Ακυρα τα όρια ταχύτητας στο εθνικό οδικό δίκτυο

Νομικό «παράθυρο», ώστε να μην πληρώνονται οι κλήσεις για υπερβολική ταχύτητα στο μεγαλύτερο μέρος του εθνικού δικτύου, μήκους 9.500 χιλιομέτρων, άνοιξε με την αναθεώρηση του ΚΟΚ το 2007.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν χθες στο Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, με την αναθεώρηση του ΚΟΚ προβλέπεται ότι για να οριστούν όρια κυκλοφορίας πρέπει να υπάρχει σχετική μελέτη και Κοινή Υπουργική Απόφαση που να τα ορίζει, ώστε να ισχύουν.

Σήμερα τέτοιες ΚΥΑ υπάρχουν μόνο για το δρόμο Κόρινθος-Πάτρα και για το δρόμο Κόρινθος– Τρίπολη, γεγονός που αφήνει νομικά στον αέρα τα όρια ταχύτητας στο υπόλοιπο εθνικό δίκτυο. Έτσι τα όρια ταχύτητας δεν είναι νομικά κατοχυρωμένα και όσοι προσφύγουν στα δικαστήρια το πιθανότερο είναι να δικαιωθούν, αν και πραγματοποίησαν μια παράβαση.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν χθες στη δημοσιότητα από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, το πρωτεύον εθνικό δίκτυο της χώρας ανέρχεται σε 9.500 χιλιόμετρα, από τα οποία τα 1.500 χιλιόμετρα είναι οι συμβάσεις παραχώρησης, 1.700 χιλιόμετρα είναι αυτοκινητόδρομοι και τα υπόλοιπα αποτελούν παλιότερες κατασκευές.
RADAR:
Η Ελλάδα είναι ίσως η μόνη χώρα του πολιτισμένου κόσμου όπου ο κάθε τυχάρπαστος μπορεί να καρφώσει μια πινακίδα με ένα νούμερο μέσα σε κόκκινο κύκλο σε όποιο δρόμο γουστάρει και να την βαφτίσει "όριο ταχύτητας"
Είναι επίσης η μόνη χώρα οπου ακόμα και αν ένα παλιό "σοκάκι" αναβαθμιστεί σε "οτοστράντα" κανείς δεν ξεκολλά τα παλια όρια, των προηγούμενων τυχάρπαστων...
ΠΗΓΗ ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου