ΣΥΡΙΖΟΣΟΥΡΓΕΛΟΚΑΤΣΑΠΛΙΑΔΙΚΟ: Αλέκσης το Ατού μας

Γράφει ο ΑΛΚΗΣ 


Κυρία Στάη, η οικονομία είναι το μεγάλο μου ατού. Επιτρέψτε μου, λοιπόν, να απαριθμήσω τα επιτεύγματά μου:


✔️Φορολόγησα ακόμη και τις πέτρες

✔️Έκοψα συντάξεις και αύξησα εισφορές 

✔️Υπέγραψα τρίτο αχρείαστο μνημόνιο

✔️Έκλεισα τις τράπεζες και έφερα capital controls για τρία χρόνια

✔️Φόρτωσα το δημόσιο χρέος με 80 δις

✔️Ξεπούλησα όλη τη δημόσια περιουσία στο Υπερταμείο

✔️Καθυστέρησα την ανάπτυξη για 3 χρόνια

✔️Έστειλα τα επιτόκια δανεισμού στα ύψη και τα διατηρώ σταθερά πάνω από το 4%

✔️Έστειλα το δείκτη του χρηματιστηρίου κάτω από τις 600 μονάδες

✔️Έχασα την ποσοτική χαλάρωση της ΕΚΤ

✔️Βούλιαξα τις τράπεζες παρά τις δύο ανακεφαλαιοποιήσεις και διατηρώ τα μη εξυπηρετούμενα δάνεια στα ύψη.


✔️Πετσόκοψα το πρόγραμμμα δημοσίων επενδύσεων

✔️Επέβλεψα, με περηφάνεια, την έξοδο από τη χώρα ή το κλείσιμο δεκάδων επιχειρήσεων
.
✔️Διατήρησα, με νύχια και με δόντια την ανεργία πάνω από το 20%.

 
Ποιος έχει να επιδείξει αντίστοιχα επιτεύγματα, κα Στάη;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου