Του ΝΙΚΟΥ ΖΑΧΑΡΙΑΔΗ
Το άρωμα μιας Ελλάδας που χάνεται μέσα στους εκσυγχρονισμούς και στις
startup φιλοδοξεί να επαναφέρει το υπουργείο συγκοινωνιών μέσα από νέο
νομοσχέδιο που φιλοδοξεί να βάλει τάξη στην αναρχία που επικρατούσε
μέχρι τώρα στα μέσα σταθερής τροχιάς, καταργώντας τα σύγχρονα βαγόνια.
Η
δρομολόγηση της πρώτης ατμομηχανής που θα δουλεύει με αγνό κάρβουνο και
θα κινείται με ταχύτητα 5 χιλιομέτρων την ώρα έγινε σήμερα κατά τη
διάρκεια επίσημης τελετής στην οποία χοροστάτησε ο Αρχιεπίσκοπος
Ιερώνυμος, που κατά τη διάρκεια του αγιασμού έκανε λόγο για την σημασία
που έχουν οι παραδόσεις μας και το παρελθόν μας.
Στη θέση του
μηχανοδηγού κάθισε τιμητικά ο Θύμιος Λυμπερόπουλος, πρόεδρος του ΣΑΤΑ
και κυρίαρχος των συγκοινωνιών ο οποίος υποσχέθηκε στα μέλη του
σωματείου πως σε μια επόμενη φάση θα μπρούν τα ταξί να κινούνται
κανονικά στις ράγες γιατί έτσι πρέπει. «Ο Σπριτζάκος θα φροντίσει γι’
αυτό γιατί είναι καλό ανθρωπάκι και κάνει ό,τι του λέμε», κατέληξε.
Στη
συνέχεια πήρε τον λόγο ο Χρήστος Σπίρτζης που αφού ξεσκόνισε λίγο το
σακάκι του Θύμιου Λυμπερόπουλου που είχε λερωθεί, είπε ότι οι
ατμομηχανές στο μετρό είναι ένα έργο πνοής που εκτός των άλλων θα δώσει
κίνητρα στους νέους να μείνουν εδώ αντί να φεύγουν στο εξωτερικό και να
χάνουν τον καιρό τους με νέες ιδέες. «Πλέον θα έχουν ζωντανή μπροστά
τους την παράδοση του τόπου και θα τους διαλέγει σαν πόρνες στο
Άμστερνταμ ο κύριος Λυμπερόπουλος για να τον υπηρετούν», κατέληξε ο
υπουργός, γονατίζοντας μπροστά στον πρόεδρο του ΣΑΤΑ για να δώσει το
καλό παράδειγμα.
Τέλος σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο
Συγκοινωνιών ετοιμάζει νομοσχέδιο όπου θα αναντιναχτεί η γέφυρα
Ρίου-Αντιρίου ώστε να αναβιώσουν τα παραδοσιακά πορθμεία που τα ρήμαξε ο
εκσυγχρονισμός και έχασαν το μεγαλύτερο μέρος της πελατείας τους.
(Σημείωση:
Το κείμενο αυτό και η φωτογραφία που το συνοδεύει, αποτελούν προϊόν
επινόησης με στόχο τη σάτιρα και σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονται
στην πραγματικότητα. Καταναλώστε τα υπεύθυνα)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου