ΤΟΥΡΚΙΑ: «Aυτές τις 10 ερωτήσεις θα έκανα στον Ερντογάν»

ΑΡΘΡΟ-ΚΑΤΑΠΕΛΤΗΣ κατά του Ερντογαν από δημοσιογράφο-ΣΥΓΓΕΝΗ (!) του

Ο Πρωθυπουργός Ερντογάν συγκάλεσε δημοσιογράφους σε συνάντηση. Δεν ξέρω τι τον ρώτησαν, τι ειπώθηκε. Ξέρω όμως ότι αν ήμουν εκεί ως δημοσιογράφος θα του έθετα αυτές τις 10 ερωτήσεις:
 
1        Αμέσως μετά το δημοψήφισμα της 12ης Σεπτεμβρίου 2010, που αφορούσε και τον νέο τρόπο ανάδειξης του Ανώτατου Συμβουλίου Δικαστών και Εισαγγελέων (ΑΣΔΕ), είχατε πει δημόσια «Στέλνω πολλές ευχαριστίες υπερπόντια» [εννοώντας τον Γκιουλέν που ζει στην Πενσυλβάνια. Τότε, τα φιλο-γκιουλενικά Μέσα είχαν σθεναρά υποστηρίξει το ‘ναι’ στις συνταγματικές αλλαγές που προέβλεπε το δημοψήφισμα, το οποίο έγινε δεκτό με 58%. Αξίζει να σημειωθεί ότι καμία από τις τροποποιήσεις αυτές δεν έχουν ακόμη ψηφιστεί στην Εθνοσυνέλευση ως τώρα, πλην αυτής για το ΑΣΔΕ]. Έχετε μετανοήσει; Θα ανακαλέσετε εκείνες τις ευχαριστίες;

2        Λέτε πως «υπάρχει μια σπείρα στη Δικαιοσύνη» Δεν είστε εσείς που αφήσατε να διεισδύσει στο κράτος αυτή η ‘σπείρα’; Αν δεν είστε εσείς, τότε, τι κάνατε όταν η ‘σπείρα’ διείσδυε στο κράτος; Πώς είναι δυνατόν να μην υποπέσει στην αντίληψη μιας κυβέρνησης η στιγμή της διείσδυσης μιας ‘σπείρας’ σε ένα κράτος;

3        Για τις δίκες ‘Εργκενέκον’ και ‘Βαριοπούλα’ λέγατε, «εγώ είμαι ο εισαγγελέας τους. Έχετε τώρα αναλάβει δικηγόρος τους; Αν, ναι, γιατί;

4        Μπορείτε να δώσετε μιαν απάντηση στον πολίτη: μπορούμε αυτή τη στιγμή να εμπιστευόμαστε τη Δικαιοσύνη ή όχι;

5        Εντάξει, η σπείρα, εντάξει η σκευωρία, εντάξει το πραξικόπημα. Μπορείτε όμως να μας πείτε: τι θα γίνει με εκείνα τα κουτιά παπουτσιών, τις μίζες, τα αεροπορικά ταξίδια για ιερή αποδημία, τα ρολόγια αξίας 250 χιλιάδων ευρώ;


6        Μια μοναδική φορά είπατε ‘τράβα, φύγε’, υπονοώντας τον αμερικανό πρέσβη. Γιατί δεν επαναλάβατε άλλη φορά αυτό το υπονοούμενο; Έχετε αλλάξει γνώμη για τον αμερικανό πρέσβη;

7        Ποιο είναι το σχέδιο σας; Θα υπάρξει στην χώρα αυτή στο εξής ‘ανεξάρτητη δικαιοσύνη’; Αν, ναι, αυτή η ‘ανεξάρτητη δικαιοσύνη’ θα μπορεί να κάνει έρευνα για ονόματα που βρίσκονται μέσα ή κοντά στην κυβέρνησή σας; Ή τα ονόματα που βρίσκονται μέσα ή κοντά στην κυβέρνηση θα έχουν ‘ασυλία’ στην ‘Νέα Τουρκία’;

8        Τι ήταν η υπόθεση με το φορτηγό; Στέλνει η Τουρκία οπλισμό στη Συρία; Αν, ναι, σε ποιους τον στέλνει; Αν αυτό που αποστέλλεται είναι ανθρωπιστική βοήθεια, τότε, γιατί αποκρύπτεται;

9        Αν υπάρχει όντως συνομωσία και κανένας από τους ισχυρισμούς περί διαφθοράς δεν ισχύει, γιατί παραιτήθηκαν οι υπουργοί; Γιατί θυσιάσατε τους υπουργούς σας στο βωμό των συνωμοτών;

10   Τι θα απογίνει στο εξής στην Τουρκία η αρχή της ‘διάκρισης των εξουσιών’; Θα είναι διακριτές οι εξουσίες ή θα ενοποιηθούν; Αν ενοποιηθούν, θα συγκεντρωθούν όλες στο πρόσωπό σας;

Αυτά θα ρωτούσα, αν ήμουν εκεί. Νομίζω ότι δεν ήμουν εκεί επειδή θα ρωτούσα αυτά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου