Οταν ο Μητσοτάκης μας παρουσίαζε ως υποψήφιο ευρωβουλευτή τον υπόδικο πρώην πρόεδρο του ΟΠΕΚΕΠΕ, Δημήτρη Μελά. pic.twitter.com/sd2qcmp4to
— ᦔꫀ ᠻꪖᥴꪻꪮ (@panlabro) April 5, 2026
Toυ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΚΑΣΙΜΑΤΗ
Από τους διαλόγους των δικογραφιών για τον ΟΠΕΚΕΠΕ που έχουν δημοσιευτεί, δεν χωρεί αμφιβολία, κατά την κρίση μου, ότι ο σταρ της παράστασης είναι ο τότε διοικητής του οργανισμού, ο Δημήτρης Μελάς.
Το ύφος του λόγου του κ. Μελά είναι υπόδειγμα προς μελέτη, για συγγραφείς σεναρίων και θεατρικών.
Παρατηρήστε το «’ντάξει», που το παρεμβάλλει ανά πέντε λέξεις, προσέξτε επίσης τη βαθιά γνώση των υποθέσεων (ρουσφετιών) που χειρίζεται, ακόμη και στις λεπτομέρειές τους.
Κυρίως όμως, είναι η προθυμία του να εξυπηρετήσει και η κατανόηση που δείχνει προς τον αιτούντα. Ειδικά στον διάλογο με τον Κώστα Σκρέκα, που δημοσίευσε χθες η εφημερίδα TA NEA, ο κ. Μελάς είναι ανυπέρβλητος!
Συμπερασματικά, με την πείρα δεκαετιών στην παρατήρηση και τη μελέτη των νέων ταλέντων στον δημόσιο βίο, τολμώ να πω ότι ο κ. Δημήτρης Μελάς είναι πιο ίνδαλμα και από αυτόν τον Ζαφείρη Μελά…
Μένουμε στους διαλόγους, γιατί ένα από τα θύματά τους είναι η Κατερίνα Παπακώστα, η οποία εκλέγεται με τη ΝΔ στα Τρίκαλα.
Θυμίζω ότι στο παρελθόν υπήρξε κάποια άλλη Κατερίνα Παπακώστα, η οποία εκλεγόταν με τη ΝΔ στη Β’ Αθηνών. Και εκείνης η σταδιοδρομία είχε κακή κατάληξη, αν και διήρκεσε περισσότερο. Ηταν μία από τους πολλούς Νεοκαραμανλικούς, που προσέτρεξαν να στηρίξουν τον ΣΥΡΙΖΑ του Αλέξη Τσίπρα, μέσω των ΑΝΕΛ του Πάνου Καμμένου. Μετά την πτώση τους, η τύχη της στην πολιτική αγνοείται.
Συνεπώς, θα συνιστούσα στη ΝΔ...
όχι άλλες Κατερίνες Παπακώστα. Ας αποφύγουν αυτό το όνομα για καμιά δεκαετία.
Τις δε Κατερίνες, που φέρουν το επώνυμο Παπακώστα και φιλοδοξούν να πολιτευτούν με τη ΝΔ, συμβουλεύω να κοιτάξουν αλλού. Είναι προφανές ότι το όνομα αυτό δεν ευδοκιμεί στη ΝΔ…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου