ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΚΗΦΗΝΟ-ΑΡΙΣΤΕΡΟ-ΤΣΟΓΛΑΝΟ-ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΠΛΗΚΤΟΣ: Το δικαίωμα στην αχρηστία

Του ΤΑΚΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ

Δεν τους άρεσαν οι βαθμοί που πήραν. Οπότε έπραξαν τα δέοντα. Απευθύνθηκαν στην υπεύθυνη καθηγήτρια ζητώντας το δίκιο τους.  

Και ποιο είναι το δίκιο κάθε φοιτητή ή φοιτήτριας που σέβεται εαυτόν ή εαυτήν; 

Να περνάει τα μαθήματα. Τα υπόλοιπα είναι λεπτομέρειες. Ζήτησαν την επαναξιολόγηση των γραπτών τους, κοινώς να μη ληφθούν υπόψη οι λάθος απαντήσεις.  

Το βρίσκω απολύτως λογικό. Η διάκριση ανάμεσα στο σωστό και στο λάθος θα πρέπει να συμπεριληφθεί στον κατάλογο των δικαιωματιστών, που διεκδικούν την κατάργηση όσων διακρίσεων περιορίζουν την ελευθερία μας. Η αξιολόγηση της γνωστικής επάρκειας είναι ένα είδος ρατσισμού. Είναι σαν να είσαι vegan και να σε υποχρεώνουν να φας σπαλομπριζόλα.  

Οι δικαιωματιστές κατέλαβαν επί τρεις ώρες το γραφείο της καθηγήτριας που καταπάτησε το δικαίωμά τους να αντισταθούν στη μόρφωση. Αναρωτιέμαι αν στη διάρκεια των τριών ωρών της ομηρίας της, οι Αρχές του πανεπιστημίου ή κάποιοι συνάδελφοί της έσπευσαν να της συμπαρασταθούν. Ευτυχώς δεν λειτουργεί η πανεπιστημιακή αστυνομία για να προκαλέσει με την παρουσία της. Και δεν μπορώ να μη συγχαρώ τις Αρχές του Αριστοτελείου για τη σθεναρή καταδίκη του επεισοδίου. Απεκάλυψαν μάλιστα πως είναι μια ομάδα γνωστή, η οποία παρεμβαίνει διακόπτοντας διδασκαλίες, διαμαρτυρόμενη είτε για την ύλη του μαθήματος είτε για τον τρόπο βαθμολόγησης, για τις εξετάσεις και λοιπούς τρόπους με τους οποίους ασκείται η ρατσιστική καταπίεση των αχρήστων.  

Αναρωτήθηκαν αν η ομολογία αποτελεί ομολογία συνενοχής;

Η καθηγήτρια διδάσκει ψυχολογία. Και είπε πως πρόσφατα, στο μάθημα της φεμινιστικής ψυχολογίας, της επιτέθηκαν διότι τους ζήτησε να απαντήσουν στο ηθικό δίλημμα της άμβλωσης. 

Λογικό. Είναι δυνατόν να θέτεις θέμα ηθικού διλήμματος όταν πρόκειται για την άμβλωση; Η άμβλωση είναι δικαίωμα, αν όχι υποχρέωση για τη «φεμινιστική ψυχολογία» – ό,τι κι αν σημαίνει αυτό.

Ο λεγόμενος «δικαιωματισμός» εξελίσσεται σε ηθική πανδημία των κοινωνιών της Δύσης. Αυτές κινδυνεύουν να μετατραπούν σε ένα συνονθύλευμα ομάδων, που η καθεμιά διεκδικεί κάτι για τον εαυτό της. Χωρίς να αναγνωρίζει τις υποχρεώσεις της απέναντι στο σύνολο. Αυτές τις υποχρεώσεις που αναγνωρίζουν όλοι οι υπόλοιποι φοιτητές της ίδιας σχολής με τους «δικαιωματιστές» και παλεύουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις τους. Στην πραγματικότητα, εναντίον τους στρέφεται η αντίδραση.  

Το πτυχίο που διεκδικούν οι δικαιωματιστές του Αριστοτελείου...

 έχει την ίδια αξία με το πτυχίο της Iατρικής ή του πολιτικού μηχανικού.  

Για φαντασθείτε τέτοιες παρεμβάσεις στις αντίστοιχες σχολές.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου