ΕΘΝΙΚΑ ΣΟΥΡΓΕΛΑ - ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΣ ΟΡΘΑ ΞΕΦΤΙΛΑΡΟΠΛΗΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ: Δικτάτορας ο Καποδίστριας !!! Τί δεν καταλαβαίνεις? Άντε με το καλό η ομάδα της εθνικής μας σουργελοψωνάρας να βγάλει δικτάτορα και τον Περικλή...

Να μπείτε στη σελίδα της Επιτροπής για τα 200 χρόνια από το 1821 να μάθετε - γιατί άλλα σας λέγαν στα σχολεία - για τον δικτάτορα Καποδίστρια και τους «φιλελεύθερους Έλληνες», που πάλευαν να φύγει ο τύραννος και να φέρουν τη δημοκρατία να ανασάνει ο τόπος.
 
Ναι, με αυτές τις αρλούμπες η κα Αγγελοπούλου και οι συν αυτή «τιμούν» τους ανθρώπους που αγωνίστηκαν για την ανεξαρτησία της χώρας και για τη δημιουργία λειτουργικού κράτους.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου