"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟ ΨΩΝΑΡΟ-ΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΟ-ΞΕΦΤΙΛΑΡΟ-ΠΛΗΚΤΟ ΚΩΛΟΧΑΝΕΙΟ: Οι πάντες “ΗΞΕΡΑΝ”, κανένας δεν μιλούσε…

 


Toυ ΣΩΚΡΑΤΗ ΠΑΠΑΧΑΤΖΗ

Το θέμα μας ασφαλώς δεν είναι ο …Παρτσαλάκης, αλλά η χυδαιότητα του χώρου που εκπροσωπεί [screenshot από Efsyn].
 

Αυτό που “στοιχειοθετεί” ο ηθοποιός, μη καταλαβαίνοντας ότι σκάβει το λάκκο του [ή μάλλον …θα τον έσκαβε, υπό φυσιολογικές συνθήκες] είναι το κοντράστ ανάμεσα σ’ αυτόν, που “ήξερε” και την Μενδώνη που “δεν ήξερε”, αναδεικνύοντας έτσι την ανικανότητα / ανηθικότητά της.
 

Ο Παρτσαλάκης “ήξερε” αλλά δεν είχε τις αποδείξεις, για να βγει και να μιλήσει.  

Ωστόσο, όταν δεν έχεις αποδείξεις, δεν μιλάς περί “γνώσεως” αλλά περί “υποθέσεων”. Οι οποίες δεν μπορεί παρά να πηγάζουν από φήμες, πηγάζουσες από συγκεκριμένες αφηγήσεις. Οι οποίες έκαναν προφανώς το γύρο της καλλιτεχνικής κοινότητας, συναντώντας παγερή αδιαφορία, στην καλύτερη περίπτωση.
 

Αν τώρα κόπτεσαι για το “πνεύμα” και την “ηθική” της “καλλιτεχνικής σου οικογένειας” είναι καλό να μπορείς να αποδείξεις ότι το έκανες πάντα, και ότι δεν πρόκειται εδώ για όψιμη επίδειξη. 

 Αν όμως ήσουν έτσι πάντα, πόσο δύσκολο ήταν να αναβαθμίσεις τη φήμη σε πραγματικότητα, αναζητώντας και μιλώντας με “παθόντες”;

 Πόσο …ακραίο θα ήταν να τους παροτρύνεις να μιλήσουν, μπαίνοντας μπροστά με το κύρος του ονόματός σου;
 

Γιατί άραγε η Μενδώνη [αντιπαθής για διάφορους λόγους, άσχετους με το θέμα] είναι περισσότερο υπόλογη από τα μέλη της “καλλιτεχνικής οικογένειας”; 

 Και από που κι ως που έχει βγει οριστικά καταδικαστική ετυμηγορία περί Λιγνάδη; την οποία παρεμπιπτόντως …προσυπογράφει πλέον η Μενδώνη;
 

Αποφεύγω αυτή την τοξική υπόθεση όσο περισσότερο γίνεται, με την εξαίρεση όσων πιάνει το αυτί μου από σπόντα. Έτσι σήμερα ακούω, από το στόμα του …Αυτιά, τα εξής:  

 

“ένας γνωστός μου …σοφός νομομαθής, μου έλεγε τις προάλλες: ‘Γιώργο, η νομοθεσία για την παιδεραστία πρέπει να αλλάξει. Αυτά τα εγκλήματα δεν πρέπει να παραγράφονται’…”
 

Η νοοτροπία που καλλιεργείται στον κόσμο, μέσω ενός γλοιώδους virtue signaling, είναι ότι η παραγραφή αφορά γενικώς και αορίστως ένα διάστημα, με το πέρας του οποίου το έγκλημα ξεχνιέται, ή συγχωρείται.
 

Περί αξεπέραστων δυσκολιών οι οποίες προκύπτουν συν τω χρόνω, τόσο για τη στήριξη των κατηγοριών, όσο, κυρίως, για την απόκρουσή τους, ούτε λόγος. 




Δεν υπάρχουν σχόλια: