ΣΥΡΙΖΑΝΕΛέητο ΣΟΥΡΓΕΛΟΞΕΦΤΙΛΑΡΑΔΙΚΟ: Τρέχουμε στους Νιάρχους για να πάρουμε 25 εκατ. για πυρόσβεση, αλλά δίνουμε 15 για να παρακολουθούμε τις κυκλοφορίες των εντύπων! Τί δεν καταλαβαίνεις?
Του ΚΩΣΤΑ ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗ
Ειδική Γραμματεία Επικοινωνιακής Διαχείρισης Κρίσεων του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης. Κλείστε τα μάτια και πείτε το από στήθους.
Εντάξει, δεν μπορείτε. Ομολογώ ότι αγνοούσα την ύπαρξή της. Υποθέτω και εσείς.
Εξ ορισμού πρόκειται για πεταμένα λεφτά. Αν υπάρχει φορέας που διαχειρίζεται επικοινωνιακά τις κρίσεις, πλην όμως παραμένει άγνωστος στους πολλούς, τότε είναι σφραγίδα πάνω σε ρουσφέτι.
Αλλά, τι λέμε;
Εδώ υπάρχει ολόκληρο Συμβούλιο Εθνικής Επικοινωνιακής Πολιτικής για το οποίο δεν έχουμε ιδέα πότε συνεδριάζει και τι ακριβώς κάνει. Επίσης διαθέτουμε δορυφόρους που βρίσκουν εμπρηστές. Υπό την επίβλεψη του Ελληνικού Διαστημικού Τουρισμού. Και όχι μόνο! Το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής αλλάζει τη ζωή μας με το Πληροφοριακό Σύστημα Παρακολούθησης Kυκλοφορίας Εντύπων.
Τι θα κάνει αυτό το σύστημα;
Θα μας πει την αλήθεια για τις κυκλοφορίες των εφημερίδων. Θα αγοραστούν χιλιάδες τάμπλετ, σκάνερ και συνδέσεις κινητής. Ο περιπτεράς θα σκανάρει το barcode του εντύπου που πουλάει και η πληροφορία θα μπαίνει στο σύστημα. Και έτσι θα μάθουμε αν το πρακτορείο δίνει αληθινές κυκλοφορίες για το Documento και αν οι εκδότες βάζουν «καπέλο» για να βελτιώσουν την εικόνα και τα έσοδα του εντύπου τους. Μόνο που αυτό ενδιαφέρει τους εκδότες και τους διαφημιστές. Aντε και τον Παππά.
Ο φορολογούμενος τι φταίει για να το πληρώσει με 15 εκατ ευρώ;
Τρέχουμε στους Νιάρχους για να πάρουμε 25 εκατ. για πυρόσβεση, αλλά δίνουμε 15 για να παρακολουθούμε τις κυκλοφορίες των εντύπων;
Πού ακούστηκε το κράτος να ελέγχει τις κυκλοφορίες των εντύπων;
Εν τέλει, αν είναι τόσο κρίσιμη αυτή η πληροφορία, ας την πληρώσουν οι ενδιαφερόμενοι, εκδότες και διαφημιστές. Στην τηλεόραση πώς το κάνουν δηλαδή;
Ο φορολογούμενος δεν έχει καμία σκασίλα. Ούτε όφελος.
Τον υπουργείο λέει ότι έτσι θα αποκτήσουμε καλή εικόνα για την κρατική διαφήμιση.
Σοβαρά;
Θα μάθουμε, ας πούμε, ότι τελικά «Το Χωνί» δεν είχε τις πωλήσεις που νομίζαμε όταν το γεμίζαμε ρεκλάμα;
Λέει επίσης, το υπουργείο, ότι θα περιοριστεί το μαύρο χρήμα.
Θα αστειεύεται. Με τα «καπέλα» χαμογελάει ο Τσακαλώτος καθώς οι εκδότες εμφανίζουν παραπάνω πωλήσεις. (Διαβάστε αναλυτικά στοιχεία για το έργο, τις προδιαγραφές και τον παραλογισμό στο έγκυρο και καλά ενημερωμένο site H Πληροφορική στην Ελλάδα.)
Κάτι τέτοια συμβαίνουν και λες ότι, πράγματι, η σωτηρία αυτού του τόπου είναι πολύ μεγάλο πράγμα.
Το κράτος δεν ξέρει πού έπιασε φωτιά, αλλά θα ξέρει πόσα πουλάει «Η Καθημερινή».
Δεν μπορεί να έχει πλήρη εικόνα Πολιτικής Προστασίας, αλλά...
Κυριακή βράδυ θα ξέρει ποια προσφορά πήγε καλύτερα στο περίπτερο.
Γιατί;
Μία στοιχειώδης έρευνα αγοράς και ένας σοβαρός σύμβουλος διαχείρισης διαφημιστικών κονδυλίων θα έκανε τη δουλειά. Εστω και με 14 εκατομμύρια ευρώ, να μας έμενε και ένα.
Ετικέτες
ΓΙΑΝΝΑΚΙΔΗΣ,
ΔΙΑΠΛΟΚΗ,
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ,
ΞΕΦΤΙΛΙΚΙΑ,
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,
ΣΥΡΙΖΑ
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου