"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ και ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΠΑΝΑΝΙΑ: Μία ζωή στα ...σύννεφα


Κάποιοι, που ανέβηκαν πρόσφατα στο τρένο λένε ότι, κάνω εύκολη κριτική και δεν έχω «προτάσεις», 

Παρ’ ότι, στα 54 χρόνια που είμαι στο επάγγελμα (ναι τόσο πολλά!), έχω γράψει δεκάδες άρθρα με προτάσεις επιτρέψτε να επανέλθω, χρονιάρες μέρες που ’ναι. γιατί υπάρχει η πιθανότητα να με διαβάσει ο Κώστας Χατζηδάκης, η Θεοδώρα Τζάκρη, ο κ. Στρατούλης ή  (wow) ο Ευάγγελος Βενιζέλος, και οι προτάσεις να "υλοποιηθούν"


Θα μείνω λίγο εδώ για να πω ότι, σε παλαιότερες εποχές τις προτάσεις/ιδέες είχαν διαβάσει γίγαντες της ελληνικής πολιτικής σκηνής σαν τους κ.κ. Παπακωνσταντίνου, Μητσοτάκη (senior), Πάγκαλο, Καραμανλή (junior), Ανδρέα 1ο Παπανδρέου 2ο, Ευθυμίου, Ντοραμπάκ ακόμα, και ο Herr Simitis of Wagnerian Fame αλλά, το αποτέλεσμα ήταν πάντα ίδιο: η αδιαφορία


Αυτό μπορεί να σημαίνει δύο πράγματα


α. έλεγα ανοησίες


β. δεν διέθετα το βεληνεκές ενός Παπαντωνίου, Τσουκάτου, φον Δρούτσα, Γερουλάνου και, σίγουρα, ενός Λιάπη ο οποίος διετέλεσε και Υπουργός Μεταφορών και τον οποίο έκανα το λάθος να επισκεφθώ (twice) προκειμένου να εγκρίνει το business plan της Safetrack®.


Διατί, θα ρωτήσετε, πετάω αγγλικούρες εγώ, ένας λάτρης της ελληνικής γλώσσας;  

Διότι με αυτή την μέθοδο ελπίζω να με προσέξει κάποιος από το Ίδρυμα Ωνάση και να μου αναθέσει μελέτη τύπου «Όλα Τα ’χε η Μαριωρή ο Φερετζές της Έλειπε» όπως την πεζοδρόμηση της Πανεπιστημίου, το Destroy, Define, re-Arrange (ή κάπως) Athens ή μία άλλη "δράση" απ' αυτές που πέρνουν οι δικοί τους άνθρωποι. Δεν έχω ελπίδες; Το γνωρίζω αλλά, δεν μπορώ να μείνω και με σταυρωμένα χέρια.


Τα έτοιμα τελειώνουν και, τα 200 ούρο που εισέπραξα χτες από το Τεχνικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο, πήγαν στην αγορά καινούριας λάμπας για την τηλεόραση διότι τα βλέπαμε όλα μαύρα ενώ υπάρχει φως στο βάθος του τούνελ –με το διπλό Νόμισμα (δραχμή και ούρο)


Πάμε παρακάτω. Τι έλεγα; Για προτάσεις. Που δεν κάνω. 

Ορίστε λοιπόν μία που θέλω να πιστεύω, θα δημιουργήσει μερικές εκατοντάδες θέσεις εργασίας, θα φέρει ζεστό χρήμα και τεχνογνωσία αιχμής ώστε τα ταλέντα που λιώνουν στις καφετέριες της Λάρισας, της Θεσαλονίκης και της Αθήνας να δείξουν τις ικανότητες τους. Ξέρω την έχω αναφέρει πρόσφατα αλλά, θα το ξανακάνω.

Το Ελληνικό



Η Ελλάδα διαθέτει ένα έτοιμο αεροδρόμιο (το Ελληνικό), με μοναδικά κτίρια και διάδρομο κοντά 4 χιλιομέτρων που, για να κατασκευαστεί απαλλωτριώθηκαν χιλιάδες στρέμματα γης και κόστισε τα «μαλλιά της κεφαλής μας». Στον ίδιο χώρο υπάρχει ακόμα (υπολειτουργώντας), το Κρατικό Εργοστάσιο Αεροπλάνων. 

Λέει λοιπόν ο «γραφικός» Κ.Κ. Αντί τα 5,500 στρέμματα να γεμίσουν ροζ μεζονέτες, βίλες κομπραδόρων, πολιτικών και συνδικαλιστών, να λειτουργήσει (πάλι) ως αεροδρόμιο για τις περιφερειακές αεροπορικές εταιρίες, το ΕΚΑΒ, τη Σχολή Χειριστών Πολιτικής Αεροπορίας, τις σχολές των ελικοπτέρων, ελαφρών αεροπλάνων και ανεμοπτέρων. Σ’ αυτές τις «δράσεις», ο γράφων υπολογίζει ότι μπορούν να δημιουργηθούν πάνω από 2000 θέσεις εργασίας



Το Κ.Ε.Α



Στο ίδιο χώρο βρίσκονται οι καταρρέουσες εγκαταστάσεις του Κρατικού Εργοστασίου Αεροπλάνων ενός βιομηχανικού συμπλέγματος που όμοιο του λίγες χώρες είχουν τη τύχη να διαθέτουν. Στο ΚΕΑ μηχανικοί, τεχνικοί και αεροναυπηγοί πρώτης γραμμής επισκεύαζαν και κατασκεύαζαν κάθε λογής πετομηχανή από ανεμοπλάνα, μονοθέσια αεροπλάνα και ελικόπτερα μέχρι τζετ της Π.Α  Μια σοβαρή, μη προδοτική κυβέρνηση δεν θα καταργούσε ένα από τα μεγαλύτερα και αρτιότερα αεροδρόμια του κόσμου, με φανταστικές προοπτικές εξέλιξης λόγω θέσης (μερικές δεκάδες μέτρα απ’ τη θάλασσα), για να φτιάξει ένα έργο φαραωνικών διαστάσεων και αρρωστημένης σύλληψης  στη μέση της Κοιλάδας των Μεσογείων (το Ελ. Βεν), προκαλώντας ανείπωτη οικολογική και κοινωνική καταστροφή μόνο για να χλαπακιάσουν οι εργολάβοι!



Μία σοβαρή κυβέρνηση θα επέκτεινε το αεροδρόμιο Ελληνικού στη θάλασσα με την δωρεάν μέθοδο «δεχόμεθα μπάζα». Δεν πρέπει να μας διαφεύγει ότι, στην εποχή της Ισχυρής Ελλάδας χτίζονταν τα πάντα από ροζ μεζονέτες, με πλέι ρουμ και πιλοτές μέχρι βίλες στιλ  «Λιμπεράτσε» και  Star Wars για τα τρωκτικά του Δημόσιου Χρήματος, τις μοντελοβίζιτες και τα «σκυλιά» της παραλιακής


Η προέκταση του Ελληνικού στη θάλασσα θα εμπόδιζε την βίαιη, άναρχη, ξακούδουνη, εγκληματική επέκταση του αθηναϊκού "κράτους" στην ανατολική πλευρά του Υμηττού μόνο για να «τα κονομήσουν» ακόμα περισσότεροι εργολάβοι





Η κατασκευή δύο διαδρόμων προς την θάλασσα και, η συνεπακόλουθη μετεγκατάσταση όλων των μαρινών του παραλιακού μετώπου στο σημείο θα δημιουργούσε εκατοντάδες νέες θέσεις εργασίας, θα απάλλασσε τη θάλασσα από την απόρριψη μεγάλων ποσοτήτων κάτουρου και κουράδων από τα «σκάφη» των εισαγωγέων-αντιπροσώπων αυτοκινήτων, μοτοσικλετών, κλιματιστικών και λοιπών επαγγελμάτων που ανθούσαν στην (ισχυρή) Ελλάδα. Από αυτές, τις πολυμορφικές εγκαταστάσεις αεροδρομίου-σούπερ μαρίνας θα μπορούσαν να φτάνουν και να ξεκινούν οι συγκοινωνίες από και προς τα νησιά και την ενδοχώρα δημιουργώντας τεράστιες οικονομίες κλίμακας


Όσοι ακόμα πιστεύετε στα θαύματα βάλτε τις λέξεις και «καββαθάς» στο ψαχτήρι και θα ανακαλύψετε κι’ άλλες προτάσεις –για το συγκεκριμένο

Γιατί δεν έγινε;


Καλέ! Τι ’ναι αυτά που λέτε; 
  Αν δεν γινόταν τα κουστούμια δεν θα έπαιρναν τις ψήφους των «τοπικών κοινωνιών» (που βρέθηκαν με δύο κομπρέσορ, μια μπέμπα και ένα καγιέ ανά οικογένεια), δεν θα ταΐζαν τους εργολάβους με τα χωματουργικά και, πέρα και πάνω απ’ όλα, δεν θα «βοηθούσαν» εκείνους που τους βοηθούν: τσι εργολάβοι με τα ΜΜΕ καλέ!


Πριν κλείσω θέλω να επισημάνω ακόμα μια απώλεια για τη χώρα. Αν το Ελληνικό λειτουργούσε σαν αεροδρόμιο ο Δήμος Ελληνικού δεν θα δημιουργούσε συνεταιριστικούς λαχανόκηπους και δεν θα φύτευε (συμβολικά) ελιές και λοιπά κουτσουλόδεντρα


Διαβάστε  την απόφαση του ΣτΕ που ανέτρεψε την απόφααση Χατζηδάκη και λέει ότι, το αεροδρόμιο Ελληνικού δεν σταμάτησε να είναι αεροδρόμιο. Η ίδια απόφαση του ΣτΕ ζητάει  
από την ΥΠΑ να συμορφωθεί και να το επαναλειτουργήσει


Η κυβέρνηση έγραψε την απόφαση του Ανωτάτου Δικαστηρίου στα παλαιότερα και, ο επόμενος Υπουργός. ο Χρυσοχοϊδης το ξανακατάργησε με την δικαιολογία ότι, στο μεσοδιάστημα, κατασκευάστηκαν πολλές ....παράνομες οικοδομές!!!

Τρελένεσαι ή όχι?

http://www.meta4four.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: