ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΗ ΚΗΦΗΝΑΡΟΠΛΗΚΤΗ ΣΟΒΙΕΤΙΑ: Πώς το είπε ο Κούλης? "Δεσμεύομαι οτι δεν θα απολυθεί ΚΑΝΕΝΑΣ Δημόσιος Κηφήνας..."

 






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου