια, αλλά δεν βαριέστε, μπρος στη δόξα τι είναι η πείνα…

            Μετά την επιτυχία της αυτή, καθιερώθηκε στην συνείδηση και του λαού, αλλά και των κυβερνώντων,  ως η Εθνική πανηγυρίστρια.

            Όταν λοιπόν τέθηκε το θέμα  του εορτασμού των 200 χρόνων από την Επανάσταση (το αν ήταν Επανάσταση ή κάτι άλλο, είναι εξεταστέο) του 1821, ήταν φυσικό το μυαλό του κ. πρωθυπουργού, να πάει στην κ. Γιάννα. Άλλωστε είχε συνεργαστεί θαυμάσια με την αδελφή του, το 2004 όταν εκείνη ήταν δήμαρχος Αθηναίων, τότε που είχε καταθέσει την κομματική της ταυτότητα…. Άρα ήταν άνθρωπος του σπιτιού.

            Η πρώτη  πρώτη φροντίδα της κυβερνήσεως, ήταν να διαβεβαιώσει τον ΣΥΡΙΖΑ, ότι δεν πρέπει να ανησυχεί, αφού οι εορταστικές εκδηλώσεις, δεν θα έχουν τίποτις εθνικά. Το ότι δεν ρώτησε την γνώμη των οπαδών της η ΝΔ, λίγη σημασία έχει.

            Έτσι λοιπόν η κ. Γιάννα που είναι και λίγο ΣΥΡΙΖΑ και λίγο ΝΔ και λίγο ΚΙΝΑΛ και λίγο «Ποτάμι» και ας μας τελείωσε και λίγο Λεβέντης και ας μας σώθηκε, άρχισε τις προετοιμασίες. Και πρώτα – πρώτα, έπρεπε να βρει έναν λογότυπο, που μόλις το βλέπεις να θυμάσαι το 1821. Το σύμβολο δηλαδή, το οποίο ο αείμνηστος Γεώργιος Γεωργαλάς είχε γράψει, στο μνημειώδες έργο του «Προπαγάνδα», ότι είναι «Η υλική έκφρασις της ιδέας. Είναι η υλοποίησίς της  σε μία εντυπωσιακή μορφή με σκοπό την διαρκή παρουσία και υπόμνησί της». Και ο μεγάλος Γεωργαλάς συμπλήρωνε ότι το σύμβολο και εν προκειμένω ο λογότυπος, θα πρέπει να είναι απλό, για να αντιλαμβάνεται ο καθένας το «κρυφό» νόημά του. Συνοπτικό, για να συμπυκνώνει την αρχική Ιδέα. Εύκολα αναπαραγόμενο, για να μπορεί να το κάνει κάθε οπαδός και έτσι να καταστεί πανταχού παρούσα ιδέα.  

Το σύμβολο της Γιάννας δεν έχει τίποτα από όλα αυτά. Ούτε καν ένα φέσι. Ούτε ένα καριοφίλι, πλην μιας χαρωπής γιρλάντας. Εμένα βέβαια, ως οπαδό της ΑΕΚ, με ικανοποιεί απόλυτα, διότι μου φέρνει στο νου την Θύρα 21, αλλά νομίζω ότι δεν είναι αυτός ο σκοπός του. Τέλος πάντων, αυτό άρεσε στην κ. Γιάννα και με αυτό θα πορευτούμε.

Με αυτά τα δεδομένα, δηλαδή το άρες μάρες σύμβολο και την  ρητή διαβεβαίωση του κ. Γεραπετρίτη, ότι ουδέν το Εθνικόν θα έχουν οι εκδηλώσεις, σκέφτηκα, ως σωστός Έλλην, να βοηθήσω την κ. Γιάννα στην μεγάλη προσπάθεια, η οποία απ’ ό, τι βλέπω θα επικεντρωθεί στην  αποδόμηση του… δρώμενου του 1821.

Πριν απ’ όλα όμως, θα πρέπει να δούμε, αν το 1821 εξερράγη Επανάσταση ή Πραξικόπημα. Διότι αν συνέβη το τοιούτον τι, θα πρέπει να εκδοθεί ένας νόμος με αναδρομική ισχύ, που να τακτοποιεί τα πράγματα (τι πάω και θυμάμαι τώρα).  Η κ. Γιάννα, μάλλον θα το έχει προβλέψει αυτό.
Μετά πολύ σκέψη λοιπόν (ίσως ανάλογη αυτών, που επινόησαν και ενέκριναν  το σύμβολο), προτείνω τα εξής:

α. Κατ’ αρχήν, όπως προαναφλερθηκε, να επαναπροσδιοριστεί η νομική μορφή του 1821. Είναι Επανάσταση; Μήπως είναι Πραξικόπημα; Διότι σύμφωνα με τον κ. Τατσόπουλο, τον κ. Βερέμη και τον Σκάϊ, οι ραγιάδες πέρναγαν μια χαρά επί Οθωμανοκρατίας. Με τους δρόμους τους καινούργιους, με τα νοσοκομεία και το αέρινο λεπίδι. Μήπως δηλαδή οι αγράμματοι ξυπόλητοι, κατά τον κ. Πάγκαλο, ξεσηκώθηκαν κατά της εννόμου τάξεως, που επεβλήθη με την εθνοσωτήριο Επανάσταση της 29ης Μαΐου του 1453; Να τα προσέχουμε αυτά παιδιά. Και αφού το ξεκαθαρίσουμε αυτό, εν ανάγκη, το ξανατονίζω, και με κανένα νόμο με αναδρομική ισχύ, προχωράμε.
 

β. Να ερευνηθούν όλα τα «Who is Who» των λεγομένων αγωνιστών, γιατί εδώ και χρόνια κυκλοφορούν φήμες ότι ο Κολοκοτρώνης, αγόρασε μπιρ παρά εκτάσεις στα Δερβενάκια, μέσα από τις οποίες αργότερα πέρασε ο δρόμος Κορίνθου – Άργους και φλόμωσε στην αποζημίωση. Ακόμη ο ίδιος,  αγόρασε πολλά στρέμματα στην Τριπολιτσά και έβγαλε τρελά λεφτά, γιατί στην συνέχεια τα πούλησε και χτίστηκε το γήπεδο του Αστέρα Τρίπολης, με τον ρητό όρο να του δώσουν το όνομά του, όπερ και εγένετο και ένα εφόρου ζωής διαρκείας στους VIP. Κάτι ανάλογο έγινε και με τον Γεώργιο Καραϊσκάκη στο Φάληρο. Λαμόγια παιδί μου τι περιμένεις; Τώρα, το ότι σκοτώθηκε ο Καραϊσκάκης στην Μάχη του Φαλήρου στις 23 Απριλίου του 1827, δεν έχει και πολύ μεγάλη σημασία και μπορούμε να το παρακάμψουμε.

γ. Παρουσίαση δρωμένων από τον μεγάλο βέλγο καλλιτέχνη Γιαν Φαμπρ. Ξέρετε εκείνον με τα παλλόμενα πέη. Τώρα το προς ποιόν θα τα… πάλλει, είναι ένα θέμα, που θα πρέπει να ξεκαθαρίσει σύντομα, για να μην αιωρούνται αμφιβολίες.

δ. Διοργάνωση φεστιβάλ σύγχρονου κινηματογράφου. Ξέρετε αυτόν, που οι διάλογοι κάθε ταινίας, δεν είναι πάνω από το 1/4 μιας σελίδας Α4. Μη με ρωτήσετε τι σχέση έχει αυτό. Γιατί νομίζετε ότι όλα τα άλλα νομίζετε ότι θα έχουν;

ε. Συναυλία με τον Γιώργο Νταλάρα. Δεν χρειάζεται διευκρίνιση, καθ’ όσον οποιαδήποτε εκδήλωση τοιαύτης εμβελείας που σέβεται τον αυτό της, δεν νοείται χωρίς την παρουσία του κ. Νταλάρα.

στ. Παραστάσεις Καραγκιόζη. Έτσι κι’ αλλιώς, πολύ καραγκιοζαρία προβλέπεται.

ζ. Σειρά διαλέξεων από την κ. Μαρία Ρεπούση και τον κ. Αντώνη Λιάκο. Η πρώτη θα μας επιμορφώσει για το πώς κατόρθωσαν οι χρυσαυγίτες, βασιλοχουντικοί και ταγματασφαλίτες, να μας γεμίσουν τόσα χρόνια με ψέματα περί δήθεν καταπιέσεων και σφαγών των Ελλήνων από τους Τούρκους, ενώ η σκληρή πραγματικότητα, μας αρέσει δεν μας αρέσει, είναι ότι οι Έλληνες έσφαζαν τους Τούρκους, ο δε Κολοκοτρώνης δεν ήταν τίποτα άλλο παρά ο δολοφόνος με το πριόνι και ο Νικηταράς ο Τουρκοφάγος, ένας killer της εποχής. Ο κ. Λιάκος (ο Αντώνης για να μη παρεξηγιόμαστε), θα ετοιμάσει μια Πραγματεία για το πώς μπορεί να αντιμετωπισθεί η υπογεννητικότητα των Ελλήνων, με την βοήθεια των λαθρομεταναστών. Ελπίζω ότι θα έχει κάνει δοκιμή στην οικογένειά του, ώστε να μας παρουσιάσει απτά παραδείγματα. 
 

η. Ο Σκάϊ, να ετοιμάσει ένα ντοκιμαντέρ με θέμα «Εγκληματίες φουστανελάδες, στην ειδυλλιακή Ελλάδα από το 1453 μέχρι το 1821». Στα τραγούδια των τίτλων θα είναι η μεικτή χορωδία της ΚΝΕ.

θ. Καλού κακού κάντε και...



 μια ανάλυση ούρων και αφήστε την να υπάρχει…     

Αυτό είναι άσχετο αλλά πολύ χρήσιμο, διότι αν δεν κοιτάξουμε την υγεία μας τι γίνεται;

Επειδή οι ιδέες βγαίνουν σαν χείμαρρος από το κεφάλι μου και δεν θέλω να σας κουράσω, σταματώ εδώ. Μη νομίσετε όμως ότι καθαρίσατε. Προσεχώς, ίσως  σας βομβαρδίσω με νέα κολεξιόν ιδεών προς την φιλτάτη Γιάννα.

Κάπου στο διαδίκτυο (διαβάζεις και καλά κάπου κάπου) διάβασα: «Το 1821 μια χούφτα τρελοί, έκαναν τους ραγιάδες Έλληνες, ενώ το 2021 μια χούφτα εθνομηδενιστές προσπαθούν να κάνουν τους Έλληνες ραγιάδες».

Προσυπογράφω.

Δεν υπάρχουν σχόλια: