Από το ΚΟΥΡΔΙΣΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ
Σε μια περίεργη απόφαση είχε προχωρήσει πέρυσι ο πρόεδρος και
διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, αναφορικά με το μέγεθος της διαφημιστικής
δαπάνης της Επιχείρησης. (Το ίδιο έκανε άραγε και φέτος;)
Την ώρα που τα τιμολόγια του ρεύματος έχουν πάρει την ανηφόρα και τα
νοικοκυριά αδυνατούν να εκπληρώσουν τις οικονομικές τους υποχρεώσεις, ο
πρόεδρος της ΔΕΗ Αρθούρος Ζερβός παραδέχτηκε ότι η Επιχείρηση ξοδεύει
ούτε λίγο ούτε πολύ περί τα 3 εκατ. ευρώ για τη διαφημιστική της
προβολή. Μια Επιχείρηση δηλαδή, η οποία αποτελεί μονοπώλιο στην αγορά
ξοδεύει ένα υπέρογκο ποσό, δίχως ιδιαίτερο αντίκρισμα.
Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς, η διαφήμιση αποσκοπεί σε ένα και μόνο
σκοπό. Μέσω αυτής οι επιχειρήσεις καταφέρνουν να γίνουν γνωστές στο
διαφημιστικό κοινό, η πελατεία αυξάνει και τα κέρδη μεγαλώνουν έναντι
των ανταγωνιστών τους. Στην περίπτωση της ΔΕΗ ανταγωνιστές δεν υπάρχουν.
Η πελατεία είναι δεδομένη και μάλιστα εξαιτίας των επιλογών της
Διοίκησης αδυνατεί να απολαύσει ένα στοιχειώδες αγαθό όπως είναι το
ηλεκτρικό ρεύμα.
Τη διαφημιστική δαπάνη των 3 εκατ. ευρώ, παραδέχτηκε ο ίδιος ο
πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΗ, σε έγγραφο που διαβιβάστηκε
στη Βουλή:
Την ίδια ώρα που γύρω στους 700.000 νοικοκυριά και επιχειρήσεις
αδυνατούν να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους απέναντι στην
Επιχείρηση εξαιτίας της βαθιάς οικονομικής ύφεσης και των διαδοχικών
αυξήσεων στα τιμολόγια του ρεύματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου