ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ
Του ΣΤΑΜΑΤΗ ΚΙΟΥΡΤΣΟΥΚΗ
Όχι ρε θείο.
Όχι ρε θείο.
Ξεβρακώθηκες και ξαναντύθηκες και συ τόσες φορές μπροστά στα μάτια μας τελευταία, που δεν μας έμεινε καμία απορία, καμία περιέργεια πια.
Αλλά εσύ βγάζεις βιβλία, δύο μάλιστα...
Καμώνεσαι πως έμεινε κάτι να μας πεις ή να μας δείξεις.
Τελειωμένη αριστερίλα σε σήψη, υποκρισία που βρωμάει από παλιά.
Θείο, υπάρχει η αρχή, υπάρχει η μέση, υπάρχει και το τέλος.
Το περάσατε το τέλος θείο, εδώ και καιρό.
Και από τότε...
τρέφεστε με τη ζωή μας και ζείτε από το μέλλον μας.
Μαζέφτε την κάλπικη κουλτούρα σας.
Χορτάσαμε ψέμμα.
Χορτάσαμε ψέμμα.
Όχι ρε θείο.
Γερός να είσαι και φχαριστώ, αλλά δεν θα πάρω άλλο.
Γερός να είσαι και φχαριστώ, αλλά δεν θα πάρω άλλο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου