ΝουΔο-ΣΥΡΙΖΑίικο ΡΑΓΙΑΔΟΞΕΦΤΙΛΑΡΑΔΙΚΟ: Όταν ο Τζήμερος τα λεγε για τη συμφωνία των Πρεσπών ήταν φασίστας. Πάρτε τ' @ρχ1δ1@ των σκοπιανών τώρα να τα πάτε μια βόλτα...

 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου