ΝουΔοΛΑΘΡΟΜΑΧΜΟΥΤΟΛΑΓΝΟ ΚΩΛΟΧΑΝΕΙΟ: Αυτά υποσχόταν προεκλογικώς η ΝΔ;

 

Του ΘΑΝΟΥ ΤΖΗΜΕΡΟΥ

Αντί να συζητήσει για τον επαναπατρισμό των χιλιάδων παράνομων Πακιστανών μεταναστών, που είναι ήδη κράτος εν κράτει, ο Μηταράκης ζήτησε κι άλλους, με... νόμιμες διαδικασίες, γιατί έτσι, λέει, θα καταπολεμηθούν τα δίκτυα των διακινητών. 

Αμ δεν θα καταπολεμηθούν, καψερέ.  

Θα έχεις δύο ροές: και την παράνομη και την νόμιμη.  

Κι από αυτούς που θα έρθουν νόμιμα, τάχα μου για ένα 9μηνο, πάμε στοίχημα ότι...

 

 το 90% θα σκαρφιστεί διάφορα τερτίπια (με τη βοήθεια των πάντα πρόθυμων αλληλέγγυων - με το αζημίωτο - δικηγόρων) για να πάρει κάρτα;
 

Κι αν χρειαζόμαστε εποχικούς εργάτες, γιατί από το Πακιστάν; Γιατί από τη χώρα με τις φιλικότερες σχέσεις με την Τουρκία και με τον πιο φανατισμένο θρησκευτικά πληθυσμό;
 

Αυτά υποσχόταν προεκλογικώς η ΝΔ; 

Γιατί εγώ άλλα θυμάμαι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου