ΝουΔο-Συριζο-TΣΑΡΛΑΤΑΝΑΔΙΚΟ: Ρε συ ανύπαρκτε Κούλη, όταν φοβάσαι τον Σαλμά και τον Δαβάκη, πως θ΄αντιμετωπίσεις τον Ερντογάν;



Η Ελλάδα έχει άμεση ανάγκη διακυβέρνησής της από μία Επιτροπή Σοφών στην οποία ο μόνος πολιτικός που διαθέτει τα προσόντα να συμμετέχει είναι ο Ευάγγελος Βενιζέλος. Κανείς άλλος.


Κι αν η επικίνδυνη ασχετοσύνη Τσίπρα μας οδηγεί σε νέες οδυνηρές εθνικές περιπέτειες η ηγετική ανυπαρξία του Μητσοτάκη και η πολιτική του δειλία είναι ανησυχητικά στοιχεία.


Ο Μητσοτάκης μέσα σε διάστημα ελάχιστων ημερών ταπεινώθηκε σαν ηγέτης από δύο βουλευτές του, τον Σαλμά και τον Δαβάκη.


-Παρακαλώ και απαγορεύω σε οποιονδήποτε αθίγγανο, γύφτο και δε συμμαζεύεται να με ψηφίσει, αν νομίζει ότι εμείς φοβόμαστε το πολιτικό κόστος…
Αυτά δήλωσε ο Θανάσης Δαβάκης, βουλευτής της ΝΔ και ο Μητσοτάκης κάθεται και τον κοιτάει.  


Εάν σαν ηγέτης είσαι δειλός με τον Δαβάκη πως θα αντιμετωπίσεις τον Ερντογάν;


Η απορία προκαλεί ανατριχίλα στην ιδέα ότι τον ανεπαρκή εξουσιομανή Τσίπρα θα διαδεχθεί αυτός ο δειλός Μητσοτάκης.


Γι΄αυτό αγαπητοί οξυδερκείς συνέλληνες πρέπει να το πάρουμε αλλιώς: 



Kανένα από τα σημερινά κόμματα δεν μπορεί να κυβερνήσει την Ελλάδα-όση Ελλάδα θα έχουν αφήσει πίσω της οι σημερινοί κυβερνώντες.


Μπλέξαμε με δειλούς και ολίγιστους.


Αν ο ίδιος ο λαός δεν πάρει τις τύχες του στα χέρια του αυτό που θα ακολουθήσει θα ισοδυναμεί με νέα μικρασιατική καταστροφή. 


Ερχεται…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου