Διαβάζω πως υπάρχουν πολλά κενά
στην Εκπαίδευση ύστερα από πολλές συνταξιοδοτήσεις και εξ αιτίας μιας
παράλογης αναλογίας μεταξύ συνταξιοδοτούμενων και νεοπροσληφθέντων.
Διαβάζω πως συνεχίζεται η απαράδεκτη για την Εκπαίδευση, ειδικά, μάκινα
των ωρομίσθιων κ.τ.λ.
Εκπαιδευτικός που προσλαμβάνεται για να διδάξει δύο-τρεις ώρες
στο ένα σχολείο και δύο-τρεις στο άλλο, ακόμη κι αν του ανατίθεται
πλήρες ωράριο, δεν δημιουργεί σχέσεις δασκάλου και μαθητή, αλλά
επαγγελματία μερικής απασχόλησης και μισθού.
Αν σκεφτόταν κάποτε κάποιος να καταργήσει τη μονιμότητα των
δημοσίων υπαλλήλων (την καθιέρωσε με το Σύνταγμα του 1911 ο Βενιζέλος)
είμαι σίγουρος πως αν είχε τσίπα λογικής θα κρατούσε τη μονιμότητα μόνο
για τους δικαστικούς και τους εκπαιδευτικούς, ούτε καν για τους ιερείς
και τους γιατρούς.
Αλλά τι κάθομαι τώρα και ψάχνω στ' άχυρα. Απ' ό,τι ξέρω ακόμη
και τώρα και οι διορισμοί (όσοι γίνονται) και οι προσλήψεις αναπληρωτών
γίνονται βάσει της επετηρίδας!!
Αν δηλαδή δεν εξαντληθούν, όσοι ακόμη κι
αν έχουν ευδοκιμήσει στο ΑΣΕΠ, οι απόφοιτοι μιας χρονιάς, δεν
προχωρούμε στην άλλη. Κι αν αυτό δεν γίνεται με τους του ΑΣΕΠ, αφού
αυτός ο ευλογημένος θεσμός του αείμνηστου Πεπονή (μαζί με τα ΚΕΠ του
Μπένου) είναι ό,τι καλύτερο έγινε στη δημόσια διοίκηση και κάνει επιλογή
των καλύτερων (σχετικά πάντα!), δεν γίνεται με τους αναπληρωτές και
τους ωρομίσθιους. Αν π.χ. ένας απόφοιτος Φιλοσοφικής Σχολής του 2000
έχει πτυχίο με Καλώς, προηγείται ενός αριστούχου του 2003. Αν αυτός
προλάβει να διοριστεί, ως τεφαρίκι, από ιδιωτικό σχολείο και ανοίξει
φροντιστήριο, τον έχασε η Εκπαίδευση.
Και σημειώνω πως όλοι οι
αριστούχοι εκπαιδευτικοί απορροφήθηκαν από την ιδιωτική εκπαίδευση και
τα φροντιστήρια, είτε λόγω πολιτικών φρονημάτων παλιότερα είτε λόγω
επετηρίδας στη μεταπολίτευση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου