Γράφει ο ΑΛΚΗΣ
Κυρία Στάη, η οικονομία είναι το μεγάλο μου ατού. Επιτρέψτε μου, λοιπόν, να απαριθμήσω τα επιτεύγματά μου:
✔️Φορολόγησα ακόμη και τις πέτρες
✔️Έκοψα συντάξεις και αύξησα εισφορές
✔️Υπέγραψα τρίτο αχρείαστο μνημόνιο
✔️Έκλεισα τις τράπεζες και έφερα capital controls για τρία χρόνια
✔️Φόρτωσα το δημόσιο χρέος με 80 δις
✔️Ξεπούλησα όλη τη δημόσια περιουσία στο Υπερταμείο
✔️Καθυστέρησα την ανάπτυξη για 3 χρόνια
✔️Έστειλα τα επιτόκια δανεισμού στα ύψη και τα διατηρώ σταθερά πάνω από το 4%
✔️Έστειλα το δείκτη του χρηματιστηρίου κάτω από τις 600 μονάδες
✔️Έχασα την ποσοτική χαλάρωση της ΕΚΤ
✔️Βούλιαξα τις τράπεζες παρά τις δύο ανακεφαλαιοποιήσεις και διατηρώ τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια στα ύψη.
✔️Πετσόκοψα το πρόγραμμμα δημοσίων επενδύσεων
✔️Επέβλεψα, με περηφάνεια, την έξοδο από τη χώρα ή το κλείσιμο δεκάδων επιχειρήσεων
.
✔️Διατήρησα, με νύχια και με δόντια την ανεργία πάνω από το 20%.
✔️Διατήρησα, με νύχια και με δόντια την ανεργία πάνω από το 20%.
Ποιος έχει να επιδείξει αντίστοιχα επιτεύγματα, κα Στάη;

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου