Toυ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΜΑΝΟΥ
Οι εκπαιδευτικοί απεργούν διότι δεν θέλουν την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων που επιβάλλει η υπουργός Παιδείας κα. Κεραμέως σε εφαρμογή του νόμου 4692/2020.
Από την ιστοσελίδα alfavita.gr που ασχολείται με εκπαιδευτικά ζητήματα πληροφορούμαι από τον κ. Μάστορα ότι η κα. Κεραμέως φέρεται να επεξεργάζεται διάταξη, καθαρά τιμωρητική αλλά ενδεχομένως παράνομη, για τους εκπαιδευτικούς που απέχουν από την αξιολόγηση. Με τη διάταξη αυτή, θα αποκλείονται όσοι δεν αξιολογούνται από την ανάδειξή τους σε στελέχη της εκπαίδευσης και θέσεις ευθύνης.
Στις 9 Φεβρουαρίου η ΟΛΜΕ δημοσίευσε τους λόγους για την απεργία – αποχή από τις διαδικασίες αξιολόγησης των σχολικών μονάδων. Αξίζει να διαβάσετε την ανακοίνωση για να σχηματίσετε μόνοι σας άποψη για το ποιόν των εκπαιδευτικών και να κατανοήσετε για ποιους λόγους είμαστε συνεχώς πάτοι σε όλες τις διεθνείς μετρήσεις των μαθητικών επιδόσεων.
Έχω γράψει δεκάδες φορές ότι καμιά δομή, καμιά οργάνωση, κανένα φαινόμενο δεν μπορεί να βελτιωθεί αν δεν μετράμε. Είναι βασική αρχή οποιασδήποτε επιστήμης. Είναι λοιπόν αδιανόητο οι εκπαιδευτικοί να αρνούνται την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων. Αξιολόγηση εν προκειμένω είναι το εξειδικευμένο μέτρημα. Η άρνηση της αξιολόγησης είναι η άρνηση της επιστήμης. Όσοι την αρνούνται είναι κατά τη γνώμη μου ακατάλληλοι ως εκπαιδευτικοί. Θα πρέπει να επιλέξουν άλλο επάγγελμα.
Από αυτή τη σκοπιά κοιταγμένο, το μέτρο που εξετάζει η κα. Κεραμέως - να αποκλείονται όσοι δεν αξιολογούνται από την ανάδειξή τους σε στελέχη της εκπαίδευσης και θέσεις ευθύνης - μου φαίνεται...
Οι εκπαιδευτικοί απεργούν διότι δεν θέλουν την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων που επιβάλλει η υπουργός Παιδείας κα. Κεραμέως σε εφαρμογή του νόμου 4692/2020.
Από την ιστοσελίδα alfavita.gr που ασχολείται με εκπαιδευτικά ζητήματα πληροφορούμαι από τον κ. Μάστορα ότι η κα. Κεραμέως φέρεται να επεξεργάζεται διάταξη, καθαρά τιμωρητική αλλά ενδεχομένως παράνομη, για τους εκπαιδευτικούς που απέχουν από την αξιολόγηση. Με τη διάταξη αυτή, θα αποκλείονται όσοι δεν αξιολογούνται από την ανάδειξή τους σε στελέχη της εκπαίδευσης και θέσεις ευθύνης.
Στις 9 Φεβρουαρίου η ΟΛΜΕ δημοσίευσε τους λόγους για την απεργία – αποχή από τις διαδικασίες αξιολόγησης των σχολικών μονάδων. Αξίζει να διαβάσετε την ανακοίνωση για να σχηματίσετε μόνοι σας άποψη για το ποιόν των εκπαιδευτικών και να κατανοήσετε για ποιους λόγους είμαστε συνεχώς πάτοι σε όλες τις διεθνείς μετρήσεις των μαθητικών επιδόσεων.
Έχω γράψει δεκάδες φορές ότι καμιά δομή, καμιά οργάνωση, κανένα φαινόμενο δεν μπορεί να βελτιωθεί αν δεν μετράμε. Είναι βασική αρχή οποιασδήποτε επιστήμης. Είναι λοιπόν αδιανόητο οι εκπαιδευτικοί να αρνούνται την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων. Αξιολόγηση εν προκειμένω είναι το εξειδικευμένο μέτρημα. Η άρνηση της αξιολόγησης είναι η άρνηση της επιστήμης. Όσοι την αρνούνται είναι κατά τη γνώμη μου ακατάλληλοι ως εκπαιδευτικοί. Θα πρέπει να επιλέξουν άλλο επάγγελμα.
Από αυτή τη σκοπιά κοιταγμένο, το μέτρο που εξετάζει η κα. Κεραμέως - να αποκλείονται όσοι δεν αξιολογούνται από την ανάδειξή τους σε στελέχη της εκπαίδευσης και θέσεις ευθύνης - μου φαίνεται...
ανεπαρκές. Διότι, όπως έγραψα, κατά τη γνώμη μου οι αρνούμενοι την αξιολόγηση, αρνούνται την επιστήμη και συνεπώς δεν είναι κατάλληλοι ως εκπαιδευτικοί.
Δεν είναι σωστό οι φορολογούμενοι να καλούνται να πληρώνουν τους μισθούς ακατάλληλων εκπαιδευτικών που θα μεταδίδουν τις αντιεπιστημονικές ιδέες τους στα νέα παιδιά.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου