ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ - ΚΟΙΝΩΝΙΑ: Ποδο-ΣΦΑΙΡΙΚΗ αντίληψη

Του ΘΑΝΟΥ ΤΖΗΜΕΡΟΥ

 Τι είναι μια ποδοσφαιρική ομάδα; 

Εταιρεία. Ανώνυμη Εταιρεία. Έχει μετόχους, έχει έσοδα και έχει έξοδα. 

Τι είναι μια άλλη ποδοσφαιρική ομάδα; 

Μια άλλη ανώνυμη εταιρεία με μετόχους έσοδα και έξοδα.  

Τι προϊόν προσφέρουν αυτές οι εταιρείες; 

Θέαμα.  

Αυτές οι δύο ή οι δώδεκα ή οι εκατόν δώδεκα ανώνυμες εταιρείες αποφάσισαν κάτι, για να αυξήσουν τα έσοδά τους. Μπορεί να είναι σωστό μπορεί να είναι λανθασμένο. 

Ποιος είναι ο μόνος αρμόδιος για να το κρίνει; 

Ο πελάτης, αυτός δηλαδή που πληρώνει για να καταναλώσει θέαμα. Αυτός θα πει "αυτό που αποφασίσατε είναι μια σαχλαμάρα και μισή, δεν σας δίνω δεκάρα τσακιστή" ή θα πει "ουαου, φοβερή ιδέα, θα χορτάσουμε θέαμα". Και τότε θα φανεί αν η ιδέα που είχαν οι διευθύνοντες σύμβουλοι των ανωνύμων εταιρειών ήταν φλέβα χρυσού ή φλέβα οικονομικής αμορραγίας. 

Τι πρέπει να κάνουν οι διευθύνοντες σύμβουλοι των άλλων ανωνύμων εταιρειών που δεν περιλαμβάνονται στο club; 

Ό,τι πρέπει να κάνει ο διευθύνων σύμβουλος μιας οποιασδήποτε εταιρείας, όταν ο ανταγωνισμός λανσάρει ένα νέο προϊόν. Να...

 

 στύψουν το μυαλό τους να βρουν απάντηση. Να γίνουν πιο ανταγωνιστικοί, να διαφοροποιήσουν το δικό τους προϊόν, να το εμπλουτίσουν, να το εξειδικεύσουν, να το εξελίξουν.  

Ό,τι τους φωτίσει ο γιαραμπής, εν πάση περιπτώσει. Κι αυτό που θα σκεφθούν, μπορεί να είναι αποτελεσματικό, μπορεί και να μην είναι. Πάλι ο πελάτης, δηλαδή ο θεατής θα αποφασίσει.

Η ελεύθερη αγορά, όταν δεν ανακατεύονται πολιτικάντηδες, παράγοντες και παραγοντίσκοι, δίνει πάντα τη λύση

Άρα, προς τι το μίσος κι ο αλληλοσπαραγμός;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου