Τα σώβρακα του Χασάν, η ρόμπα της Εμινέ, ο στηθόδεσμος της Γκιουλμπεγιάζ, η φανέλα του Αχμέτ, οι κάλτσες του Μεχμέτ, το φόρεμα της Εϊσάν, όλα όμορφα απλωμένα, με σχοινιά, από τη μια άκρη του δρόμου στην άλλη.
Στη μικρή φωτό, βρισκόμαστε λίγα μέτρα πιο πέρα στον χώρο και λιγουλάκι πιο μετά (περίπου μία ώρα) στον χρόνο. Βλέπουμε έναν κάδο απορριμμάτων που φλέγεται στην οδό Δεριγνύ (περιοχή Βικτώρια), ακριβώς απέναντι από το θέατρο Αθηνά. Οι θεατές έπειτα από το τέλος της παράστασης ίσως να σκέφτηκαν ότι εκτός θεάτρου η φαντασμαγορία της αληθινής ζωής είναι μεγαλύτερη και συγκλονιστικότερη από κάθε παράσταση. Ληστές, πορτοφολάδες, λαθρομετανάστες που καβγαδίζουν, τοξικομανείς που τρυπιούνται μπροστά στον κόσμο, πόρνες με εκζέματα που πυορροούν και χάσματα μαύρα στις θέσεις όπου θα έπρεπε να βρίσκονται δόντια, πρόσωπα παράξενα και αγριωπά, που φαίνονται λες και είναι δραπέτες από έναν μεταπυρηνικό κόσμο.
Ιδού τα έργα, τα ενσαρκωμένα οράματα, οι δυνατότητες και οι ικανότητες των πολυδιαφημισμένων Καμίνη και Μπακογιάννη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου