"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΣΥΡΙΖΑΝΕΛέητος ΑΦΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ: Η διετία ΑΠΟΔΟΜΗΣΗΣ της Ελληνικής Παιδείας από τους τσαρλατάνους της 1ης φοράς Αριστερά


 
Στις 25 Ιανουαρίου συμπληρώθηκαν δύο χρόνια από την εκλογή του κ. Τσίπρα στην πρωθυπουργία. Κατά τη διετία αυτήν, η Παιδεία μας ταλαιπωρήθηκε πολλαπλώς.



 Η επιταγή του Συντάγματος για την ανάπτυξη εθνικής και θρησκευτικής συνειδήσεως μέσω της εκπαιδεύσεως αγνοήθηκε και καταπατήθηκε. 


 Η ελληνορθόδοξη ταυτότητά μας και η διαχρονική συνέχεια του Ελληνισμού αμφισβητήθηκαν. Οι κυβερνώντες κατέβαλαν προσπάθειες για να αποκόψουν τη νεολαία μας από τους χυμούς που τροφοδοτούν το δέντρο του Ελληνισμού.

 
Η αριστεία καταγγέλθηκε ως δήθεν ρετσινιά και υποβαθμίσθηκαν τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία. 


Η Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού αφαιρέθηκε από την ύλη της Γ’ Λυκείου. Ο τέως υπουργός Παιδείας Νίκος Φίλης δήλωσε ότι δεν υπήρξε ποτέ Γενοκτονία του Ελληνισμού της Ανατολής.

 
Ο Φίλιππος και ο Μέγας Αλέξανδρος δεν διδάσκονται πλέον στα λύκεια με εντολή του υπουργείου Παιδείας.  


Ο πρωθυπουργός καθώς και ο κ. Μπαλτάς, όταν ήταν υπουργός Παιδείας, επιχείρησαν να μειώσουν τον ρόλο της Εκκλησίας κατά την Τουρκοκρατία και παρουσίασαν την Ελληνική Επανάσταση ως αποκλειστικό δημιούργημα της Γαλλικής Επαναστάσεως και του δυτικού Διαφωτισμού. Δεν μας εξήγησαν πώς είναι δυνατόν αγωνιστές με ορθόδοξο φρόνημα και με πίστη στη μεγάλη ιδέα του Ελληνισμού να έχουν ως πρότυπά τους αντιχριστιανικές ιδεολογίες, που αναπτύχθηκαν σε τελείως διαφορετικές χώρες και συνθήκες. Επικεφαλής του εθνικού διαλόγου για την Παιδεία ορίσθηκε από τον πρωθυπουργό ο Αντώνης Λιάκος, ο οποίος δεν πιστεύει στη διαχρονική συνέχεια του ελληνικού έθνους.

 
Στο γυμνάσιο μειώθηκαν οι ώρες των Αρχαίων Ελληνικών και στο λύκειο καταργήθηκε η διδασκαλία του κλασικού ύμνου προς τη δημοκρατία και τον πατριωτισμό, δηλαδή του «Επιταφίου» του Περικλέους, τον οποίο κατέγραψε ο Θουκυδίδης. Με την πρόταση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για το Νέο Λύκειο καθίστανται προαιρετικά τα μαθήματα ανθρωπιστικής παιδείας, όπως τα Θρησκευτικά και τα Αρχαία Ελληνικά από το πρωτότυπο.

 
Η Ορθοδοξία δέχθηκε επίθεση με...
 τη μετατροπή του μαθήματος των Θρησκευτικών σε πολυθρησκειακό από τη Γ’ Δημοτικού μέχρι τη Γ’ Λυκείου. Πριν μάθει το Ελληνόπουλο την ορθόδοξη παράδοση των γονέων του και των προγόνων του, εισάγεται σε απίθανες λεπτομέρειες για τα «μάνταλα» του ινδουισμού και τα 99 ωραία ονόματα του Αλλάχ!

 
Και ενώ το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής δεσμεύθηκε να ξεκινήσει δημιουργικό διάλογο με την Εκκλησία για το περιεχόμενο των Θρησκευτικών, έρχεται ξαφνικά και προτείνει τη μετατροπή του μαθήματος σε επιλεγόμενο -για το λύκειο-, και μάλιστα με νέο όνομα: «Θρησκευτικά και Ηθικά Ζητήματα».

 
Στη συνεχιζόμενη εκστρατεία αφελληνισμού και αποχριστιανοποιήσεως θα αντισταθούμε διδασκόμενοι από τους Τρεις Ιεράρχες (...) θα αγωνισθούμε για μια Παιδεία ελληνορθόδοξη και οικουμενική.  


Με αυτά τα εφόδια θα βγούμε από την κρίση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: