ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ 166 ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΚΑΙ ΝΗΠ/ΓΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΗΣ ΔΟΕ κ. Μπράτη

κ. Μπράτη,

Στις 5-11-2009, δηλώσατε στην Εφημερίδα « τα Νέα» αλλά και σε τηλεοπτικά μέσα:
«Συμφωνώ απόλυτα με την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Δεν πρέπει να υπάρχουν στα σχολεία σύμβολα όπως οι σταυροί ή οι θρησκευτικές εικόνες που διαχωρίζουν τους μαθητές. Το σχολείο θα πρέπει να εξασφαλίζει ίσες ευκαιρίες σε όλους χωρίς κανένας μαθητής να αισθάνεται μειονεκτικά λόγω της καταγωγής ,της φυλής ή του θρησκεύματός του».

Από την δήλωσή σας αυτή, προκύπτουν βασανιστικά ερωτήματα, τα οποία και σας απευθύνουμε:

1. Κατά την άποψή σας, θα πρέπει να κυματίζει η ελληνική σημαία στην αυλή κάθε ελληνικού σχολείου, αφού σ’ αυτήν εμπεριέχεται ο σταυρός και κάποιοι μαθητές θα «αισθάνονται μειονεκτικά» κατά τη δήλωσή σας;

2. Από πότε η εικόνα του Χριστού είναι διχαστική. Από πότε το σύμβολο του Σταυρού, σύμβολο θυσιαστικής αγάπης και προσφοράς προς τον άνθρωπο είναι διχαστικό;

3. Υπάρχει, στ’ αλήθεια, ωραιότερο παιδευτικό πρότυπο από το πρόσωπο του Χριστού;

4. Γιατί να κλείνουμε τα σχολεία στις διακοπές των Χριστουγέννων και του Πάσχα, αφού κάποιοι μαθητές δεν γιορτάζουν τη Γέννηση και την Ανάσταση του Χριστού; Ας τα κλείνουμε σε κάποιες άχρωμες, άοσμες και ανοημάτιστες γιορτές του σπανακιού, της πατάτας, των κατοικίδιων ζώων, των άγριων ζώων….

5. Γιατί να γιορτάζουμε τις Εθνικές επετείους και να καταθέτουμε στεφάνι στη μνήμη των νεκρών προγόνων μας, αφού αυτοί δεν είναι πρόγονοι κάποιων αλλοεθνών μαθητών;

6. Θα πρέπει μέσα στις σχολικές αίθουσες να αναφέρουμε τις λέξεις Ελλάδα, πατρίδα, Χριστός, Παναγία, Άγιος Γεώργιος;……….

7. Με τι πάμε να εμπνεύσουμε τα παιδιά μας; Άδεια θέλετε να τα ξεπροβοδίσουμε στον αγώνα της ζωής;

8. Τι είδους σχολείο, τελικά, θέλετε;

Πριν δύο χρόνια περίπου, υπήρξατε, με δηλώσεις σας, αυτόκλητος και φανατικός υποστηρικτής του βιβλίου Ιστορίας της κας Ρεπούση. Σήμερα, είστε και πάλι από τους πρώτους υπερασπιστές της απόφασης ενός τμήματος του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου. Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη, όμως, παύει να είναι σύμπτωση.

Διατυπώνετε τις απόψεις σας με την πεποίθηση ότι είναι προοδευτικές και επαναστατικές ενώ είναι άκρως αντιδραστικές και διχαστικές. Θα έπρεπε να γνωρίζετε ότι σήμερα προοδευτικό είναι ό,τι αντιστέκεται στις δυνάμεις που απεργάζονται την ισοπέδωση των λαών και την αφομοίωσή τους στην χοάνη ενός σύγχρονου συγκρητισμού, ενός κακώς νοούμενου διεθνισμού και την μετατροπή των ανθρώπων σε άβουλα καταναλωτικά όντα, με μοναδικό ιδανικό την οικονομική τους ανέλιξη, που δυστυχώς ούτε αυτή μπορούν να πετύχουν.

Διατρανώνουμε την έντονη αντίθεσή μας και διαφωνία μας με τις απόψεις που διατυπώσατε. Δεν μας εκφράζουν ούτε στο ελάχιστο. Θα πρέπει όμως να εκφράσουμε και την βεβαιότητά μας ότι δεν εκφράζουν και τη συντριπτική πλειοψηφία των δασκάλων και νηπιαγωγών όλης της χώρας αλλά και τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών της χώρας μας,
Οπότε καλό είναι όταν αναφέρεστε σε ζητήματα που δεν εκφράζουν τη βάση των δασκάλων, να διευκρινίζετε ότι αυτά που λέτε είναι προσωπική σας άποψή και όχι να επιχειρείτε να ενισχύσετε τη προσωπική σας γνώμη χρησιμοποιώντας το συνδικαλιστικό σας αξίωμα. Μια τέτοια στάση φαλκιδεύει και υπονομεύει το συνδικαλιστικό κίνημα και το μετατρέπει σε προπαγανδιστικό μηχανισμό.

Και μη βιαστείτε να μας χαρακτηρίσετε ως ρατσιστές, συντηρητικούς, εθνικιστές και ό,τι άλλο τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιείται για να σπιλώσει και να αφανίσει, όποια φωνή δε συμφωνεί με αυτό που πλασάρεται ως δήθεν προοδευτικό και μοντέρνο.

Όλοι μας, δουλεύουμε σε σχολεία στα οποία φοιτούν αλλοδαποί μαθητές, τους οποίους αγαπούμε και προσπαθούμε για την πρόοδό τους, σεβόμενοι την ιδιαιτερότητά τους και τα βασανάκια τους, χωρίς όμως και να αγνοούμε και σε ποιον τόπο ζούμε.

Πιστεύουμε, λοιπόν, ότι η Ελλάδα, η παράδοσή της (…που δεν πρέπει να τη φαντάζεται κανείς σαν το ξόδι ενός ένδοξου φέρετρου – αλλά σαν μια οντότητα παρούσα και συγκαιρινή…)1 και γενικά ο κοσμοπολίτικος χαρακτήρας του πολιτισμού της, μπορεί να βοηθήσει και να εμπνεύσει και τα παιδιά αυτά, χωρίς καθόλου να βιάσει τα όποια άλλα πιστεύω τους.

Όλα τα υπόλοιπα είναι και λέγονται εκ του πονηρού και εξυπηρετούν αλλότριους σκοπούς και στόχους.

Στις 16 Απριλίου του 1964, σε ομιλία του στη Φιλοσοφική Σχολή Θεσσαλονίκης ο Σεφέρης τόνιζε μεταξύ άλλων:
«….είμαστε ένας λαός με παλικαρίσια ψυχή, που κράτησε τα βαθιά κοιτάσματα της μνήμης του σε καιρούς ακμής και σε αιώνες διωγμών και άδειων λόγων. Τώρα που ο τριγυρινός μας κόσμος μοιάζει να θέλει να μας κάνει τρόφιμους ενός οικουμενικού πανδοχείου, θα την απαρνηθούμε άραγε αυτή τη μνήμη; Θα το παραδεχτούμε τάχα να γίνουμε απόκληροι;…»
(ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ, ΔΟΚΙΜΕΣ, ΤΡΙΤΟΣ ΤΟΜΟΣ,ΕΠΙΜΕΤΡΟ, σελ. 332)
Ο υπομνηματικός αυτός λόγος του νομπελίστα ποιητή μας, θεωρούμε πως εξακολουθεί να είναι απολύτως επίκαιρος.
(ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΦΕΡΗΣ, ΔΟΚΙΜΕΣ, ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΤΟΜΟΣ, σελ. 178)

ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

1. ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ 2 ΖΕΡΒΑΣ ΙΩΑΚΕΙΜ3. ΚΟΥΣΚΟΥΡΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ4. ΝΙΚΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ5. ΜΠΑΣΜΑΤΖΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ6. ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΑΡΙΑ7. ΡΑΠΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ8. ΑΥΓΕΡΙΝΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΗ9. ΓΚΑΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ10. ΓΚΑΝΤΩΝΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ11. ΦΑΣΟΥΛΑ ΣΤΕΡΓΙΑΝΗ12. ΓΙΩΓΙΟΥ ΜΑΡΙΑ13. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ14. ΒΑΪΡΑΜΗ ΣΤΑΜΑΤΙΑ15. ΔΑΛΑΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑ16. ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ17. ΠΛΩΜΑΡΙΤΟΥ ΕΛΕΝΗ18. ΒΑΣΙΛΙΚΟΥΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ19. ΕΥΘΥΜΙΑΔΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ20. ΠΕΛΕΧΡΑ ΑΝΝΑ21. ΧΑΡΜΠΗ ΑΡΕΤΗ22. ΚΟΥΚΟΥΓΙΑΝΝΗ ΑΡΓΥΡΩ23. ΡΩΣΣΙΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ24. ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΑΓΑΠΗ25. ΣΙΩΜΟΥ ΑΛΕΞΙΑ26. ΒΙΓΛΑΣ ΑΝΔΡΕΑΣ27. ΚΟΥΤΖΙΒΕΛΑΚΗ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ28. ΠΟΛΙΤΗ ΔΗΜΗΤΡΑ29. ΠΑΓΑΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ30. ΚΤΕΝΙΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ31. ΧΙΟΝΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ32. ΜΠΕΚΙΑΡΗ ΕΛΕΝΗ33. ΜΠΟΤΟΥΛΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ34. ΜΠΑΡΜΠΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ35. ΓΕΡΟΝΤΙΔΟΥ 71. ΝΑΝΝΟΥ ΑΡΓΥΡΗ72. ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ73. ΜΠΑΡΟΥΤΕ ΑΝΝΑ74. ΠΑΠΑΣΩΤΗΡΙΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ75. ΚΟΥΓΙΑ ΑΝΝΑ76. ΚΑΓΙΑΔΑΚΗ ΑΘΗΝΑ77. ΓΙΑΝΝΟΥΛΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ78. ΚΑΛΑΠΟΥΤΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ79. ΚΑΤΣΟΥΚΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ80. ΛΑΔΟΥΛΙΔΟΥ ΔΡΟΣΟΥΛΑ81. ΚΑΤΣΑΝΙΚΑΣ ΗΛΙΑΣ82. ΜΠΟΥΤΣΙΟΥΚΗ ΕΛΕΝΗ83. ΟΡΚΟΠΟΥΛΟΥ ΣΜΑΡΩ84. ΔΟΥΡΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ85. ΠΟΠΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ86. ΛΙΑΚΟΥ ΜΑΡΙΑ87. ΒΟΥΛΓΑΡΙΔΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ88. ΠΑΤΣΑΤΖΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ89. ΜΑΡΚΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΣ90. ΣΒΩΛΗΣ ΚΩΣΤΑΣ91. ΠΕΓΚΛΙΔΟΥ ΝΙΚΟΛΕΤΑ92. ΜΟΥΧΤΑΡΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ93. ΜΠΑΡΜΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΔΑΦΝΗ94. ΝΙΚΟΛΙΝΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ95. ΣΜΑΓΑΔΟΥ ΣΜΑΡΩ 96. ΠΑΡΝΑΚΟΓΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΣ97. ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΔΗΜΗΤΡΑ98. ΠΟΥΛΙΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ99. ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ100. ΣΤΑΥΡΟΥΣΗ ΟΛΓΑ101. ΚΙΚΗ ΕΙΡΗΝΗ102. ΚΑΜΑΝΗ ΘΕΟΔΩΡΑ103. ΣΜΑΡΑΓΔΑ ΔΗΜΗΤΡΑ104. ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ105. ΓΙΑΜΠΑΣΤΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ106. ΚΑΜΑΡΙΩΤΗΣ ΛΙΒΕΡΙΟΣ107. ΜΟΥΤΖΟΥΡΗ ΜΑΡΙΑ- ΕΛΕΝΗ108. ΜΠΟΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ109. ΚΑΤΣΕΛΗ ΙΩΑΝΝΑ110. ΒΑΜΒΑΚΙΔΟΥ ΕΛΕΝΗ111. ΤΙΓΚΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑ112. ΜΠΑΡΕΚΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ113. ΣΜΑΡΑΓΔΑΣ ΑΓΓΕΛΟΣ114. ΤΣΑΝΤΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ115. ΧΑΛΚΙΔΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ116. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΔΗΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ117. ΣΕΧΙΔΟΥ ΟΛΓΑ118. ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ119. ΤΖΩΓΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ120. ΜΠΟΥΖΟΥΡΑ ΜΑΡΙΑ121. ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ122. ΑΒΡΑΑΜ ΜΑΡΙΑ123. ΠΙΠΕΡΙΔΗΣ ΔΑΝΙΗΛ124. ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑ125. ΠΡΑΠΠΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ126. ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΟΥ ΑΝΝΑ 36. ΚΟΣΙΤΖΙΔΟΥ ΜΑΡΙΚΑ37. ΤΣΙΒΙΝΙΚΟΣ ΘΩΜΑΣ38. ΚΑΤΣΙΚΑ ΣΟΦΙΑ39. ΔΕΒΡΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ40. ΓΙΑΡΗΜΑΓΑΣ ΙΟΡΔΑΝΗΣ41. ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ42. ΤΣΙΛΙΒΙΤΗ ΕΛΕΝΗ43. ΓΙΑΓΚΟΖΟΓΛΟΥ ΑΝΑΝΙΑΣ44. ΤΣΑΟΥΣΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ45. ΣΕΡΜΠΕΖΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ46. ΤΣΑΠΑΡΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ47. ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΔΟΥ ΑΚΡΙΒΟΥΛΑ48. ΧΑΤΖΗΕΦΡΑΙΜΙΔΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ49. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΘΑ50. ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΜΑΙΡΗ51. ΜΟΥΤΣΙΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ52. ΚΟΚΚΟΛΗ ΕΛΕΝΗ53. ΣΑΪΤΗ ΕΛΠΙΝΙΚΗ54. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ55. ΑΛΤΙΝΟΥ ΣΟΦΙΑ56. ΣΤΑΘΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ57. ΒΡΑΓΑΛΗ ΜΑΡΙΑ58. ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΑΚΗ ΓΕΣΘΗΜΑΝΗ59. ΚΑΡΑΒΑΤΟΥ ΑΝΝΑ60. ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΟΛΓΑ61. ΚΥΡΙΑΖΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΑΜΑΤΙΑ62. ΛΑΓΚΟΥΣΗ ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑ63. ΠΑΥΛΙΔΟΥ ΜΑΡΙΑ64. ΣΟΥΓΙΟΥΛΤΖΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ65. ΤΣΙΛΟΓΛΟΥ ΣΟΦΙΑ66. ΚΑΣΑΜΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ67. ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΣ68. ΤΣΙΟΚΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ69. ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΑΝΤΙΓΟΝΗ70. ΤΖΙΡΑΚΗ ΕΥΑΝΘΙΑ 127. ΖΑΦΕΙΡΙΔΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ 128. ΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ ΣΑΒΒΑΣ129. ΔΙΓΕΝΟΓΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ130. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΟΦΙΛΟΣ131. ΣΕΓΚΛΙΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ132. ΠΛΑΚΙΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ133. ΤΕΡΖΗ ΣΟΦΙΑ134. ΠΑΠΑΝΤΩΝΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΑ135. ΒΛΑΔΙΚΑ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ136. ΤΖΟΥΤΖΗ ΕΛΕΝΗ137. ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΘΩΜΑΣ138. ΠΙΠΕΡΑΣ ΚΩΣΤΑΣ139. ΚΑΤΣΑΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ140. ΧΑΤΖΗΕΜΜΑΝΟΥΗΛ ΜΑΡΙΑ141. ΤΟΜΠΟΥΛΟΓΛΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ142. ΝΑΤΣΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ143. ΓΟΥΖΟΥΝΗ ΣΤΑΜΑΤΙΝΗ144. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ145. ΓΙΑΚΟΥΜΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ146. ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ147. ΒΡΑΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ148. ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ149. ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ150. ΜΠΙΤΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ151. ΙΩΑΝΝΟΥ ΑΣΠΑΣΙΑ152. ΦΟΥΝΤΟΥΚΙΔΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ153. ΑΔΑΜΙΔΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ154. ΙΩΑΝΝΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ155. ΑΝΕΜΟΥΛΗ ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ 156. ΔΡΑΓΟΥΤΑΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ157. ΜΑΝΟΥΣΙΔΗΣ ΣΩΤΗΡΙΟΣ158. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΛΛΙΟΠΗ159. ΧΑΤΖΗΚΥΡΙΑΚΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ160. ΡΑΛΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ 161. ΜΠΟΚΑΡΗ ΣΟΦΙΑ162. ΚΟΝΔΗ ΒΙΚΤΩΡΙΑ163. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Ν. 164. ΑΔΑΜΑΝΤΙΔΟΥ ΕΛΙΖΑ 165. ΣΑΜΑΡΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΑ166. ΚΑΨΙΜΑΝΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

2 σχόλια:

  1. ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ21 Μαρτίου 2010 στις 11:01 μ.μ.

    ΕΣΕΙΣ ΟΙ 166 ΠΑΠΑΔΟΔΑΣΚΑΛΟΙ ΕΣΤΕ Η ΣΥΜΦΟΡΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ ΜΕ ΤΙΣ
    ΑΝΟΗΤΕΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΣΑΣ ΕΜΜΟΝΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαστε και άλλοι πολλοί δάσκαλοι που θέλουμε να προσθέσουμε το όνομά μας στη δίκαιη αυτή διαμαρτυρία, γιατί ο κ. Μπράτης εκπροσωπεί μόνο τον εαυτό του στη θέση του αυτή. Δεν πήρε την έγκριση των υπολοίπων εκπαιδευτικών. Δεν μας ρώτησε. Πώς μπορεί να γίνει αυτό; Απαντήστε μου στο elpiseva@gmail.com για να προστεθούν και νέα ονόματα. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή