Ιδού πως πέφτουν στις μέρες μας οι κυβερνήσεις και πως αναδεικνύονται νέοι ηγέτες!
Μέσα από μιας άλλης μορφής Κινήματα σαν κι αυτό που ακολουθεί:
H Βeat (πρώην Taxibeat), ακολουθώντας το παράδειγμα της Uber καλεί τους πολίτες να ψηφίσουν ενάντια στο Σχέδιο Νόμου του υπ. Μεταφορών που
μετατρέπει την Beat (πρώην Taxibeat) σε εταιρεία παροχής μεταφορικού
έργου, και όχι ηλεκτρονική πλατφόρμα διαμεσολάβησης όπως είναι σήμερα.
Με τον τρόπο αυτό το Υπουργείο εξαναγκάζει τους 8 και πλέον
χιλιάδες οδηγούς της Beat σε σχέση αποκλειστικής απασχόλησης με την
εταιρεία, κάτι που είναι πρωτοφανές στην ιστορία των Διαδικτυακών
Εφαρμογών. Βασικός στόχος αυτής της αλλαγής είναι το ίδιο το μοντέλο της
Beat: η αξιολόγηση και το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών προς τον σημερινό
Έλληνα πολίτη.
Τέτοιου είδους πρωτοβουλίες είναι ο μόνος και ασφαλής τρόπος να σκοτώσει κάποιος την καινοτομία και επιχειρηματικότητα. Κανείς δεν θα θέλει πλέον να δημιουργήσει στην Ελλάδα μια καινοτόμα τεχνολογική επιχείρηση όταν θα ξέρει ότι μπορεί να έρθει αντιμέτωπος με νόμους που αντιμετωπίζουν την επιχειρηματική του ιδέα με νοοτροπίες της δεκαετίας του ’60.
Η έναρξη του Taxibeat to 2011, αποτέλεσε το σημείο τομή για να αλλάξει εντελώς η εικόνα των αστικών μεταφορών στην Ελλάδα. Το ταξί έπαψε να είναι “ο ταρίφας” και έγινε ο σωστός και αξιοσέβαστος επαγγελματίας που όλοι αγαπούν να χρησιμοποιούν καθημερινά. Και όλα αυτά χάρη στο νέο μοντέλο που έφερε το Taxibeat: την αξιολόγηση του επαγγελματία, τις υψηλές ποιοτικές προδιαγραφές, και την ανταμοιβή των καλύτερων του κλάδου.
Το Taxibeat μέσα στα χρόνια μεγάλωσε, έφτασε τους σχεδόν 1 εκατομμύριο πελάτες, έκανε επενδύσεις εκατομμυρίων, δημιούργησε εκατοντάδες θέσεις εργασίας, και έγινε το success story της χώρας στα σκληρότερα χρόνια της κρίσης – ένα success story που έδινε κουράγιο σε όλους τους Έληνες ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε και συλλογικά σαν έθνος.
Οι διατάξεις του νέου νόμου για τις αστικές μεταφορές που αφορούν στην Beat (η μετατροπή της από μεσολαβητή σε εταιρεία μεταφορών, οι 3ετείς συμβάσεις με οδηγούς-υπαλλήλους) είναι ενάντια στην καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και τη δημιουργία θέσεων εργασίας.
Ζητάμε να καταργηθούν τώρα και να μην ψηφιστούν από το Ελληνικό Κοινοβούλιο.
Letter to
Υπουργείο Υποδομών, και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης
Γραφείο Πρωθυπουργού Αλέξης Τσίπρας
Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς
Υπουργείο Οικονομίας & Ανάπτυξης Δημήτρης Παπαδημητρίου
Με πολύ δυσάρεστη έκπληξη μαθαίνουμε ότι προωθείτε νόμο που θέλει να πλήξει καίρια το Beat και όλες τις αντίστοιχες διαδικτυακές πλατφόρμες μεσολάβησης μεταφορών. Αυτή η απόφαση θα έχει πολύ αρνητική επίδραση στην ποιότητα των υπηρεσιών ταξί που λαμβάνουμε ως πολίτες.
Ακόμα περισσότερο, θα έχει αρνητική επίδραση στην καινοτομία, την επιχειρηματικότητα, και τις θέσεις εργασίας στη χώρα μας, αποτρέποντας περισσότερες καινοτόμες εταιρείες να αναπτύξουν τις υπηρεσίες τους. Είναι ένα πλήγμα στην Ελληνική καινοτομία που φέρνει τη χώρα πολλές δεκαετίες πίσω.
Η Beat όλα αυτά τα χρόνια δημιούργησε εκατοντάδες θέσεις εργασίας υψηλής αξίας, δημιούργησε ένα καινοτόμο τεχνολογικό προϊόν με διείσδυση σε μεγάλες ξένες αγορές, και αποτέλεσε πρότυπο για την εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό. Οι φερόμενες ρυθμίσεις προσπαθούν να μετατρέψουν την Beat σε ραδιο-ταξί, των χειρότερων μάλιστα εποχών της Ελλάδας.
Σας προτρέπω να ξανασκεφτείτε την απόφαση σας με αυτό το σχέδιο νόμου, και το αποτέλεσμα που θα έχει στην εικόνα και την ανάπτυξη της χώρας μας.
This petition will be delivered to:
- Υπουργείο Υποδομών, και Μεταφορών
Χρήστος Σπίρτζης - Γραφείο Πρωθυπουργού
Αλέξης Τσίπρας - Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής
Νίκος Παππάς
Ψηφίζουμε εδώ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου