ΕΛΛΗΝΟΦΩΝΟ ΑΡΙΣΤΕΡΟΚΗΦΗΝΑΡΟΠΛΗΚΤΟ ΚΩΛΟΧΑΝΕΙΟ: Η αποχώρηση της ΠΙΤΣΟΣ από τη γενέτειρα της είναι 100% άλλη μία προσφορά των "αγώνων της αριστεράς" στην Ελλάδα

Του ΣΤΑΜΑΤΗ ΚΙΟΥΤΣΟΥΚΗ

To 2011, η Bosch, η οποία ελέγχει το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της ΠΙΤΣΟΣ (και ουσιαστικά έσωσε την ΠΙΤΣΟΣ), αγόρασε στην Ελευσίνα γήπεδο/αγροτεμάχιο 150 στρεμμάτων για να χτίσει νέο εργοστάσιο.
 

Ο δήμαρχος Ελευσίνας κ. Τσουκαλάς (ΣΥΡΙΖΑ) τότε δήλωσε "ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΠΕΝΔΥΣΗ".
 

Ο Δήμος Ελευσίνας τότε τροποποίησε το πολεοδομικό του σχέδιο ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΣ την ανέγερση του εργοστασίου. (Δείτε: «Μπλόκο» Δήμου Ελευσίνας σε εργοστάσιο της Bosch
25 Νοεμβρίου 2017
)


Επίσης, το 2017 οι εργαζόμενοι της ΠΙΤΣΟΣ απευθύνθηκαν με 2 δραματικές επιστολές στον τότε πρωθυπουργό κ. Τσίπρα, παρακαλώντας τον να παρέμβει, διότι η εταιρεία αφού απέτυχε να κτίσει εργοστάσιο στο ακίνητο της στην Ελλάδα, θα προχωρούσε στην Πολωνία και στην Τουρκία. Τότε η κατάσταση ήταν ακόμη αναστρέψιμη.
 



Ο κ Τσίπρας φυσικά ΔΕΝ έκανε τίποτα. Ούτε καν μπήκε στον κόπο να απαντήσει.
 

Το 2018 η εταιρεία πήρε τις τελικές αποφάσεις, να πάει στην Πολωνία και στην Τουρκία. Σήμερα απλώς τις υλοποιεί.

Η αποχώρηση της ΠΙΤΣΟΣ από τη γενέτειρα της είναι 100% άλλη μία προσφορά των "αγώνων της αριστεράς" στην Ελλάδα 

 (τους οποίους αγώνες...

 

 όλοι πρέπει να τιμούμε, ε;).
 

Καλημέρα



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου