ΝουΔο-γαλαζαίικο ΡΑΓΙΑΔΟΞΕΦΤΙΛΑΡΑΔΙΚΟ: Το καλό κλίμα με την Τουρκία !


 

Το καλό κλίμα με τους Τούρκους έχει ως εξής:

● Σμύρνη 1922


 

● Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου (1919):

● Σεπτεμβριανά 1955 (πογκρόμ εναντίον των Ελλήνων της Κωνσταντινούπολης):

● Κύπρος 1974:

 

 

 

 

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου