Οι παρατηρητικοί χρήστες των κοινωνικών δικτύων έκαναν μια όχι και τόσο αναπάντεχη ανακάλυψη: Τα πρόσωπα που παριστάνουν τους απλούς πολίτες στις αφίσες και στα μπάνερ του ΣΥΡΙΖΑ είναι αλιευμένες, στερεοτυπικές φάτσες από το Διαδίκτυο. Μοντέλα δηλαδή και όχι πραγματικά πρόσωπα.
Η χρήση φωτογραφιών-κονσέρβα δεν είναι σπάνια στο εκλογικό μάρκετινγκ.
Πιο ενδιαφέρουσα ήταν όμως η ένθεση του ίδιου του προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ σε ένα σκηνικό που θύμιζε –αν δεν ήταν το ίδιο– το Μαξίμου. Οι διαφημιστές μάλλον έκριναν ότι τονώνει την «πρωθυπουργησιμότητα» του Αλέξη Τσίπρα η ενσφήνωσή του σε ένα φόντο ξύλινων επενδύσεων και παλαιομοδίτικων επιδαπέδιων φωτιστικών, που είναι συνυφασμένα με τα δώματα της εξουσίας.
Το μήνυμα μπορεί εύκολα να παραχαραχθεί. Μπορεί κανείς να πει ότι...
ο μόνος τρόπος που βρίσκει ο πρώην πρωθυπουργός για να ξαναμπεί στο Μαξίμου είναι το μοντάζ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου