Ακόμη κι αν ήταν αλήθεια αυτό που είπε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του
ΣΥΡΙΖΑ κ. Χρήστος Μαντάς, δεν ντράπηκε καθόλου να το εκστομίσει;
Ο
κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της Ν.Δ. κ. Νίκος Δένδιας κατήγγειλε στη
Βουλή την τροπολογία «ρουσφέτι», σύμφωνα με την οποία θα αποζημιώνεται
από τις τσέπες των φορολογούμενων ο όμιλος που διαχειρίζεται τον οδικό
άξονα Κόρινθος - Τρίπολη - Καλαμάτα. Ο όμιλος, του οποίου βασικός
μέτοχος είναι η τεχνική εταιρεία Μπόμπολα, θα εισπράττει τα διόδια κι αν
αυτά είναι λειψά θα τα συμπληρώνουν οι φορολογούμενοι από το Πρόγραμμα
Δημοσίων Επενδύσεων.
«Τα ρουσφέτια στους εργολάβους που κάνετε έχουν
θετικό ή αρνητικό δημοσιονομικό πρόσημο;», αναρωτήθηκε χαριτολογώντας ο
κ. Δένδιας.
Ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του κόμματος, που έκανε καριέρα
«πολεμώντας τη διαπλοκή» και αγκαλιάζοντας κάθε κίνημα τζαμπατζήδων «Δεν
πληρώνω» στα διόδια, δεν ντράπηκε να πει: «Εμείς ενεργοποιούμε τον νόμο
Σουφλιά από το 2007».
Καλά, αυτοί δεν ήταν που κατήγγελλαν τους «νόμους
της διαπλοκής» κι εξελέγησαν για να τους αλλάξουν;
Ορθώς ο βουλευτής
του Ποταμιού Γιώργος Αμυράς κατήγγειλε ότι παλαιότερα ο ΣΥΡΙΖΑ
ισχυριζόταν πως η συγκεκριμένη ρύθμιση που τώρα εφαρμόζει ήταν
χαριστική. «Τι έγινε, κ. Μαντά; Εσείς, ως ΣΥΡΙΖΑ, είχατε καταγγείλει στη
σύμβαση παραχώρησης αυτή τη διάταξη ως χαριστική. Λέγατε φτιάχνουν τους
δρόμους για να κερδίζει ο κάθε Μπόμπολας· κι όταν θα χάνουν λεφτά, το
Δημόσιο κι οι φορολογούμενοι θα τσοντάρουν στον κ. Μπόμπολα, κ. Μαντά;»
Δεν θα σταθούμε στην ουσία της ρύθμισης. Είχαν ειπωθεί πολλά για τον
καπιταλισμό δίχως ρίσκο που εξασφαλίζει το ελληνικό κράτος. Η ουσία όμως
είναι...
Το νομοσχέδιο στο οποίο εντάχθηκε η παραπάνω τροπολογία αφορούσε το
«Εθνικό Μητρώο Φορτοεκφορτωτών».
Φορτοεκφορτωτών ηθικού πλεονεκτήματος;
Δεν διευκρινιζόταν στην εισηγητική έκθεση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου