ΙΣΛΑΜΟΦΑΣΙΣΜΟΣ - ΔΥΣΗ- ΥΠΑΡΚΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ: Η πολιτιστική κόπωση - Το Ισλάμ μέσω των έμίριδων κυρι­εύει οικονομικά καί μέσω των κακομοίρηδων κυριεύει πληθυσμιακά τήν Εύρώπη.

Του Σαράντου Ι. Καργάκου


ΕΝΑΣ άπό τούς καλύτερους φιλολόγους -μέ άριστη γνώση της Αρχαίας Ελληνικής γλώσσας-, πού ευτύ­χησα νά γνωρίσω, ήταν o Κυριάκος Κατσιμάνης πού εξακολουθεί μέσω του διαδικτύου το «μάχεσθαι πε­ρί γλώττης», πού, κατ' έμέ, ισοδυναμεί μέ τό ομηρικό «μάχεσθαι περί πάτρης». Ο φίλτατος Κυριάκος σέ μιά περσινή του ομιλία μέ θέμα Αριστοτέλης και Ευρώπη βρήκε τήν ευκαιρία νά τονίσει:


«Καί κάτι ακόμη σημαντικό. Η Ευρώπη ώς θεμα­τοφύλακας και σημαιοφόρος τής πολιτιστικής παράδοσης, οφείλει νά συνεχίσει νά υπηρετεί αρχές του ανθρωπισμού, τής ανοχής και τής πολ­λαπλότητας έναντι τρίτων, αλλά και νά συνέλθει άπό τήν "πολιτιστική κόπωση" πού τήν διακατέ­χει φυλάσσοντας ταυτόχρονα ώς κόρην οφθαλ­μού τις ελληνορωμαϊκές καί τις χριστιανικές  κα­ταβολές τής ιστορικής ίδιοπροσωπίας της, χωρίς τίς όποίες κινδυνεύει ως πολιτιστική οντότητα νά οδηγηθεί στην αύτοαναίρεση καί τήν  αυτοκατα­στροφή της» 


Καί σέ υποσημείωση ό καλός συνάδελφος σημειώ­νει: «Η παγκοσμιοποίηση ώς οικονομική και γεωστρατηγική πραγματικότητα καί τό ιδεολογικό υπόβαθρο της, ή "Πολιτική ορθότητα", οδηγούν σταδιακά τήν Ευρώπη στή δημογραφική αλλοίωση καί μουσουλμανοποίηση μέ ταυτόχρονη "άποχριστιανοποίησή" της. Η Ευρώπη μάλιστα δείχνει νά αποδέχεται  παθη­τικά τήν τάση αύτή, άν δέν τήν υποθάλπει καί δέν τήν ενθαρρύνει κάποτε».


Προς επίρρωση τής απόψεως αυτής ό Κυριάκος Κατσιμάνης επικαλείται τόν σκε­πτικισμό πού διατυπώνεται στό βιβλίο «Qu’ est-ce que l’ Occident» του Γάλλου διανοητή Philippe Nemo,ένα βι­βλίο πού εκδόθηκε καί στην Ελλάδα το 2008 άπό τό βιβλιοπωλείο τής «Εστίας». Ο Νemo αμφισβητεί ευθέ­ως τή δυνατότητα γόνιμου καί εποικοδομητικού διαπολιτιστικού διαλόγου ανάμεσα στην Δύση, πού είναι προσανατολισμένη στό λόγο και στήν ελευθερία, καί στό Ισλάμ, πού εμφορείται άπό μιά θεοκρατική αντί­ληψη γιά τόν κόσμο καί τή ζωή.  


Πώς είναι δυνατόν νά υπάρξει σύνθεση μέ έναν κόσμο «πού ισχυρίζε­ται ότι αντλεί τό δίκαιο άπό μια κορανική αποκάλυψη που δεν άντιπροσωπεύει τίποτα για μάς, καί τήν οποία (αποκάλυψη) άλλωστε ερμηνεύει κατά τρόπο αυθαί­ρετο»; 


Προσωπικά πιστεύω ότι είναι χρήσιμος ό πολιτισμικός διάλογος. Κάτι βγαίνει άπό αυτόν. Είναι κα­λύτερο νά συζητούμε παρά νά πολεμάμε. Στό παρελ­θόν, στις πολλές περιηγήσεις μου σέ μουσουλμανικές χώρες, είχα ένδιαφέρουσες συζητήσεις μέ μορφωμέ­νους κληρικούς καί μή φανατικούς διανοητές. Καί όλα αυτά έχουν αποτυπωθεί στά βιβλία μου «Λιβύη» καί «Οι Πέρσες κι έμείς», πού εκδόθηκαν άπό τόν Ιστορι­κό οίκο Ι. Σιδέρη. Παλαιότερα μάλιστα, χωρίς νά είμαι θεολόγος, είχα συμμετοχή σέ διάφορα διαθρησκευτικά συνέδρια όρθοδόξων καί μουσουλμάνων. Κρά­τησα τις θέσεις μου, χωρίς -νομίζω- να γίνω δυσάρε­στος στό μουσουλμανικό άκροατήριο.


Τώρα,όμως, αμφιβάλλω άν είναι μπορετό νά γίνει οποιοσδήποτε διαπολιτιστικός διάλογος. Δεν έπιρρίπτω εύθύνες γι΄αυτό στους μουσουλμάνους.Η Δύση «ήρξατο χειρών αδίκων».Έτσι οι νηφάλιοι του Ισλάμ παραμερίστηκαν καί κυριάρχησαν παντού οί φανατι­κοί. Οι μόνες συζητήσεις πού γίνονται έχουν οικονο­μικό χαρακτήρα. 


Το Ισλάμ μέσω των έμίριδων κυρι­εύει οικονομικά καί μέσω των κακομοίρηδων κυριεύει πληθυσμιακά τήν Εύρώπη. 


Η Ευρώπη αυτό τόν καιρό δέν παράγει ούτε πληθυσμό ούτε πολιτισμό.  


Χαρα­κτηριστική περίπτωση ή χώρα μας. Δεκαετίες τώρα φθίνει πληθυσμιακά καί φτύνει τήν πολιτιστική της κληρονομιά. Υπό διωγμόν ή αρχαία Ελληνική, ή Λό­για καί ή Καθαρεύουσα (ακατανόητοι οί Παπαδιαμά­ντης. Βιζυηνός, Ροίδης, Παπαρρηγόπουλος), ύπό δι­ωγμών τά πνεύματα (πνεύμα είναι μόνον ή ψιλή, ή δασεία είναι σύμφωνο), ύπό διωγμόν καί ή περισπω­μένη (αρκετά, μού λένε, ήταν ξαπλωμένη!), ύπό διωγμόν καί ή ελληνική γλώσσα καί γραφή. Σχεδόν τά πά­ντα γράφονται καί λέγονται στην ξενική. Έπρεπε νά  έλθει ό Ομπάμα γιά νά προβληθεί τό αρχαιοελληνι­κό θαύμα. Εμείς αγωνιστήκαμε νά διαλύσουμε τά πά­ντα. Ενθυμούμαι μιά εύρωβουλευτίνα, τήν Άννα Καραμάνου, πού αγωνιζόταν νά καταργηθεί τό άβατόν του Αγίου Όρους (αυτό μας μάρανε!) καί απαιτούσε να άφαιρεθεί άπό το καταστατικό τού ΠΑΣΟΚ καί ή λέ­ξη «Ελληνισμός», γιατί, λέει,ήταν... «επιθετικός»! Λί­γο μετά, μιά άλλη Άννα, Επίτροπος τής Ελλάδος στην Ευρωπαϊκή Ένωση, πρότεινε νά ορίσει η χώρα μας τήν Αγγλική ώς δεύτερη επίσημη γλώσσα στά σχολεία μας καί -άν θυμάμαι καλά- καί στην διοίκηση.


Συνεπώς, ό άπο-ευρωπαϊσμός. ό αφελληνισμός καί ή άποθρησκειοποίηση είχαν άρχίσει άπό παλιά. Η πολιτική λοίμωξη δέν ήλθε άπό τά Ισλάμ, ήλθε άπό...

 μιά μοντερνίζουσα άρλουμπολογική φιλοσοφία (ό Θεός νά τήν κάνει φιλοσοφία) που έβαλε δυναμίτη στά θεμέλια του ελληνικού καί του ευρωπαϊκού πολιτιστι­κού οικοδομήματος. Ενδέχεται αύριο κάποιοι  Ισλα­μιστές νά ανάψουν τό φιτίλι. Ασφαλώς, αντίδραση θά υπάρξει. Ήδη εκδηλώθηκε στις ΗΠΑ μέ τήν εκλογή του Τράμπ. Τά έθνικιστικά κόμματα, τά χαρακτηριζό­μενα άλλοτε ακροδεξιά καί άλλοτε φασιστικά, κερδί­ζουν παντού έδαφος. Ποιός θά χάσει: Κατά πρώτον λόγο όσοι προειδοποιούν γιά τήν επερχόμενη, μέ κά­θε μορφή εισβολή, καί οι οποίοι πάλι θά αντιδράσουν σε κάθε μορφή αυταρχικής καί άνθρωποδιωκτικής πο­λιτικής. Αυτοί θά είναι καί πάλιν οί διωκόμενοι.


"ΕΣΤΙΑ", 17/03/17

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου