"Κόμμα = Ομάς ανθρώπων, ειδότων ν' αναγιγνώσκωσι και ν' αρθογραφώσιν εχόντων χείρας και πόδας υγιείς, αλλά μισούντων πάσαν εργασίαν, οίτινες ενούμενοι υπο ένα οιονδήποτε αρχηγόν, ζητούσι ν' αναβιβάσωσιν αυτόν δια παντός μέσου εις την έδραν πρωθυπουργού, ίνα παρέχη αυτοίς τα μέσα να ζώσι χωρίς να σκάπτωσι"
Εμμανουήλ Ροΐδης , Έλληνας πεζογράφος και κριτικός (1836-1904)


ΣΥΡΙΖΑίικο ΣΟΥΡΓΕΛΟΤΣΟΓΛΑΝΑΡΑΔΙΚΟ: Αριστεία, Άρειος και λοιποί αιρετικοί της σκέψης

 

Γράφει το ΕΜΟ ΤΕΑΜ

Με τον Άρειο και όχι με την Αρία φυλή συνέδεσε ο Αρβανίτης την αριστεία
.

Με την τρομερά εύστοχη παρέμβαση του, η οποία δεν είναι μόνο ιστορική, αλλά και θρησκευτική, πραγματικά έγραψε ιστορία.

Ο Άρειος καταγόταν από τη Λιβύη και σπούδασε στην Αντιόχεια, κάποιες εκατοντάδες χρόνια πριν τους σεισμούς, διότι όλα συνδέονται στη σκέψη του ευφυέστατου ευρωβουλευτή.

Ο Άρειος στράφηκε κατά της ουσίας, της συνοχής και της σχέσεως των προσώπων της Αγίας Τριάδας. Ο Άρειος υποστήριζε ότι υπάρχει ένας και μοναδικός υπερβατικός θεός, ο Αλέξης, κατά συνέπεια παντελώς ακατάληπτος.

Από τα έργα του έχει σωθεί «Η προς Ευσέβιον Νικομηδείας επιστολή», που γράφτηκε το 320, στην οποία παραπονιέται γιατί διώκεται, συγχρόνως όμως παρουσιάζει την άποψη του, η οποία εδράζεται στην άρνηση του ανάρχου επί του Χριστού.

Σε μία άλλη επιστολή του, που εστάλη το 321 «Προς Αλέξανδρον Αλεξανδρείας», και την υπογράφει μαζί με άλλους συνεξόριστους, πέντε πρεσβύτερους, έξι διακόνους και τρεις επισκόπους, για να χρησιμεύσει ως απολογία του στην σύνοδο της Νικομήδειας. Εδώ ο Χριστός παρουσιάζεται ως να έχει γεννηθεί προ αιώνων, αλλά «κατέστη άτρεπτον και αναλλοίωτον κτίσμα του Θεού τέλειον». Έτσι, συνεχίζει ο Άρειος, υπάρχει η Τριάς, αλλά ο μεν Θεός είναι Πατήρ άναρχος, ο Υιός όμως «ουκ ην προ του γεννηθήναι… ουδέ εστίν αΐδιος ή συναΐδιος».

 Σε ένα ακόμη best seller του με τίτλο «Ομολογία Πίστεως», παίζει μπαλίτσα με τα ρήματα «γίγνομαι», αντί «γεννιέμαι», των οποίων οι μετοχές παρακειμένου διαφέρουν κατά ένα «ν» (γίγνομαι>γεγενημένος, γεννιέμαι>γεγεννημένος). Το γίνομαι σημαίνει δημιουργία, η οποία έχει λάβει αρχή και δεν αναφέρεται με κανένα τρόπο σε άχρονη γέννηση.

Ο Άρειος με τη διδασκαλία του στερεί από τον άνθρωπο τη δυνατότητα της θέωσης δεδομένου ότι ο Χριστός, εφόσον δεν ήταν, κατά τον Άρειο, εξ αρχής Θεός, ώστε να δύναται να θεώσει τους ανθρώπους, αφού και ο ίδιος εθεώθηκε μετά την ενανθρώπηση του, επειδή αποδείχθηκε ενάρετος.

Έτσι λοιπόν και ημείς εις τας προσεχείς εκλογάς, μαυρίζουμε τους Αρίστους και πάμε με όσους αποθεώνουν την πολιτική, με τους ενάρετους, τους άσπιλους, τους έχοντες νέες εμμονές και νέες αυταπάτες.

Αφήνουμε τους άριστους και πάμε με τους αιρετικούς της σκέψης, ενίοτε και της λογικής, αλλά η εξουσία θέλει υπέρβαση και οι ψήφοι 3% βάση.

Ρε παιδιά αλήθεια τώρα...

 

 πόσο πιο εύκολο θα κάνετε το έργο του Κυριάκου;

Ερώτημα.



Δεν υπάρχουν σχόλια: