Η παρουσία του στην περιοχή θα μπορούσε να χαρακτηριστεί προκλητική εάν βεβαίως η χώρα μας κρατούσε κάποια χαρακτηριστικά σοβαρού κράτους. Ένα ξέφραγο αμπέλι, ωστόσο, δεν καταλαβαίνει από προκλητικές ή προσβλητικές συμπεριφορές.
Ο Ισλέρ ήρθε στη Θράκη από τη Σόφια όπου και είχε συναντήσεις με αφορμή τον εορτασμό του Ραμαζανιού με μουσουλμάνους της γειτονικής χώρας, μέσω του κάθετου άξονα. Τον υποδέχτηκε ο τούρκος πρόξενος Ιλχάν Σενέρ αλλά και οι ψευδομουφτήδες Ξάνθης και Ροδόπης, καθώς και ο μειονοτικός βουλευτής Ξάνθης του ΣΥΡΙΖΑ Χουσεΐν Ζεϊμπέκ. Ο Ισλέρ κατευθύνθηκε στον παράνομο σύλλογο «Τουρκική Ένωση Ξάνθης» για μια φιέστα προς τιμήν του. Ακολούθησε η επίσκεψη στον Εχίνο – πώς θα μπορούσε άλλωστε να τον παρακάμψει, αφού οι εκπρόσωποι του «καθεστώτος» στη Θράκη, μαζί με τις γνωστές και «διεθνείς» ΜΚΟ, έχουν… φτύσει αίμα για να καταστήσουν το χωριό «προπύργιο του τουρκισμού».
Εκεί, λοιπόν, νεαρά κορίτσια τον υποδέχτηκαν φορώντας παραδοσιακές τουρκικές και… πομακικές φορεσιές – αν και αυτό αποτελεί απόδειξη σχετικά με την αποτελεσματικότητα της τουρκικής επεκτατικής πολιτικής.
Πρώτος σταθμός στην Κομοτηνή τα γραφεία του DEB. Εκεί τον περίμενε σύσσωμη η οικογένεια Σαδίκ (μια και το κόμμα το θεωρούν βιλαέτι τους και είναι…), αλλά και αυτός που παριστάνει τον πρόεδρό του, ο Μουσταφά Αλή Τσαβούς. Έφυγε από τα γραφεία του κόμματος και πεζός πήγε κατευθείαν στον παράνομο σύλλογο «τουρκική νεολαία», που βρίσκεται λίγα μέτρα πιο κάτω.
Η ατζέντα ωστόσο ξεδιπλώθηκε στην κεντρική ομιλία που έγινε σε ξενοδοχείο της Κομοτηνής – επίσημο δείπνο ιφτάρ το ονόμασε ο ψευδομουφτής Σερίφ, που γίνεται κάθε βράδυ με τη λήξη της αφαγίας που προστάζει η γιορτή του Ραμαζανιού. Εκεί, λοιπόν, ο Ισλέρ ζήτησε (!) την άμεση εκλογή μουφτή, αναφέρθηκε στον τρόπο λειτουργίας των βακουφίων, ενώ δεν παρέλειψε να χαρακτηρίσει «απαράδεκτο» το γεγονός ότι δεν υπάρχουν δίγλωσσα νηπιαγωγεία στην περιοχή.
Της ατζέντας προηγήθηκε, όπως ήταν φυσικό, το «λουστράρισμα» της τουρκικής δημοκρατίας (σ.σ.: είναι γεγονός πως εμείς εδώ στη Θράκη το θέατρο του παραλόγου το παίζουμε στα δάχτυλα…). Έκανε προσεκτικά λόγο για «παράλληλα δικαιώματα» ανάμεσα στην ελληνική μειονότητα στην Τουρκία και τη μουσουλμανική μειονότητα στη Θράκη, εκθειάζοντας την τουρκική πολιτική στο θέμα των μειονοτήτων (σ.σ.: εννοείται πως η φαλακρή τραγουδίστρια χτενίζεται κάθε βράδυ…), σε αντίθεση, όπως είπε, με την Ελλάδα η οποία «παρουσιάζει ελλείψεις».
Γεγονός επίσης είναι πως κανείς από το πολυπληθές ακροατήριο του αναπληρωτή δε θα αναρωτήθηκε για το τι κάνουν αυτές οι 2.000 ελληνικές ψυχές (αν είναι και τόσες, πια) που ζουν διάσπαρτες στην τουρκική επικράτεια και πώς τα… καλοπερνούν, βάσει της… σωστής τουρκικής πολιτικής για τις μειονότητες!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου