Η ίδια επικοινωνιακή τακτική εφαρμόστηκε μετά την αποκάλυψη της «Κ» ότι σε συσκέψεις στο υπουργείο Παιδείας έχει εξετασθεί η κατάργηση του προγράμματος των ολοήμερων δημοτικών σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ), το οποίο ξεκίνησε με ευρωπαϊκά κονδύλια το 2010 και για το οποίο απαιτείται η πρόσληψη εκπαιδευτικών διαφόρων ειδικοτήτων (πληροφορική, καλλιτεχνικά, φυσική αγωγή κ.λπ.). Λόγω του σάλου που προκλήθηκε, ο κ. Μπαλτάς δήλωσε ότι τα ολοήμερα σχολεία θα λειτουργήσουν κανονικά, τονίζοντας ότι την πρώτη μέρα της σχολικής χρονιάς άνθρωποι και βιβλία θα είναι στις θέσεις τους για να υποδεχθούν τα παιδιά.
Σχετικά με την προετοιμασία της επόμενης σχολικής χρονιάς και την κάλυψη των ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας προσβάλλει τον κοινό νου, αφού βαφτίζει το ψάρι κρέας και επιδιώκει να πείσει τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς για τα τεχνάσματά της. Για παράδειγμα, ο κ. Κουράκης για το «κόψιμο» του Ψηφιακού Σχολείου ξεστόμισε την αδιανόητη δικαιολογία ότι διαπιστώθηκε πως η χρήση των διαδραστικών πινάκων δεν απέφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα! Δεν μας γνωστοποίησε πότε ακριβώς και με ποιον τρόπο έγινε αυτή η αξιολόγηση. Με τα μυστηριώδη κριτήρια που χρησιμοποιήθηκαν, πάντως, αποφασίστηκε η αναστολή της προμήθειας των διαδραστικών πινάκων, «ώστε οι πόροι να αξιοποιηθούν με προσφορότερο τρόπο, όπως, π.χ., για την κάλυψη των κενών εκπαιδευτικού προσωπικού». Ωστόσο, οι πιστώσεις για τους πίνακες συνδέονται και με δράσεις, όπως είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και η δημιουργία διαδραστικών μαθημάτων. Συνεπώς, εάν δεν ολοκληρωθεί το έργο, τα χρήματα αυτά θα πρέπει να επιστραφούν στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Γιατί δεν λέει ευθέως την αλήθεια ο κ. Κουράκης;
Πέρασαν πέντε χρόνια από την εκδήλωση της οξύτατης κρίσης στην Ελλάδα και η υπογραφή τριών μνημονίων έχει αλλάξει άρδην το πολιτικό σκηνικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου