"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΕΘΝΙΚΑ ΠΑΡΑΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ: "Η Δέσπω κάνει πόλεμο..."

 

 

 

Toυ ΣΩΚΡΑΤΗ ΠΑΠΑΧΑΤΖΗ

Αχός βαρύς ακούεται, πολλά τουφέκια πέφτουν.
 Μήνα σε γάμο ρίχνονται, μήνα σε χαροκόπι;
 Ουδέ σε γάμο ρίχνονται, ουδέ σε χαροκόπι, 
η Δέσπω κάνει πόλεμο με νύφες και μ’ αγγόνια. (Δημώδες)

Η υπόθεση με το “πατριωτικό ξέσπασμα” της κυρίας Βανδή είναι τόσο γελοία, όσο και ο,τιδήποτε άλλο που αφορά στην ίδια και τους ομοίους της. 

Δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς : εν λόγω έχει λανσαριστεί εξ αρχής ως μουσική οντότητα, δοξαζόμενη και αμειβόμενη αδρά – βλ. σουρεαλιστικά – γι’ αυτό.  

Το “πρώτο λάθος”, που η χρονική απόσταση το κάνει να ξεχνιέται, και του οποίου κάθε εξέλιξη αποτελεί φυσικό επακόλουθο, είναι το παρακάτω : κυριαρχία ενός παρακαλλιτεχνικού κυκλώματος, ενεργούμενου της πολυεθνικής μαφίας που είναι γνωστή ως “βιομηχανία του θεάματος”.

Στο θέμα μας, για την περίπτωση που χρειάζεται να επεκταθούμε : η πρόφαση με την οποία ακυρώθηκε η εμφάνιση της κυρίας Βανδή στον Τσεσμέ (οι αφίσες του Κεμάλ στο χώρο…) είναι τόσο χυδαία, όσο η κατ΄αρχήν απόφαση συμμετοχής σε συναυλία επί τουρκικού εδάφους, στην επέτειο των 50 χρόνων απ’ την εισβολή στην Κύπρο

 

Τα υπόλοιπα...

 

 εικάζει κανείς, αφορούν συμβουλές των PR της, εν όψει κατακραυγής γι’ αυτήν.





Δεν υπάρχουν σχόλια: