ΝουΔο-ΣΥΡΙΖΑίικο ΡΑΓΙΑΔΟΞΕΦΤΙΛΑΡΑΔΙΚΟ: Όταν ο Τζήμερος τα λεγε για τη συμφωνία των Πρεσπών ήταν φασίστας. Πάρτε τ' @ρχ1δ1@ των σκοπιανών τώρα να τα πάτε μια βόλτα...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου