19/4/2018 Έφυγε
ξαφνικά από τη ζωή ο μουσικός,
ραδιοφωνικός παραγωγός, αρχισυντάκτης μουσικών περιοδικών, στέλεχος
δισκογραφικής και με πολυσχιδείς δράσεις στον κόσμο της μουσικής,
Γιάννης Κουτουβός.
Επί
πολλά χρόνια ήταν υπεύθυνος ξένου ρεπερτορίου στην ΕΜΙ ενώ διετέλεσε
αρχισυντάκτης στο περιοδικό Rock- New wave – Heavy metal.
Ο
ίδιος, λάτρης της χέβι μέταλ, υπήρξε μουσικός με τα συγκροτήματα Mini
boys και The Gravel παρουσιάζοντας τα δικά του τραγούδια.
Παραγωγός
ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών εκπομπών συνέβαλε στην άνοδο της
δημοτικότητας συγκροτημάτων όπως οι Iron Maiden, Saxon κλπ.
Παράλληλα ήταν μάνατζερ συγκροτημάτων ενώ ήταν ο άνθρωπος που έφερε για πρώτη φορά τους Scorpions στην Ελλάδα.
24/4/2018: Πέθανε σε ηλικία 81 ετών ο ακαδημαϊκός Άγγελος Δεληβορριάς, κορυφαίος
κλασικός αρχαιολόγος, καθηγητής Ιστορίας της Τέχνης στο Πανεπιστήμιο
Αθηνών και επί 41 χρόνια διευθυντής του Μουσείου Μπενάκη.
Ο Άγγελος Δεληβορριάς είχε γεννηθεί το 1937. Σπούδασε
αρχαιολογία-ιστορία στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και στο Πανεπιστήμιο
Αθηνών και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στο Freiburg. Το 1965 διορίστηκε,
έπειτα από διαγωνισμό, στην Αρχαιολογική Υπηρεσία, από την οποία
παραιτήθηκε το 1969. Από το 1969 έως το 1972 συνέχισε τις σπουδές
αρχαιολογίας στο Tübingen με υποτροφία Alexander von Humboldt, το 1972
έλαβε το δίπλωμα του διδάκτορος με βαθμό Magna cum laude και το διάστημα
1972-1973 έκανε μεταδιδακτορικές σπουδές στο Παρίσι, τη Σορβόνη και την
École Pratique des Hautes Études.
Ως μέλος της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας υπηρέτησε στην Κεντρική
Υπηρεσία, στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο, στην Εφορεία Αρχαιοτήτων
Αττικής, στην Πάτρα και τη Σπάρτη. Το 1973 έγινε διευθυντής του Μουσείου
Μπενάκη, από το οποίο αποχώρησε το 2014. Το 1992 εξελέγη καθηγητής
Ιστορίας της Τέχνης στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Αθηνών
και από το 1998 έως το 2003 διετέλεσε διευθυντής προγράμματος
μεταπτυχιακών σπουδών στο ίδιο Τμήμα. Το 2005 αποχώρησε από το
Πανεπιστήμιο ως ομότιμος.
Είχε παραμείνει για μελέτη και επιστημονική ενημέρωση, κατόπιν
προσκλήσεως ή με ειδική υποτροφία, στο Λονδίνο, το Μόναχο, το Βερολίνο
και τις Ηνωμένες Πολιτείες, ήταν μέλος ακαδημιών (Accademia Nationale
dei Lincei, Αcademia Scientiarum et Artium Europae, Academia Europaea),
επιστημονικών εταιρειών και σωματείων. Είχε λάβει ελληνικά και ξένα
παράσημα και το αργυρό μετάλλιο της Ακαδημίας και ήταν επίτιμος διδάκτωρ
των Πανεπιστημίου Αιγαίου, του Δημοκριτείου Θράκης και του
Αριστοτελείου Θεσσαλονίκης.
Μεταξύ άλλων, ανέλαβε την έρευνα του Ιερού του Αμυκλαίου Απόλλωνος
κοντά στη Σπάρτη, που μελετά συστηματικά εδώ και χρόνια, ενώ τα
αποτελέσματα της έρευνας δημοσιεύει σε επιστημονικά περιοδικά. Το ιερό,
που βρίσκεται στην αριστερή όχθη του Ευρώτα, κοντά στη Σπάρτη, πρώτος
έσκαψε, το 1890, ο Χρήστος Τσούντας, διαπρεπές μέλος της Ακαδημίας και
ακολούθησαν άλλοι. Η νέα έρευνα έφερε στο φως μέλη του περίφημου θρόνου
του Απόλλωνος, που επέτρεψαν μία ακριβέστερη αναπαράσταση του μνημείου.
Ακόμη, μελετήθηκαν το μυθολογικό, το επιγραφικό μέρος της παλαιάς και
νέας ανασκαφής, η κεραμική, τα νομίσματα και διαφωτίστηκε η ιστορία του
ιερού από τα αρχαιότατα χρόνια έως την περίοδο της ρωμαιοκρατίας.
Εντρύφησε, επίσης, στην τέχνη του Σκόπα, με την εξέταση των γλυπτών
της Τεγέας και τη δημοσίευση, μεταξύ άλλων, της μελέτης στα γαλλικά,
«Σκοπαδικά ΙΙ, Το άγαλμα της Υγιείας στον ναό της Αλέας στην Τεγέα»,
όπου κορμό γυναικείου αγάλματος άγνωστης ακριβούς προέλευσης ταυτίζει με
το σώμα της φημισμένης κεφαλής της Υγίειας και το έργο σε γνήσιο του
μεγάλου Σκόπα.
Βασικό για τη μελέτη των τύπων της Αφροδίτης είναι και το 150 σελίδων
κείμενό του, Aphrodite στο Lexicon Iconographicum Mythologiae
Classicae, το οποίο αποτελεί τη βάση κάθε μελέτης και σπουδής για τα
έργα που εικονίζουν τη θεά, ενώ εξέχουσα θέση στα έργα του που αφορούν
τη μεγάλη αρχαία γλυπτική, έχει το εξαιρετικά μεθοδικό και διαφωτιστικό
βιβλίο «Η ζωφόρος του Παρθενώνος».
Το μουσειολογικό έργο του Άγγελου Δεληβορριά δεν περιορίζεται στο
Μουσείο Μπενάκη, το οποίο έχει οργανώσει ή έχει συμμετάσχει, από το 1974
έως το 2014, σε 130 εκθέσεις στην Ελλάδα και σε 39 εκθέσεις σε μεγάλες
πόλεις του εξωτερικού, που αποτέλεσαν καλλιτεχνικά γεγονότα.
Τέλος, δημιούργημά του είναι το Μουσείο Ισλαμικής Τέχνης, όπως και το
έξοχο ως σύλληψη και πραγματοποίηση Μουσείο Νίκου Χατζηκυριάκου Γκίκα,
που δεν αφορούν την αρχαία τέχνη, αλλά δείχνουν την οικειότητα του νέου
ακαδημαϊκού με την πνευματική δημιουργία άλλων εποχών της ιστορίας μας.
Ο κ. Δεληβορριάς είχε γράψει, εκτός πολλών άλλων, δύο ογκώδη βιβλία
περιγραφικά του Μουσείου Μπενάκη, όπου εκθέτει διεξοδικά και με σαφήνεια
τις αρχές και τις αντιλήψεις του περί μουσειολογίας.
30/4/2018: Πέθανε σε ηλικία 81 ετών ο εκδότης Γίωργος Κουρής μετά από πολύμηνη μάχη με τον καρκίνο.
Ο Γιώργος Κουρής γεννήθηκε το 1937 στο Αργοστόλι της Κεφαλονιάς και
ξεκίνησε να δημοσιογραφεί στην τοπική εφημερίδα Φωνή της Κεφαλονιάς που
εξέδωσε μαζί με τον αδελφό του, Μάκη.
Ήταν δημιουργός του Kouris Media Group και των καθημερινών εφημερίδων
«Νέα Εφημερίδα», «Αυριανή», «ο Φίλαθλος», «Star», «Δημοκρατικός Λόγος»,
«η Νίκη» και «Kontra News» ενώ ίδρυσε και τους ραδιοφωνικούς σταθμούς
«Ράδιο Αθήνα», «Ράδιο Θεσσαλονίκη» και «Sprint fm».
Επίσης, είχε ιδρύσει τον τηλεοπτικό σταθμό «Κανάλι 29», συνέχισε με
την ίδρυση του «Καναλιού 5» που μετεξελίχθηκε σε Alter Channel, του
Extra Channel αμέσως μετά, ενώ το 2012 δημιούργησε το Kontra Channel και
την ιστοσελίδα Kontranews.gr.
11/5/2018 Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 63 ετών ο Χάρης Λάμπερτ, εξέχουσα μορφή της Pop Art στην Ελλάδα.
Ο Χάρης Λάμπερτ γεννήθηκε το 1955, σπούδασε καλές τέχνες στο Παρίσι. Εμπνευσμένος στα 80s από την ποπ μουσική και τα βίντεο κλιπ, θα δημιουργήσει το προσωπικό ζωγραφικό του ύφος το οποίο θα ονομάσει New Pop Painting και θα μετεξελίξει μέσα από performances, computer graphics και εικονοκλαστική art direction. Το 1987 δημιουργεί την εικαστική θεωρία της New Renaissance, πάνω στην οποία θα βασιστεί και η σκηνοθετική του γραμμή το 1992 στο μυθολογικής αισθητικής φιλμ «Η αρπαγή της Περσεφόνης». Ως γνήσιος κοσμοπολίτης καλλιτέχνης, με επιρροή από κάθε χώρα όπου έζησε και εργάστηκε (Ν. Ζηλανδία, Ελλάδα, Γαλλία, Ιαπωνία έχουν αφήσει το στίγμα τους στο έργο του), και τα τελευταία χρόνια μοιράζει το χρόνο του ανάμεσα στο ατελιέ που διαθέτει σε Αθήνα και Τόκιο προωθώντας τη φιλοσοφία της Νew Renaissance, ευελπιστώντας να την εγκαθιδρύσει ως ένα παγκόσμιο αισθητικό κίνημα για τον 21ο αιώνα.
17/5/2018: Πεθαίνει ο επιχειρηματίας Θεόδωρος Βασιλάκης, πρόεδρος της Aegean και της Autohellas
Ο Θεόδωρος Βασιλάκης γεννήθηκε το 1940. Από μικρός είχε επιχειρηματικό δαιμόνιο. Εργατικός και αυτοδημιούργητος. Το 1958 πήγε για σπουδές στις ΗΠΑ και επιστρέφοντας στην Κρήτη το 1961 μπήκε στην οικογενειακή επιχείρηση, στις διανομές των καυσίμων της εταιρίας «Ρέστης» στο νομό Ηρακλείου. Λίγα χρόνια αργότερα, με την εξαγορά της «Ρέστης» από την Texaco, από την οποία ο νεαρός, τότε, Θόδωρος πήρε το δικαίωμα διανομής καυσίμων σε όλη την Κρήτη, δημιουργώντας, παράλληλα, ιδιόκτητο δίκτυο πρατηρίων.
Προσβλέποντας στην άνοδο του ελληνικού τουρισμού το 1962 συνάπτει συμβόλαιο αντιπροσώπευσης στην Κρήτη της εταιρείας ενοικιάσεων αυτοκινήτου Hertz Ιnternational, ενώ δώδεκα χρόνια αργότερα, αγοράζει από τους Αμερικανούς την Hertz Hellas και τη μετονομάζει σε Autohellas. Ξεκίνησε με στόλο έξι αυτοκινήτων Volkswagen Beetle και σήμερα είναι η μεγαλύτερη εταιρεία ενοικίασης αυτοκινήτου (Rent a Car) στην Ελλάδα, βάσει των οικονομικών μεγεθών της και του στόλου των οχημάτων που διαχειρίζεται.
Στον Όμιλο Βασιλάκη συνυπάρχουν οι SEAT Τεχνοκάρ ΑΒΕΕ (αποκλειστικός εισαγωγέας αυτοκινήτων SEAT), Saab Vacar ABEE (αποκλειστικός εισαγωγέας αυτοκινήτων Saab), Βελμάρ ΑΕΒΕ (εξουσιοδοτημένος διανομέας και επισκευαστής αυτοκινήτων Ford, Opel, SEAT, Saab, Volvo, Honda & Mitsubishi), αλλά και η Autotechnica SA, αντιπροσωπεία των Hertz, Audi και SEAT στη Βουλγαρία.
Η Aegean τέλος, αποτελεί μία απόδειξη της επιτυχημένης επιχειρηματικής δραστηριότητας του κ. Βασιλάκη. Ο κ. Βασιλάκης αποφάσισε να μπει στις αερομεταφορές το 1994, προχωρώντας σε εξαγορές εταιρειών, κατάφερε να επεκταθεί και να εξυπηρετήσει τις ανάγκες όσων επιθυμούσαν να ταξιδέψουν εντός και εκτός Ελλάδας. Η εταιρεία όχι μόνον επιβίωσε σ’ έναν από τους πιο δύσκολους και ανταγωνιστικούς κλάδους της παγκόσμιας οικονομίας, αλλά βρίσκεται και στις πρώτες θέσεις, ανάμεσα σε μεγαθήρια, συμβάλλοντας στην αναβάθμιση του ελληνικού τουρισμού.
20/5/2018: Πεθαίνει ο Βασίλης Τριανταφυλλίδης, γνωστός ως Χάρρυ Κλυνν (7 Μαΐου 1940) ο οποίος αποθέωσε την σάτιρα στην Ελλάδα.
Γεννήθηκε στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης στις 7 Μαΐου του 1940 από φτωχή οικογένεια Πόντιων προσφύγων, τον Νίκο και την Κυριακή Τρανταφυλλίδη. Εξαιτίας δυσμενών οικονομικών συνθηκών, ωθήθηκε στην εργασία από την ηλικία των 5 χρόνων. Παράλληλα φοιτούσε στο Δημοτικό Σχολείο και στο Γυμνάσιο Kαλαμαριάς και αργότερα στο Πέμπτο Γυμνάσιο Αρρένων Θεσσαλονίκης. Η συμμετοχή του σε μια βραδιά ταλέντων του Γιώργου Οικονομίδη αλλάζει τη ζωή του, καθώς, εκτός από το πρώτο βραβείο, «κερδίζει» την πρόταση του Οικονομίδη να τον ακολουθήσει στην Αθήνα.
Για τρία χρόνια ο Οικονομίδης υπήρξε δάσκαλος και οδηγός του. Παράλληλα με τις δραματικές του σπουδές στη σχολή του Π. Kατσέλη, εμφανίζεται περιστασιακά σε κοσμικά κέντρα, όπως το «Kάστρο», ο «Bράχος», το «Tροκαντερό», το «Άλσος», και το «Γκρην Παρκ».
Στη συνέχεια άρχισε να δουλεύει σε διάφορες ταβέρνες, αναψυκτήρια και καμπαρέ, που ανθούσαν εκείνη την εποχή, για μια τριετία ως πρώτος νουμερίστας και παρουσιαστής προγράμματος. Μετά τη συμμετοχή του σε δύο ταινίες («Γάμος αλά Ελληνικά» και «Τα 201 Καναρίνια») στις αρχές της δεκαετίας του 1960 και τις πρώτες του θεατρικές εμφανίσεις στα θέατρα Ακροπόλ και Χατζηχρήστου, άρχισε να γίνεται πιο γνωστός.
Το 1964 ταξιδεύει για μερικές εμφανίσεις στο Μόντρεαλ. Αυτή η περίοδος της ζωής του κράτησε 10 χρόνια όπου δούλεψε στις HΠA και στον Kαναδά, σε κέντρα τις ελληνικής διασποράς, σε καφεθέατρα ως stand up comedian (νέο τότε είδος, που μετέπειτα το εισήγαγε στην Ελλάδα), ως ηθοποιός σε underground παραστάσεις και παράλληλα ως συγγραφέας σατιρικών κειμένων.
Συνεργάζεται επίσης για πολλά χρόνια με το περιοδικό «Playboy», την εφημερίδα «Daily Worker», το «Village» και το «On the double». Στο Σικάγο παντρεύεται τη γυναίκα του, Χαρίκλεια και εκεί αποκτά το πρώτο από τα 3 του παιδιά, τον Νίκο. Την περίοδο αυτή του προτάθηκε να παίξει και στη γνωστή ταινία «Καμπαρέ», την οποία προσφορά τελικά δεν δέχτηκε. Αργότερα στο Μόντρεαλ απέκτησε τον δεύτερο του γιο Αποστόλη, ενώ η κόρη του Κορίνα γεννήθηκε στην Αθήνα.
Γυρίζει στην Ελλάδα το χειμώνα του 1974 και πρωτοεμφανίζεται στις μπουάτ της Πλάκας, στον «Aιγόκερω» και μετά στο «Zυγό» και τη «Διαγώνιο». Ύστερα δούλεψε στα νυχτερινά κέντρα «Διογένης», «Δειλινά» και «Στορκ». Άρχισε να γίνεται ευρύτερα γνωστός με την κυκλοφορία του πρώτου του δίσκου «Για δέσιμο», που κυκλοφόρησε από τη δισκογραφική εταιρεία Columbia το φθινόπωρο του 1978. Αυτός και οι υπόλοιποι δίσκοι του κρατάνε για χρόνια τις πρώτες θέσεις στα δισκογραφικά charts και οι ταινίες του σπάνε όλα τα ρεκόρ των εισιτηρίων.
Οι εμφανίσεις του στην τηλεόραση του χαρίζουν τον τίτλο του εμπορικότερου καλλιτέχνη της χιλιετίας σύμφωνα με την AGB[εκκρεμεί παραπομπή]και οι παραστάσεις του στα θέατρα Ορφέας, Άλσος, Δελφινάριο και Μινώα κ.ά. καταρρίπτουν κάθε προηγούμενο εισπρακτικό ρεκόρ.
Το 1998 παρουσιάζεται η πρώτη του ζωγραφική έκθεση στον «Εικαστικό Κύκλο». Από το 2006 μένει μόνιμα στη γενέτειρά του Καλαμαριά, γράφει βιβλία (κυκλοφορούν 12 βιβλία του), παίζει θέατρο, ζωγραφίζει (8 ατομικές εκθέσεις) και ηγείται της μείζονος αντιπολίτευσης στο Δήμο Καλαμαριάς.
Θέατρο (από το 1985 και μετά)
«Βαζελληνίδες – Βαζέλληνες» Γ. Kαλαμίτσης, Γ. Mανιώτης, A. Aνδρικάκη, Δελφινάριο, 1985
«Πράσινα δαμάσκηνα και ψιλές ελιές», Xάρρυ Kλυνν, Γιάννης Kαλαμίτσης, Ορφέας, 1986
«Σ’ όλο τον κόσμο είναι ίδια, μα στην Ελλάδα σπάει καρύδια», Xάρρυ Kλυνν, Γιάννης Kακουλίδης, Ορφέας, 1987
«Eλλάς το καφενείο σου», Xάρρυ Kλυνν, Γιάννης Kακουλίδης, Λάκης Μπέλλος, Άλσος, 1991
«Άσπρα μούρα, μαύρα μούρα, μάνα αν αργήσω φάε», Xάρρυ Kλυνν, Γιάννης Kακουλίδης, Λάκης Mπέλλος, Άλσος, 1992
«Πίτσες μπλε», Xάρρυ Kλυνν, Γιάννης Kακουλίδης, Λάκης Mπέλλος, Bαγγέλης Mπαλαφούτης, Άλσος, 1993
«Μπρόκολα και λαχανίδες, κάποιο λάκκο έχει η φάβα», Xάρρυ Kλυνν, Bαγγέλης Mπαλαφούτης, Άλσος, 1994
«Καυκαλήθρες και τσιτσίραυλα» Xάρρυ Kλυνν – Λάκης Mπέλλος – Θεόφιλος Bερύκιος – Γιώργος Γαλίτης,σκηνοθεσία Χάρρυ Κλυνν, Άλσος, 1995.
«Εμπρός προς τα πίσω», Χάρρυ Κλυνν, Λάκης Mπέλλος, Θεόφιλος Bερύκιος, Γιώργος Γαλίτης, 1996
«Στη Χάγη και στη φέξη, ο στόλος σας να φέξει!», Α. Πυριόχος, Χ. Ρώμας, Α. Χατζησοφιά, Π. Χατζηκουτσέλης, Άλσος, 1996
«Άρμεγε λαγούς και κούρευε χελώνες», επιθεώρηση, Λάκης Mιχαηλίδης, Nτίνος Σπυρόπουλους, Mιχάλης Άνθης, Βέμπο, 1997
«Έλληνες είστε και φαίνεστε», Λάκης Mιχαηλίδης, Kώστας Tσόκαλης, Θεόφιλος Bερύκιος, Ακροπόλ, 1998
«Μίλα μου… και μανταρίνια», επιθεώρηση, Χάρρυ Κλυνν, Λάκης Μπέλλος, Γιάννης Μακρής, Γιώργος Γαλίτης, Άλσος, 1999. Η επιθεώρηση αυτή ήταν και η πρώτη interactive θεατρική παράσταση που διαμορφωνόταν διαφορετικά κάθε μέρα, ανάλογα με τις παρεμβάσεις – υποδείξεις των θεατών που επισκέπτονταν το site της παράστασης.
«Υπάρχει καλύτερη Ελλάδα… πάμε να φύγουμε», Λάκης Mιχαηλίδης, Bύρωνας Mακρίδης, Nτίνος Σπυρόπουλος, Δελφινάριο, 2000
«Ρόμπες ξεκούμπωτες», Χάρρυ Κλυνν, Ντίνος Σπυρόπουλος, Μινώα, 2001
«Πασόκεμον», Χάρρυ Κλυνν, Ντίνος Σπυρόπουλος, Αθήναιον, 2001
«Retalia Live», Χάρρυ Κλυνν, Ντίνος Σπυρόπουλος, Μινώα, 2002
«Γιάφκα πορτοκάλι» (κωμωδία), Χάρρυ Κλυνν, Ντίνος Σπυρόπουλους, Μινώα, 2003
«Καλατράβα με και ας κλαίω…», Ντίνος Σπυρόπουλος, Γιώργος Γαλίτης, Δελφινάριο, 2004
«Και φάγανε αυτοί καλά κι εμείς… χειρότερα», επιθεώρηση, Ντίνος Σπυρόπουλος, Γιώργος Γαλίτης, Περοκέ, 2005
«Αγάντα, επιθεώρηση, Χάρρυ Κλυνν, Ντίνος Σπυρόπουλος 2007
«Ένας ήρωας με παντόφλες»(κωμωδία) Αλ. Σακελάριου-Χρ. Γιαννακόπουλου 2008-2009
«Τι τους κοιτάτε ρε…»(Επιθεώρηση) Χάρρυ Κλυνν 2010
«Ουστ κοπρίτες»(Επιθεώρηση) Χάρρυ Κλυνν 2011
«Όποιον πάρει ο Χάρης»(Stand up music show) Χάρρυ Κλυνν 2012«Η αλήθεια να λέγεται» (Αυτοσχεδιαστικοί μονόλογοι με συμμετοχή κοινού βασισμένοι σε στοιχεία τεσσάρων κωμωδιών του Αριστοφάνη) Χάρρυ Κλυνν 2012-2013
«Με όπλο το γέλιο» (ONE MAN SHOW) Χάρρυ Κλυνν 2014
«Τα Λαμόγια» (Επιθεώρηση) Χάρρυ Κλυνν, Μάκης Αντωνόπουλος – Κύπρος » Θεατρο ΟΘΕΛΟΣ» 2014
Δισκογραφία
Το 1977 προτείνει στην EMI – Columbia να συνεργαστούν πειραματικά στην παραγωγή ενός σατιρικού δίσκου. Oι δίσκοι του Xάρρυ Kλυνν αποτέλεσαν ένα ιδιαίτερο στοιχείο στο χώρο της Eλληνικής δισκογραφίας. Για πρώτη φορά σατιρικοί δίσκοι φιγουράρουν στην πρώτη θέση του Ελληνικού Top Ten.
Όλοι, ανεξαιρέτως, οι δίσκοι του υπήρξαν πρώτοι σε κυκλοφορία και ακόμα τα νούμερα-ρεκόρ πωλήσεων των δίσκων του Xάρρυ Kλυνν παραμένουν ακατάρριπτα.[εκκρεμεί παραπομπή]Κυκλοφορεί ακόμα μεγάλος αριθμός από πειρατικές κασέτες με ηχογραφήματα από ζωντανές του παραστάσεις και οι ραδιοφωνικές εκπομπές «Aραμπάδες με καρούλια», «Βάσανα που ‘χει η Αγάπη» που παρουσιάστηκαν από το Δεύτερο Πρόγραμμα της Eλληνικής Pαδιοφωνίας το 1981 μαζί με τον Aντώνη Aνδρικάκη.
Αναλυτικά η προσωπική δισκογραφία του είναι η εξής:
Για Δέσιμο (1978), EMI-Columbia
Δοξάστε Με (1979), EMI-Columbia
Πατάτες (1981), EMI-Columbia
Γεώργιος Σουρής (1982), EMI-Columbia
Μαλακά… Πιο Μαλακά (1984), EMI-Columbia
Έθνος Ανάδελφον (1985), PolyGram
Τίποτα (1987), PolyGram
Natin-Fatin (1987), PolyGram
Ραντεβού με την εισαγγελία (1989), PolyGram
Αποκάλυψις (1990), PolyGram
Γρανίτα από τζατζίκι (1992), PolyGram
The (X) Κλυνν Files Ανάποδα (1998), PolyGram
Κλασσικά Ηχογραφημένα (2002), MINOS-EMI (Τα καλύτερα των 5 πρώτων δίσκων)
Οι συμμετοχές του στην δισκογραφία είναι οι εξής:
Ζήτω το ελληνικό τραγούδι (1987), MINOS
Το χαμόγελο του Τάκη (1994), UNIVERSAL
Ποντιακή Ραψωδία (1997), Vasipap
Φανταρίστικα (2001), Δίφωνο
Τηλεόραση
Η σχέση του Χάρρυ Κλυνν με την τηλεόραση άρχισε με πολλά διαφημιστικά σποτ, τα περισσότερα από τα οποία έχουν βραβευθεί από τα Φεστιβάλ Ελληνικής Διαφημιστικής Δημιουργίας της EΔEE. Το 1990 και για τέσσερις συνεχείς χρονιές παρουσίαζε στον ΑΝΤ1 την εκπομπή «Harry Klynn Special Shows». Στο ίδιο κανάλι το 1995 παρουσίασε ένα one man show 10 επεισοδίων με το όνομα «Πολίτης Κλυνν».
Κινηματογράφος
Σύγχυση (1960) Ταινία μικρού μήκους του Δημήτρη Γαλάτη
Γάμος αλά Ελληνικά (1964) του Bασίλη Γεωργιάδη …. αδελφός Μίνας
Τα 201 καναρίνια (1964) των Nίκου Tσιφόρου και Πολύβιου Bασιλειάδη …. Πάρις
Αλαλούμ (1982)
Made in Greece (1983) …. Γιάννης Γιαννάκης
Εις μνήμην (1984). Γυρισμένη το 1981 αλλά λογοκριμένη μέχρι το 1984
Γυναίκες δηλητήριο (1993) Εμφάνιση στην ταινία …. πρόεδρος ΕΚΚ
Βόλτα στα Σύννεφα (1994) Ταινία μικρού μήκους του Γιάννη Mπότση
Ράδιο Μόσχα (1995) του Νίκου Τριανταφυλλίδη …. μαγαζάτορας
Βιβλία
Ο Χάρρυ Κλυνν ξεκίνησε να γράφει από νεαρή ηλικία. Μόλις στα 15 του δημοσίευσε ένα ποίημά του στην εφημερίδα Μακεδονία. Μέχρι την ηλικία των 18 ετών πολλά από τα ποιήματά του δημοσιεύτηκαν σε φιλολογικά περιοδικά της εποχής. Η συγγραφική του δραστηριότητα είναι συνεχής από τότε και πολύ υλικό του δεν έχει δει ακόμα το φως της δημοσιότητας.
Τα βιβλία του που κυκλοφορούν είναι τα εξής:
Η γέρμα, (1983), Εκδόσεις Κάκτος
Αλαλούμ και πάσης Ελλάδος, (1984), Εκδόσεις Καστανιώτης
Ο Καζαμίας του Ρούλη, (1986), Εκδόσεις Κάκτος
Happy Birthday, Νίκο, (1988), Εκδόσεις Καστανιώτης
Τρυφερά αγκάθια, (1988), Εκδόσεις Καστανιώτης
Επί σκηνής, (1997), Εκδόσεις Καστανιώτης
Πόλις, 1997, Εκδόσεις Καστανιώτης
Περί, (2000), Εκδόσεις Καστανιώτης
Αναλαμβάνω την ευθύνη, 2000, Εκδόσεις Καστανιώτης
Μυθολογία κειμηλίων, (2001), Εκδόσεις Καστανιώτης
Όταν βρέχει, τα χελιδόνια πετούν χαμηλά, (2003), Εκδόσεις Καστανιώτης
Σκονισμένη ακτή, (2010), Εκδόσεις Γαβριηλίδης
Εμφύλιος Λόγος (2016), Εκδόσεις Γαβριηλίδης
Ζωγραφική
Επηρεασμένος από τον ζωγράφο πατέρα του, δημιούργησε εκατοντάδες έργα ζωγραφικής, άλλα με τον κλασικό τρόπο και άλλα με τη βοήθεια του ηλεκτρονικού υπολογιστή.
Πρώτη ατομική έκθεση: 1998 στον «Εικαστικό Κύκλο» στην Αθήνα (35 έργα μικρών και μεγάλων διαστάσεων φιλοτεχνημένα με ηλεκτρονικό υπολογιστή). Τίτλος έκθεσης: «Κόκκινη Γραμμή».
Δεύτερη ατομική έκθεση: Τον Δεκέμβριο του 2008 παρουσιάζει στο πατάρι του βιβλιοπωλείου «Ιανός» στη Θεσσαλονίκη 32 επιλεγμένα έργα (ακρυλικά και μεικτές τεχνικές σε καμβά), με τον τίτλο «Με τα χρώματα του Χάρρυ».
Τρίτη ατομική έκθεση: 7-22 Ιουλίου 2009 στο Πλωμάρι Λέσβου, στην «Αίθουσα Τέχνης Βενιαμίν ο Λέσβιος», με 20 έργα μεγάλων κυρίως διαστάσεων (ακρυλικά και μεικτές τεχνικές σε καμβά). Τίτλος της έκθεσης: «Με το χέρι στην καρδιά».
Τέταρτη ατομική έκθεση: 12-25 Νοεμβρίου 2009 στην Καλαμαριά Θεσσαλονίκης, στην «Πολυχώρος τέχνης REMEZZO», με 50 έργα μικρών και μεγάλων διαστάσεων (λάδια, ακρυλικά και μεικτές τεχνικές σε καμβά). Τίτλος της έκθεσης: «Μεταμεσονύκτιος Παράστασις».
Πέμπτη ατομική έκθεση: 14Απριλίου-8 Μαίου 2010 στην Αλεξανδρούπολη, στην «Γκαλερι ART», με 38 έργα μικρών και μεγάλων διαστάσεων (λάδια, ακρυλικά μελάνια και μεικτές τεχνικές σε καμβά). Τίτλος της έκθεσης: «ΘΙΑΣΟΣ ΧΡΩΜΑΤΩΝ».
Έκτη ατομική έκθεση: 17 Μαίου-28 Μαίου 2011 στην Καρδίτσα, στην «Γκαλερι F», με 20 έργα μικρών και μεγάλων διαστάσεων (ακρυλικά και μεικτές τεχνικές σε καμβά). Τίτλος της έκθεσης: «ΣΚΟΝΙΣΜΕΝΗ ΑΚΤΗ».
Έβδομη ατομική έκθεση: 1-10 Αυγούστου 2012 στην αίθουσα τέχνης του «Mediterranean VILLAGE hotel & spa» στην Παραλία Κατερίνης-Olympus Riviera με 20 πίνακες μεγάλων και μικρών διαστάσεων (λάδια, ακρυλικά και μεικτές τεχνικές σε καμβά). Τίτλος της έκθεσης: «ΑΠΟ ΤΟ 1 ΜΕΧΡΙ ΤΟ 20»
Όγδοη ατομική έκθεση: 22 Δεκεμβρίου 2012-4 Ιανουαρίου 2013 στην αίθουσα τέχνης του Δήμου ΔΙΟΥ-ΟΛΥΜΠΟΥ (ΛΙΤΟΧΩΡΟ) με 10 πίνακες μεγάλων και μικρών διαστάσεων (λάδια, ακρυλικά και μεικτές τεχνικές σε καμβά). Τίτλος της έκθεσης: «ΜΝΗΜΕΣ»
Ποδόσφαιρο
Μεγάλη αγάπη του υπήρξε ο αθλητισμός και ιδιαίτερα το ποδόσφαιρο. Το 1980 ηγείται μίας ομάδας Ποντίων και φίλων του συλλόγου της γενέτειράς του, του Απόλλωνα Καλαμαριάς. Σκοπός της ομάδας αυτής ήταν η αποκατάσταση του ονόματος του ποδοσφαιρικού σωματείου.
Η προσπάθεια κρίνεται επιτυχημένη αφού η ομάδα κατά το διάστημα της προεδρίας του αποκτά γήπεδο, επανέρχεται στην Α΄ Εθνική Κατηγορία μετά από 20 χρόνια, αποκτά υποδομές, φυτώριο και γύρω της συσπειρώνει παλιούς και νέους φίλους. Ο Χάρρυ Κλυνν προχωρά και σε προτάσεις αναδιάρθρωσης του θεσμικού πλαισίου του επαγγελματικού ποδοσφαίρου και αναδεικνύεται σε ηγετική μορφή της σύγκρουσης του 1988 μεταξύ συλλόγων και πολιτείας που οδηγεί για πρώτη φορά στα ελληνικά χρονικά σε διακοπή του πρωταθλήματος.
Την εποχή εκείνη το επαγγελματικό ποδόσφαιρο περνάει νέα μεγάλη κρίση. H πολιτεία αφαιρεί τη διοργάνωση του πρωταθλήματος από την ΕΠΑΕ και την παραχωρεί στην ΕΠΟ. Ομόφωνα όλες οι ομάδες προτείνουν για πρόεδρο της ΕΠΑΕ τον Xάρρυ Kλυνν. O Xάρρυ Kλυνν αναλαμβάνει την προεδρία, αναδιοργανώνει την EΠAE, έρχεται σε επαφές με τη FIFA και την UEFA και προτείνει όρους που είναι εξαιρετικά ελκυστικοί και η πολιτεία δεν μπορεί να αρνηθεί. Το πρωτάθλημα τελικά ξαναγυρίζει στην ΕΠΑΕ. Τρία χρόνια αργότερα αποχωρεί από την προεδρία.Η πρότασή του για την καθιέρωση ημιεπαγγελματικού ποδοσφαίρου απορρίφτηκε από την πλειοψηφία των ΠΑΕ.
Πολιτική
Ο Χάρρυ Κλυνν υπήρξε πολιτικά ενεργός ακόμη και κατά τις περιόδους που δεν συμμετείχε σε κάποιον επίσημο θεσμό. Χαρακτηριστική είναι η εμπλοκή του στο θέμα της Ποντιακής ομογένειας, στης οποίας το επίσημο κίνημα προεδρεύει, καθώς και η γνωστή του πολιτική σάτιρα.
Στην πιό πρόσφατη πολιτική του δράση, μετά την εκλογή της νέας κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ τον Ιανουάριο του 2015, υπήρξε θερμός υποστηρικτής της, δια μέσου των αναρτήσεων κυρίως πολιτικών άρθρων του στο προσωπικό του ιστολόγιο, στα οποία εξέφραζε την σκληρή κριτική αντίθεσή του στις κυβερνήσεις των δύο πρώτων μνημονίων. Η στήριξη του αυτή στην νέα κυβέρνηση, παραδόξως διότι δεν συνάδει με τις πολιτικές του θέσεις πρό της ψήφισης του 3ου μνημονίου, συνεχίζεται απρόσκοπτα ακόμη και μετά την ψήφιση του νέου μνημονίου και την εφαρμογή του από τις αρχές του Σεπτεμβρίου του 2015.
Βραβεία
Έχει βραβευτεί από την Εταιρεία Ελλήνων Θεατρικών Συγγραφέων 5 φορές:
1993: Πρώτο Βραβείο Παναγιώτη Παπαδούκα
1994: Πρώτο και Δεύτερο Βραβείο Παναγιώτη Παπαδούκα
1995: Δεύτερο Βραβείο Παναγιώτη Παπαδούκα
2000: Πρώτο Βραβείο «Παναθήναια»
1/6/2018: Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 81 ετών ο Κώστας Πολυχρονίου, σκορπώντας θλίψη στην οικογένεια του Ολυμπιακού.
Ο Πολυχρονίου φόρεσε τη φανέλα του Ολυμπιακού για 15 χρόνια
(1953-1968) και υπήρξε μια θρυλική μορφή για τον σύλλογο, κατακτώντας
έξι πρωταθλήματα (1956,1957, 1958, 1959, 1966, 1967), οκτώ κύπελλα
(1956-57, 1957-58, 1958-59, 1959-60, 1960-61, 1962-63, 1964-65,
1967-68), καθώς και ένα Βαλκανικό Κύπελλο (1962-63).
Αποτέλεσε έναν από τους αγαπημένους παίκτες του «ερυθρόλευκου» κόσμου
και διακρίθηκε για την ικανότητά του να αγωνίζεται σε πολλές θέσεις.
Σημειώνεται πως στον σύλλογο πρόσφερε και ως προπονητής (1993-94), ενώ βρέθηκε και στο «τιμόνι» της Εθνικής Ελλάδος (1994-1998).
Εγγράφηκε για πρώτη φορά σε σωματείο το 1953 στην ηλικία των 17 ετών και
εγκατέλειψε την ενεργό δράση το 1968, αγωνιζόμενος αποκλειστικά για
λογαριασμό του Ολυμπιακού Πειραιώς. Παρότι η εναρκτήρια εμφάνισή του με
την α΄ ομάδα πραγματοποιήθηκε σε συνάντηση για το πειραϊκό πρωτάθλημα
και μόλις 6 μόλις αργότερα, συγκεκριμένα κατά την αδιάφορη βαθμολογικά
ήττα 1-3 από τον γειτονικό Ατρόμητο, η επόμενη σε επίσημο αγώνα
καθυστέρησε μέχρι τη μεθεπόμενη περίοδο (Οκτώβριος 1955), δεδομένου ότι
το τεχνικό επιτελείο του Ολυμπιακού αποφάσισε να μην τον προωθήσει πριν
την ολοκλήρωση των σχολικών του υποχρεώσεων.
Συνδύαζε άψογα το δυναμισμό και την τεχνική στο παιχνίδι του.[4]
Συμπλήρωσε 305 συμμετοχές και 37 τέρματα σε Πανελλήνιο πρωτάθλημα και Α'
κατηγορία, 55/17 για το κύπελλο, 47/18 στο πρωτάθλημα της ΕΠΣ Πειραιώς
και 16/2 σε ευρωπαϊκές διοργανώσεις.
Στις 4 Ιουνίου 1961, κατά τον φιλικό αγώνα του Ολυμπιακού με τη Σάντος
από τη Βραζιλία (που εκείνη την περίοδο πραγματοποιούσε περιοδεία στην
Ευρώπη) στο γήπεδο της Λεωφόρου Αλεξάνδρας ήταν ο προσωπικός αντίπαλος
του Πελέ και σύμφωνα με δημοσιεύματα της εποχής συνέβαλε τα μέγιστα στην
επικράτηση των "ερυθρολεύκων" (2-1), καθώς είχε περιορίσει αισθητά τη
δυναμική του Βραζιλιάνου άσου.
Στην εθνική Ελλάδας αγωνίστηκε επί μία δεκαετία, έχοντας 27 συνολικά
συμμετοχές. Το ντεμπούτο του πραγματοποιήθηκε στις 5 Μάη 1957, στον
εντός έδρας αγώνα εναντίον της Γιουγκοσλαβίας (0-0), για τα προκριματικά
του Μουντιάλ 1958.
Όταν σταμάτησε το ποδόσφαιρο ακολούθησε καριέρα προπονητή. Άξια
αναφοράς η παρουσία του στον πάγκο του Ολυμπιακού (1993-94) καθώς και
στην εθνική Ελλάδας (1994-1998), όταν διαδέχθηκε τον Αλκέτα Παναγούλια
αμέσως μετά το Μουντιάλ 1994, με απολογισμό σε 34 αγώνες, 17 νίκες, 6
ισοπαλίες και 11 ήττες (τέρματα 56-32).
5/6/2018: Πεθαίνει σε ηλικία 60 ετών η Μάνια Τεγοπούλου, πρώην εκδότρια
της «Ελευθεροτυπίας»
Η Μάνια Τεγοπούλου είχε αναλάβει τα ηνία της «Χ.Κ. Τεγόπουλος Α.Ε.» το 2007, μετά τον θάνατο του πατέρα της Κίτσου Τεγόπουλου.
Η «Ελευθεροτυπία» έκλεισε τον Δεκέμβριο του 2011, ξανάνοιξε στις
αρχές του 2013 για να οδηγηθεί σε οριστικό κλείσιμο τον Νοέμβριο του
2014.
8/6/2018: «Έφυγε» από τη ζωή ο γνωστός ηθοποιός Νίκος Χύτας σε ηλικία 63 ετών μετά από πολύχρονη μάχη με τον καρκίνο.
Άνθρωπος απλός, προσηνής ο Νίκος υπηρέτησε την τέχνη στο θέατρο, την τηλεόραση, τον κινηματογράφο. Είχε πάρει μέρος σε δεκάδες τηλεοπτικά σίριαλ, ταινίες και θεατρικές παραστάσεις όπως οι Μήδεια, Κρείσσων των Εμών Βουλευμάτων (2016), Το τρίτο στεφάνι (2011), «Μυστικά της Εδέμ», 7 θανάσιμες πεθερές, Γκασταρμπάιτερ, Μαντώ Μαυρογένους (1983), Οι ιστορίες του αστυνόμου Μπέκα, Δανεικός πατέρας, Σοφία... Ορθή, Σύνορα αγάπης, Φάκελος Πολκ στον αέρα (1992), Η μικρή μας πόλη (2003), Ποντικοπαγίδα (1995), Η γυνή να φοβείται τον άνδρα (2003) κ.ά.
10/6/2018: Απεβίωσε ο ιδρυτής και πρόεδρος της ΒΙΑΝΕΞ και «ψυχή» του μπασκετικού Παναθηναϊκού Παύλος Γιαννακόπουλος
11/6/2018: Πεθαίνει σε ηλικία 94 ετών η τέως υφυπουργός Εξωτερικών
Βιργινία Τσουδερού, πολιτική προσωπικότητα που έβαλε το δικό της
διακριτό αποτύπωμα στη δημόσια ζωή της Ελλάδας και ιδιαιτέρως στη
μεταπολιτευτική περίοδο.
Κόρη του Εμμανουήλ Τσουδερού, πρωθυπουργού της εξόριστης ελληνικής
κυβέρνησης στο Κάιρο (1941-1944) και της Μαρίας το γένος Θειακάκη, η
Βιργινία Τσουδερού γεννήθηκε στο Ηράκλειο της Κρήτης στις 24 Ιουνίου
1924. Σπούδασε οικονομικά, φιλοσοφία και πολιτικές επιστήμες στο
πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, δημοσιονομικά στο πανεπιστήμιο της Μινεσότα
(ΗΠΑ) και οικονομικά περιφερειακής ανάπτυξης στο Ράντκλιφ-Χάρβαρντ
(ΗΠΑ).
Από υπεύθυνες θέσεις υπηρέτησε με συνέπεια τις δημοκρατικές αξίες
και εργάστηκε για την προώθηση των εθνικών συμφερόντων της χώρας.
Παραλλήλως, έντονη υπήρξε, η μέριμνα και η ενασχόλησή της, πρακτικά, με
σοβαρά κοινωνικά και πολιτιστικά ζητήματα τόσο στην Κρήτη, όσο και στην
περιοχή της Θράκης, όπου παρουσιάζεται και πιο επείγουσα η ανάγκη
ανάδειξής τους.
Κατά την παραμονή της στις ΗΠΑ εργάστηκε στο Διεθνές Νομισματικό
Ταμείο (1951-56), ενώ μετά την επιστροφή της στην Ελλάδα διετέλεσε
συντάκτης στις εφημερίδες «Ελευθερία» και «Βήμα» (1958-1967) και
σύμβουλος στην κυβέρνηση του Γεωργίου Παπανδρέου.
Σημαντική υπήρξε και η αντιστασιακή της δράση κατά τη διάρκεια της
δικτατορίας των συνταγματαρχών, ιδιαιτέρως με την ιδιότητα της γενικής
γραμματέως της Εταιρείας Μελέτης Ελληνικών Προβλημάτων (ΕΜΕΠ). Ως
αποτέλεσμα, συνελήφθη και να κρατήθηκε στο ΕΑΤ-ΕΣΑ (Μάρτιος - Αύγουστος
1973).
Αμέσως μετά την πτώση της δικτατορίας ανέπτυξε έντονη
κοινοβουλευτική δραστηριότητα και το 1974 εξελέγη, για πρώτη φορά,
βουλευτής Αθηνών (Ένωση Κέντρου-Νέες Δυνάμεις), θέση στην οποία
επανεξελέγη στις εκλογές του 1977. Υπήρξε ιδρυτικό μέλος του ΚΟ.ΔΗ.ΣΟ,
τον Μάρτιο 1979.
Στις εκλογές του 1985 εξελέγη βουλευτής Επικρατείας ως
ανεξάρτητη-συνεργαζόμενη με τη ΝΔ. Τον Ιούνιο του 1989 εξελέγη βουλευτής
Α' Αθηνών, καθώς και βουλευτής Επικρατείας τον Νοέμβριο του 1989 και
τον Απρίλιο του 1990 (ΝΔ). Διετέλεσε κοινοβουλευτική εκπρόσωπος της ΝΔ
(1990-1991), πρόεδρος της Κυβερνητικής Επιτροπής για τη Θράκη (1990) και
πρόεδρος της Διακομματικής Επιτροπής Θράκης και Αιγαίου (1991).
Με γνώση και εμπειρία στα θέματα εξωτερικής πολιτικής, η Βιργινία
Τσουδερού ανέλαβε υφυπουργός Εξωτερικών (1991-93) στην κυβέρνηση
Κωνσταντίνου Μητσοτάκη.
Από νεαρή ηλικία, η Βιργινία Τσουδερού είχε πλούσια κοινωνική και
πολιτιστική δράση. Συμμετείχε στο έργο της UNRRA για ανακούφιση των
Παλαιστινίων προσφύγων της Μ. Ανατολής (1945-46) και αργότερα θεμελίωσε
οικοτροφείο στο Ρέθυμνο για την υποστήριξη των άπορων μαθητών και
μαθητριών. Με δική της πρωτοβουλία οργανώθηκε το Ίδρυμα Ελληνικού
Πολιτισμού, ενώ υπήρξε, μεταξύ άλλων, ιδρυτικό μέλος και πρόεδρος της
Εταιρείας Οικογενειακού Προγραμματισμού, του Ελεύθερου Πολιτικού
Εργαστηρίου, αντιπρόεδρος του Μουσείου Μακεδονικού Αγώνα (1979-2005) και
ιδρυτικό μέλος (1996) και πρόεδρος του Ιδρύματος Θρακικής Τέχνης και
Παράδοσης και μέχρι σήμερα επίτιμος πρόεδρός του. Υπήρξε, επίσης,
ιδρυτικό μέλος και επίτιμος πρόεδρος του ελληνικού τμήματος της
οργάνωσης Διεθνής Διαφάνεια, έργο της οποίας είναι η καταπολέμηση των
φαινομένων της διαφθοράς.
Σημαντικό υπήρξε και το συγγραφικό της έργο, με έκδοση βιβλίων
πολιτικού και κοινωνικού περιεχομένου. Μεταξύ αυτών Με Πυξίδα την Ευρώπη
(1980), το εξάτομο Αρχείο Εμμανουήλ Τσουδερού 1941-43 (1990) (Βραβείο
Ακαδημίας Αθηνών), Εξωτερική Πολιτική: Η Μεγάλη Ασθενής (1994), Όραμα
και Πολιτική (1999), Όταν Πέφτουν οι Τοίχοι (2007).
Της έχει απονεμηθεί το βραβείο «Γυναίκες της Ευρώπης». Έχει τιμηθεί με
το «Αργυρό Μετάλλιο της Βουλής των Ελλήνων» (2008), με τον «Μεγαλόσταυρο
του Τάγματος Μακαρίου Α'» της Κυπριακής Δημοκρατίας και με τον «Τίμιο
Σταυρό του Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου» Α' Τάξεως του Πατριαρχείου
της Αλεξανδρείας.
18/6/2018: Πεθαίνει σε ηλικία 76 ετών ο θρυλικός προπονητής της Εθνικής Ελλάδος μπάσκετ Κώστας Πολίτης
Ο Κώστας Πολίτης γεννήθηκε το 1942 και αγωνίστηκε επί σειρά ετών στον Παναθηναϊκό, με τον οποίο κατέκτησε και το πρωτάθλημα το 1967. Έπαιξε με την Εθνική στα Ευρωμπάσκετ του 1961, του 1965 και του 1967, στο Προολυμπιακό Τουρνουά του 1964, στο Βαλκανικό Πρωτάθλημα του 1964, και στους Μεσογειακούς Αγώνες του 1967.
Ωστόσο, η έντονη πολιτική του δράση και οι τοποθετήσεις του κατά της δικτατορίας είχαν συνέπειες στην αθλητική και επαγγελματική του καριέρα.
Βέβαια, με την την αποκατάσταση της δημοκρατίας επέστρεψε στα δρώμενα. Το 1982 ανέλαβε την αναδόμηση της Εθνικής και ως προπονητής την οδήγησε στο Ευρωμπάσκετ του 1983 και τη δέκατη θέση στο Μουντομπάσκετ του 1986. Το 1987 οδήγησε την Εθνική στην κατάκτηση του Ευρωμπάσκετ στην Αθήνα και ακολούθως εργάστηκε σε συλλογικό επίπεδο.
Mε τον Παναθηναϊκό κατέκτησε τρία Πρωταθλήματα Ελλάδας (1979-80, 1980-81, 1981-82) και δύο Κύπελλα Ελλάδας (1978-79, 1981-82), ενώ όταν επέστρεψε οδήγησε τους «πράσινους» στο Final Four του 1994 στο Τελ Αβίβ.
Η διαμάχη του με τον Νίκο Γκάλη οδήγησε στην αποχώρηση αμφοτέρων από το «τριφύλλι». Ως προπονητής του ΠΑΟΚ, οδήγησε τον «Δικέφαλο» στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας το 1988-89 και το 1989-90, αλλά έχασε και τις δυο φορές από τον Άρη του Γιάννη Ιωαννίδη.
Τέλος, τη σεζόν 1998-99 έφθασε με την ΑΕΚ στον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας, όμως ηττήθηκε από τον ΠΑΟΚ.
Τα τελευταία χρόνια υπήρξε «εγκέφαλος» του αναπτυξιακού προγράμματος της Ελληνικής Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης.
20/6/2018: Έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 85 ετών o ηθοποιός Ερρίκος Μπριόλας, ένας από τους «ωραίους» του ελληνικού κινηματογράφου.
O Ερρίκος Μπριόλας γεννήθηκε στην Αθήνα στις 19 Οκτωβρίου του 1933. Η οικογένειά του ήταν αυτοκινητιστές και ο ίδιος ακολούθησε την οικογενειακή παράδοση και έγινε οδηγός ταξί, ώσπου μία πελάτισσά του στο ταξί- που αργότερα έγινε και η δεύτερη γυναίκα του -τον παρότρυνε να γίνει ηθοποιός.
Έκτοτε έπαιξε σε πολλές ελληνικές ταινίες ρόλους «ζεν πρεμιέ» και λόγω της εμφάνισης και του ταλέντου του έγινε πολύ δημοφιλής, ιδίως μεταξύ των νεαρών κοριτσιών.