ΠΑΙΔΕΙΑ στην ΣΥΡΙΖΟΠΛΗΚΤΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΠΑΝΑΝΙΑ: Παιδεία τσαμπουκαλεμένων διδύμων γεννητικών αδένων!

Γράφει ο ΦΑΛΗΡΕΥΣ

Ακούστε να φρίξετε. Την περασμένη Παρασκευή, στην πρώτη συνεδρίαση της Συγκλήτου του Καποδιστριακού μετά την αποχώρηση του Θ. Φορτσάκη, ο «λαϊκός παράγοντας», για να χρησιμοποιήσω τη φράση του Τσίπρα, δηλαδή καμιά σαρανταριά αλητήριοι, εισέβαλαν στην αίθουσα της συνεδρίασης. 

Επειδή από την ώρα που μπήκαν άρχιζαν να καπνίζουν, κάποια στιγμή δυσανασχέτησε η καθηγήτρια Νέου Ελληνισμού (έδρα Υπαρκτού Ελληνισμού δεν υπάρχει -ακόμη) κ. Αναστασία Λάλα-Παπαδία και τους ζήτησε ευγενώς να μην καπνίζουν, αν μπορούν

Η απάντηση ενός εκ των εισβολέων ήταν: «Εσύ από το πρωί μας έχεις σπάσει τα ***». 

Δυστυχώς, δεν ήταν εύκαιρος εκείνη την ώρα ο υπουργός Δικαιοσύνης, Ν. Παρασκευόπουλος, να δώσει τη λύση με τον διάλογο, που –όπως είπε στις προγραμματικές– είναι έτοιμος να κάνει και με εγκληματίες, κουκουλοφόρους, αναρχικούς κ.ά.  

Θέλω να πιστεύω ότι ο καλός άνθρωπος θα έβρισκε τον τρόπο να εξισορροπήσει την κατάσταση μεταξύ της ενόχλησης που προκαλεί ο καπνός και της ευαισθησίας των διδύμων γεννητικών αδένων των αλητηρίων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου