ΜΟΥΣΙΚΗ - ΨΩΝΑΡΟΚΟΥΛΤΟΥΡΑ - ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ: O Ψινάκης, το δημιούργημά του που ακούει στο όνομα Ρουβάς , ο Ξαρχάκος και οι Έλληνες

 

Του ΣΩΚΡΑΤΗ ΠΑΠΑΧΑΤΖΗ

Μέσ’ στην αναμπουμπούλα που σήκωσε η ιερόσυλη δήλωση της “influencer”, πολλοί διεκδικούν επάνοδο σε μια επικαιρότητα που προφανώς τους έχει λείψει.  

Ένας ακόμα, ο πρώην Δήμαρχος Μαραθώνα / μάνατζερ Σάκη Ρουβά, παραβιάζει ανοιχτές θύρες, συμμετέχοντας στο λιντσάρισμα μιας κοπέλας που ούτε υποχρεωμένη ήταν να ξέρει τον κύριο Ξαρχάκο, ούτε και να μιλάει με δέος γι’ αυτόν. Χαρακτηριστικό του καλλιεργούμενου κλίματος στα σόσιαλ μιντια, είναι οι ουκ ολίγες αναρτήσεις που είδα περί “ειδικών” που πρέπει να επιληφθούν της υποθέσεως, και …πολιτείας που πρέπει να παρέμβη.
 

Πίσω στον ΗΨ – Xarchacos’ advocate και την εθνοσωτήρια ανάρτηση του : Ας υποθέσουμε ότι φτιάχνουμε μια κλίμακα “αξιολόγησης μουσικής προσφοράς” όπου μηδέν είναι η …Σούπερ Κική και άριστα ο Ξαρχάκος.

 Σε ποιό απ’ τα δυο άκρα θεωρεί ο ΗΨ ότι βρίσκεται πιο κοντά ο …Ρουβάς, να πούμε;

Η άποψή μου είναι ότι η προσφορά του τελευταίου καταγράφεται με αρνητικούς βαθμούς στην υποθετική μας κλίμακα – κάτω από αυτήν της Σούπερ Κικής :  

Η “influencer”, μη ασχολούμενη με τη μουσική, αφήνοντάς την δηλ. ανέπαφη, “προσφέρει” περισσότερα σ’ αυτήν από τον κύριο Ρουβά [δηλ. τον κύριο Ψινάκη] ο οποίος την βλάπτει. Αυτό, μετατρέποντας το μουσικό γεγονός σε “υπερθέαμα” * και το φαινόμενο “ερμηνευτής” σε pin up boy – μηχανή εξαργύρωσης προεφηβικών ονειρώξεων.
 

[Άσχετο με τα παραπάνω:] Ο κύριος Ψινάκης μου είναι συμπαθής για την ευρεσιλογία και το χιούμορ του. Και, “ανθρώπινα” που λένε, αντιλαμβάνομαι την αγανάκτησή του : είναι ο απευθείας πρόγονος της “influencer”, στο πρόσωπό της οποίας βλέπει...

 

 την παρακμή του δικού του είδους. Κι απ’ την οποία αισθάνεται, λογικά, εκτοπισμένος.

* Η μνημειώδης αναφώνηση του Νίκου Μουρατίδη, πρωτοαντικρύζοντος τον Σάκη επί το έργον

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου