ΕΛΛΗΝΕΣ ΗΡΩΕΣ: "Όσοι με τον Χάρο γίναν φίλοι, με τσιγάρο φεύγουνε στα χείλη" και όσα χρόνια κι αν περάσουν ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΞΕΧΝΑΜΕ - (18 χρόνια απο την ατιμώρητη ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ του Σολωμού Σολωμού...)

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου