Της ΛΙΛΑΣ ΣΤΑΜΠΟΥΛΟΓΛΟΥ
«Εξευτελισμός! Στην Δοξολογία, στην οποία καλεί τους επισήμους η Περιφερειάρχης, η ίδια δεν πήγε.. δεν της αρέσει η Εκκλησία της κυρίας Δούρου»
Ποιος το είπε;
Α) ο Σεραφείμ Πειραιώς
Β) η κυρία Λουκά
Γ) ο Άδωνις Γεωργιάδης
Η σωστή απάντηση είναι η τρίτη.
Αυτά κι άλλα τέτοια που σε κάνουν να γουρλώνεις τα μάτια γράφει ο Άδωνις στο τουίτερ, ξεσηκώνοντας ένα τσουνάμι καζούρας, το οποίο ακολουθεί ένα τσουνάμι δημοσιότητας. Γιατί, κατά τα ψέματα, η γραφικότητα είναι τελικά ο πιο σίγουρος δρόμος για να τραβήξεις την προσοχή και να ξεχωρίσεις.
Άπειρα τα παραδείγματα, για ποιον να πρωτοπείς;
Για τα Αδωνικά τουί;
Για τον Μιχελογιαννάκη και την κατά φαντασίαν απεργία πείνας του;
Για το 20% και 80% του Μελά;
Για το τέντι γκερλ και τις άλλες επικές δηλώσεις της Ραχήλ;
Για τους ψεκασμούς του Καμμένου;
Για τα πρόσφατα νταηλίκια του Γκλέτσου on camera, τα οποία μου θύμισαν τις χρυσές εποχές του Big Brother και του Fame Story;
Όπου κι αν κοιτάξεις βλέπεις γραφικότητες. Οι οποίες πολλαπλασιάζονται σε προεκλογική περίοδο γιατί, κι αυτό είναι το πιο τρομαχτικό, η ιστορία έχει δείξει ότι οι Έλληνες δεν αντιμετωπίζουν τη γραφικότητα μόνο ως θέαμα, την τοποθετούν με την ψήφο τους μέσα στο πολιτικό σκηνικό.
Κι επειδή ακριβώς ο Έλληνας επιβραβεύει το γραφικό και αναδεικνύει όσους το παράγουν, το πράμα λειτουργεί και αντίστροφα:
Αυτό σκέφτηκα βλέποντας και το τελευταίο βίντεο με τον Γκλέτσο. Είδα έναν άνθρωπο που προσπαθεί να δημιουργήσει θέμα εκ του μη όντος. Έναν επαναστάτη χωρίς αιτία, σε μια σκηνή δραματικής υπερβολής που απευθύνεται στον γραφικο-λάτρη Έλληνα ψηφοφόρο.
Σ' αυτόν που χωρίς να έχει καταλάβει για ποιον ακριβώς λόγο ωρύεται ο πρωταγωνιστής, θα πει: «μπράβο ρε Αποστόλη μάγκα, δώσε τους να καταλάβουν, χώσε κι άλλο ρε, σε πάω!» Και συνεπαρμένος απ' τη γραφικότητα της σκηνής, θα πάει να ψηφίσει Τελεία στις 25 Ιανουαρίου.
Υ.Γ : Ο Άδωνις ποστάρει επίσης στα σόσιαλ και απίθανες σέλφι με αγωνιστικό περιεχόμενο.
«Εξευτελισμός! Στην Δοξολογία, στην οποία καλεί τους επισήμους η Περιφερειάρχης, η ίδια δεν πήγε.. δεν της αρέσει η Εκκλησία της κυρίας Δούρου»
Ποιος το είπε;
Α) ο Σεραφείμ Πειραιώς
Β) η κυρία Λουκά
Γ) ο Άδωνις Γεωργιάδης
Η σωστή απάντηση είναι η τρίτη.
Αυτά κι άλλα τέτοια που σε κάνουν να γουρλώνεις τα μάτια γράφει ο Άδωνις στο τουίτερ, ξεσηκώνοντας ένα τσουνάμι καζούρας, το οποίο ακολουθεί ένα τσουνάμι δημοσιότητας. Γιατί, κατά τα ψέματα, η γραφικότητα είναι τελικά ο πιο σίγουρος δρόμος για να τραβήξεις την προσοχή και να ξεχωρίσεις.
Άπειρα τα παραδείγματα, για ποιον να πρωτοπείς;
Για τα Αδωνικά τουί;
Για τον Μιχελογιαννάκη και την κατά φαντασίαν απεργία πείνας του;
Για το 20% και 80% του Μελά;
Για το τέντι γκερλ και τις άλλες επικές δηλώσεις της Ραχήλ;
Για τους ψεκασμούς του Καμμένου;
Για τα πρόσφατα νταηλίκια του Γκλέτσου on camera, τα οποία μου θύμισαν τις χρυσές εποχές του Big Brother και του Fame Story;
Όπου κι αν κοιτάξεις βλέπεις γραφικότητες. Οι οποίες πολλαπλασιάζονται σε προεκλογική περίοδο γιατί, κι αυτό είναι το πιο τρομαχτικό, η ιστορία έχει δείξει ότι οι Έλληνες δεν αντιμετωπίζουν τη γραφικότητα μόνο ως θέαμα, την τοποθετούν με την ψήφο τους μέσα στο πολιτικό σκηνικό.
Κι επειδή ακριβώς ο Έλληνας επιβραβεύει το γραφικό και αναδεικνύει όσους το παράγουν, το πράμα λειτουργεί και αντίστροφα:
Ανθρωποι που δεν
είναι κατ' ουσίαν γραφικοί, κάνουν γραφικότητες για να κερδίσουν
δημοσιότητα και ψήφους.
Αυτό σκέφτηκα βλέποντας και το τελευταίο βίντεο με τον Γκλέτσο. Είδα έναν άνθρωπο που προσπαθεί να δημιουργήσει θέμα εκ του μη όντος. Έναν επαναστάτη χωρίς αιτία, σε μια σκηνή δραματικής υπερβολής που απευθύνεται στον γραφικο-λάτρη Έλληνα ψηφοφόρο.
Σ' αυτόν που χωρίς να έχει καταλάβει για ποιον ακριβώς λόγο ωρύεται ο πρωταγωνιστής, θα πει: «μπράβο ρε Αποστόλη μάγκα, δώσε τους να καταλάβουν, χώσε κι άλλο ρε, σε πάω!» Και συνεπαρμένος απ' τη γραφικότητα της σκηνής, θα πάει να ψηφίσει Τελεία στις 25 Ιανουαρίου.
Υ.Γ : Ο Άδωνις ποστάρει επίσης στα σόσιαλ και απίθανες σέλφι με αγωνιστικό περιεχόμενο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου