Της Αλεξανδρας Κασσιμη
Την είσοδο από το «παράθυρο» χωρίς διαγωνισμό, αλλά με τη διαδικασία πρόσκλησης ενδιαφέροντος από την ΥΠΑ, των εταιρειών επίγειας εξυπηρέτησης στους 34 περιφερειακούς αερολιμένες της χώρας προβλέπει τροπολογία που κατατέθηκε προχθες ως προσθήκη στο φορολογικό νομοσχέδιο.
Με την επίσημη δικαιολογία ότι ο διαγωνισμός που είναι σε εξέλιξη για την ανάθεση του έργου επίγειας εξυπηρέτησης στα 34 περιφερειακά αεροδρόμια έχει βρει εμπόδιο στο Συμβούλιο της Επικρατείας και με πρόσχημα την ανάγκη επιτάχυνσης ανάληψης του έργου, το υπουργείο Υποδομών προχώρησε στην κατάθεση τροπολογίας που επιτρέπει την «κατ’ εξαίρεσιν για λόγους κατεπείγοντος ανάθεση υπηρεσιών επίγειας εξυπηρέτησης, κατόπιν σχετικής πρόσκλησης ενδιαφέροντος», η οποία εκδίδεται από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας.
Συγκεκριμένα, προβλέπεται ότι μέχρι την ολοκλήρωση του διαγωνισμού και την ανάδειξη αναδόχων, θα αναλάβουν την επίγεια εξυπηρέτηση των 34 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας για ένα χρόνο (με δυνατότητα εξάμηνης παράτασης) οι τρεις εταιρείες που ήδη δραστηριοποιούνται στα πέντε μεγάλα αεροδρόμια. Πρόκειται για τις Goldair, Swissport, Olympic Handling, που θα κληθούν να καταθέσουν στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της αιτήσεις τους οι οποίες θα αξιολογηθούν από την Υπηρεσία.
Παράλληλα, προβλέπεται όρος βάσει του οποίου υπάρχει δυνατότητα ο ενδιαφερόμενος, εάν αναλάβει κάποιο αεροδρόμιο της επιλογής του, να κληθεί να δραστηριοποιηθεί και σε άλλο ή άλλα περιφερειακά αεροδρόμια για τα οποία δεν έχει δηλώσει ενδιαφέρον. Στην τροπολογία αναφέρεται, μάλιστα, ότι οι όροι και οι λεπτομέρειες της διαδικασίας θα οριστούν στη σχετική πρόσκληση ενδιαφέροντος που θα εκδοθεί από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας. Οι όροι επιλογής των εταιρειών που θα αναλάβουν το έργο σε καθένα από τα 34 αεροδρόμια θα περιλαμβάνονται στο σχετικό υπηρεσιακό έγγραφο της ΥΠΑ.
πηγη ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου