ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ
Toυ ΚΩΣΤΑ Δ. ΚΑΒΒΑΘΑ
Τι ’ταν αυτό που μας βρήκε; Εκεί που νομίζαμε ότι, είχαμε ικανοποιήσει και τα 110 προαπαιτούμενα και η λήψη της δόσης ήταν θέμα ημερών, μέγας πόλεμος ξέσπασε στα βουβάλια του βάλτου.
Εμείς τα βατράχια δεν είχαμε άλλη λύση απ’ το να πηδήξουμε στο πιο ψηλό σημείο για να γλιτώσουμε. Το πρόβλημα όμως ήταν ότι, η περιοχή ήταν γεμάτη με τις μερσεντέ, τις μπέμπες και τα καγιέ που είχαμε παρκάρει όταν ξέσπασε η κρίση για να μη πω ότι, οι ροζ μεζονέτες, τα play room, τα tennis courts και τα Ολυμπιακά έργα δεν άφηναν ούτε μέτρο ελεύθερο. Απίστευτος συνωστισμός, ίδιος μ’ εκείνον στη παραλία της Σμύρνης αλλά, αυτή είναι μία άλλη ιστορία που θα την πω όταν λήξει η απεργία της ΠΟΕ-ΟΤΑ και οι εργαζόμενοι αποφασίσουν να μαζέψουν τα σκουπίδια.
Όπως θυμάστε ότι, το πρόβλημα ξεκίνησε το 1897 με την ήττα στον ελληνο-τουρκικό πόλεμο αλλά, επειδή οι πρωταγωνιστές δεν βρίσκονται πια στη ζωή θα πιάσω τη κλωστή απ’ τη δεκαετία του ’60.
Τότε έκανε την εμφάνιση του ένα νέο είδος (βατράχου). Εύκολα μπορούσες να τον διακρίνεις τους αρσενικούς απ’ το ιριδίζον κουστούμι, τα στενά παντελόνια και τις σκουρόχρωμες γραβάτες. Εκείνοι του αδύνατου φύλλου φορούσαν φορέματα με πουα, καπέλα με φτερά, γόβες σε μαύρο-ασπρο και, ενίοτε, μία γούνα μίας (νεκρής) αλεπούς στο λαιμό. Τα βλαστάρια τους φορούσαν ναυτικά παντελονάκια, παπούτσια Sebago και πήγαιναν στο αμερικανικό κολλέγιο.
Και, ενώ όλα έβαιναν according to plan και, εμείς τα βατράχια είχαμε αρχίσει να ψωνίζουμε τα πρώτα μας «γιωταχί», τα βουβάλια έκαναν πραξικόπημα, κατέβασαν τα τανκς και έβαλαν τα βατράχια στον γύψο.
Μία σειρά ενεργειών από κατοίκους (του Βάλτου) που ΔΕΝ εκστασιάζονταν στο Γουέμπλι και ΔΕΝ έσπαγαν πιάτα στα σκυλάδικα ανάγκασε, το 1974, τα βουβάλια να εγκαταλείψουν την εξουσία με αποτέλεσμα να ξεκινήσει η δημιουργική εποχή της Μεταπολιτεύσης. Στα (48) χρόνια που ακολούθησαν και προκειμένου να μην επαναληφθεί το φαινόμενο της δικτατορίας σε στιλ “Brazil”, ο Βάλτος μπήκε, πρώτα στην ΕΟΚ και μετά στην Ε.Ε Ακολούθησε βροχή δισεκατομμυρίων, πρώτα δραχμών μετά ευρώ με τα αποκαλούμενα «Προγράμματα Σύγκλισης» (Ντελορ, ΚΠΣ ι, ΙΙ, ΙΙΙ κλπ).
Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά:
Ο Βάλτος κατάλαβε τη 1η θέση στην ευρωζώνη σε μερσεντές/κάτοικο (12.500 το χρόνο, τη 2η σε καγιέν, την 3η life style, την 4η σε Κοχίμπα, την 5η σε ξαπλώστρες (στη Ψαρού). Οι υπόλοιπες ως τη 10η κατελήφθησαν από αυθαίρετα, παράνομες χωματερές, νεκρούς από τροχαία και πωλήσεις γιωταχί (360.000/χρόνο).
Εκτός από το life style των (πρώην) τυριών η μεταπολίτευση σημαδεύτηκε από έξη (μπορεί και περισσότερες), περιόδους που, κάθε μία έβαλε μία «πινελιά» στον πίνακα του Εθνικού Εξευτελισμού όπως:
Αντιπαροχή, Αλλαγή – 3ος Δρόμος (προς τον σοσιαλισμό), Εκσυγχρονισμός, Επανίδρυση, Γυμναστηρίου, Εθνικής Σωτηρίας, Εθνικής Συν-Ευθύνης, tri-lateral.
Στο σημείο αυτό είμαι υποχρεωμένος να αναφερθώ σε ένα διαχρονικό φαινόμενο που, όμοιο δεν έχει παρατηρηθεί σε κανένα άλλο μέρος στη γη:
Το τι άκουσαν (άκουσα) δεν περιγράφεται. Τους είπαν γραφικούς, γκρινιάρηδες, απαισιόδοξους, φρύνους που δεν βλέπουν το μεγαλείο της Ισχυρής Ελλάδας, τα επιτεύγματα του “Σιγά και Ταπεινά”, του “Λεφτά Υπάρχουν”, του “Cool Hand Luke Papadaimos”, του Όλου ΠΑΣΟΚ και της νέας ΝΔ.
Με αυτά και με τα άλλα φτάσαμε στη περασμένη Τετάρτη που, το “ούρο γκρουπ” απέτυχε να συνεννοηθεί με το “δυο νου του” με αποτέλεσμα, η απόφαση για την εκταμίευση της δόσης (μεθαδόνης), των 31,5 δις ευρώ να αναβληθεί διά σημερον Δευτέρα.
Και αυτό παρά, όπως ανάφερα στην αρχή, ο Βάλτος είπε ναι σε όλα και όχι μόνο γι’ αυτό αλλά, κατάφερε να εμφανίσει ένα κάποιο πλεόνασμα.
Η απόφαση του ούρο γκρουπ ελήφθει τη στιγμή που, ως επικεφαλής της κυβέρνησης των Three Frogs, ετοίμαζα τις βαλίτσες μου για μία δεύτερη επίσκεψη στο Quat ar. Πριν 3 χρόνια είχα πάει με τον Νικόλαο και τον Χάρη όμως τότε ήταν μία αυστηρά οικογενειακή επίσκεψη για τακτοποίηση λογαριασμών. Αυτή τη φορά θα πήγαινα για να πείσω τον Εμίρη να επενδύσει στον Βάλτο και, συγκεκριμένα, στο αεροδρόμιο Ελληνικού, το οποίο είχε καταργήσει ο Χατζηδάκης αλλά που, τη κατάργηση ανέτρεψε απόφαση του ΣτΕ που λέει ότι, το Ελληνικό δεν έπαψε ποτέ να είναι αεροδρόμιο. Δεν ξέρω αν με είδατε στη TV να δείχνω στον Αθεμπίγιο το Παραλιακό Μέτωπο, εξηγώντας ποια έργα θα αναγερθούν στη «Νεράϊδα» -την οποία κατεδάφισα με την Τίνα. Επίσης δεν ξέρω αν έχετε πρόχειρη την απόφαση μου να συνδέσω τον Πειραιά με το Σούνιο με καραβάκια που θα μετέφεραν χαρούμενους τουρίστες ή την άλλη, να δημιουργήσω στο Παλαιό Φάληρο εγκαταστάσεις για χρήση από υδροπλάνα που θα συνδέουν την Αττική με τα νησιά και τις παραλιακές πόλεις της Πελοποννήσου. Αν δεν (με είδατε) το πιθανότερο είναι ότι, δεν παρακολουθείτε τις ειδήσεις των 8 και τα πρωινάδικα. Αν και εφ’ όσον μεταβώ στο Εμιράτο θα με συνοδεύσουν οι διευθύνοντες σύμβουλοι των δύο μεγαλύτερων ελληνικών τραπεζών (Εθνικής και Alpha) αλλά και, εκπρόσωποι από 15 ελληνικές εταιρίες όπως, η Aegean Airlines, (που κατάπιε την Ολυμπιακή), η Χαλυβουργική, η ΔΕΠΑ κ.α. Την επίσκεψη θα συντονίσουν οι Δήμαρχοι Αθηναίων και Θεσσαλονίκης Γιώργος Καμίνης και Γιάννης Μπουτάρης ως ειδικοί στις διακρατικές συμφωνίες. Μετά το Κατάρ θα πάω Πεκίνο αφού η COSCO μου ζήτησε να φτιάξω ένα αεροδρόμιο για cargo στη δυτική Αττική προκειμένου να μεταφέρει τα εμπορεύματα από το Θριάσιο στο κόσμο. Για να το κάνω όμως πρέπει η ΔΕΗ να δώσει ρεύμα στη γραμμή πράγμα που, όπως πληροφορούμαι αρνείται να κάνει επειδή το έργο δεν έχει άδεια από τις Πολεοδομικές υπηρεσίες των Δήμων Δραπετσώνας και Ασπροπύργου, ίσως και κάποιου άλλου που, αυτή τη στιγμή, μου διαφεύγει. Σε ερώτηση (αθέατου) δημοσιογράφου αν το έργο είναι …αυθαίρετο δεν μπόρεσα να απαντήσω αλλά, και αυτό το πρόβλημα θα λυθεί με Π.Ν.Π (σ.σ. περισσότερα για το θέμα την άλλη Κυριακή)
Με την ίδια (πράξη) θα λύσω εκατοντάδες λιμνάζουσες επενδυτικές προτάσεις με αποτέλεσα το 2014 η Ελλάδα να έχει ξεπεράσει σε ρυθμό ανάπτυξης την φίλη και γείτονα Τουρκία η οποία, ειρήσθω εν παρόδω, ανέλαβε την αντιπροσωπεία της Subaru στη χώρα μας. Στόχος είναι να αναλάβει και την αντιπροσωπεία της μερσεντές ίσως και της VW ώστε να λειανθούν οι όποιες γωνίες παρουσιάζονται στις σχέσεις μας με την Μέρκελ.
Με αυτά και με τα άλλα φτάσαμε στη περασμένη Τετάρτη που, το “ούρο γκρουπ” απέτυχε να συνεννοηθεί με το “δυο νου του” με αποτέλεσμα, η απόφαση για την εκταμίευση της δόσης (μεθαδόνης), των 31,5 δις ευρώ να αναβληθεί διά σημερον Δευτέρα.
Και αυτό παρά, όπως ανάφερα στην αρχή, ο Βάλτος είπε ναι σε όλα και όχι μόνο γι’ αυτό αλλά, κατάφερε να εμφανίσει ένα κάποιο πλεόνασμα.
Η απόφαση του ούρο γκρουπ ελήφθει τη στιγμή που, ως επικεφαλής της κυβέρνησης των Three Frogs, ετοίμαζα τις βαλίτσες μου για μία δεύτερη επίσκεψη στο Quat ar. Πριν 3 χρόνια είχα πάει με τον Νικόλαο και τον Χάρη όμως τότε ήταν μία αυστηρά οικογενειακή επίσκεψη για τακτοποίηση λογαριασμών. Αυτή τη φορά θα πήγαινα για να πείσω τον Εμίρη να επενδύσει στον Βάλτο και, συγκεκριμένα, στο αεροδρόμιο Ελληνικού, το οποίο είχε καταργήσει ο Χατζηδάκης αλλά που, τη κατάργηση ανέτρεψε απόφαση του ΣτΕ που λέει ότι, το Ελληνικό δεν έπαψε ποτέ να είναι αεροδρόμιο. Δεν ξέρω αν με είδατε στη TV να δείχνω στον Αθεμπίγιο το Παραλιακό Μέτωπο, εξηγώντας ποια έργα θα αναγερθούν στη «Νεράϊδα» -την οποία κατεδάφισα με την Τίνα. Επίσης δεν ξέρω αν έχετε πρόχειρη την απόφαση μου να συνδέσω τον Πειραιά με το Σούνιο με καραβάκια που θα μετέφεραν χαρούμενους τουρίστες ή την άλλη, να δημιουργήσω στο Παλαιό Φάληρο εγκαταστάσεις για χρήση από υδροπλάνα που θα συνδέουν την Αττική με τα νησιά και τις παραλιακές πόλεις της Πελοποννήσου. Αν δεν (με είδατε) το πιθανότερο είναι ότι, δεν παρακολουθείτε τις ειδήσεις των 8 και τα πρωινάδικα. Αν και εφ’ όσον μεταβώ στο Εμιράτο θα με συνοδεύσουν οι διευθύνοντες σύμβουλοι των δύο μεγαλύτερων ελληνικών τραπεζών (Εθνικής και Alpha) αλλά και, εκπρόσωποι από 15 ελληνικές εταιρίες όπως, η Aegean Airlines, (που κατάπιε την Ολυμπιακή), η Χαλυβουργική, η ΔΕΠΑ κ.α. Την επίσκεψη θα συντονίσουν οι Δήμαρχοι Αθηναίων και Θεσσαλονίκης Γιώργος Καμίνης και Γιάννης Μπουτάρης ως ειδικοί στις διακρατικές συμφωνίες. Μετά το Κατάρ θα πάω Πεκίνο αφού η COSCO μου ζήτησε να φτιάξω ένα αεροδρόμιο για cargo στη δυτική Αττική προκειμένου να μεταφέρει τα εμπορεύματα από το Θριάσιο στο κόσμο. Για να το κάνω όμως πρέπει η ΔΕΗ να δώσει ρεύμα στη γραμμή πράγμα που, όπως πληροφορούμαι αρνείται να κάνει επειδή το έργο δεν έχει άδεια από τις Πολεοδομικές υπηρεσίες των Δήμων Δραπετσώνας και Ασπροπύργου, ίσως και κάποιου άλλου που, αυτή τη στιγμή, μου διαφεύγει. Σε ερώτηση (αθέατου) δημοσιογράφου αν το έργο είναι …αυθαίρετο δεν μπόρεσα να απαντήσω αλλά, και αυτό το πρόβλημα θα λυθεί με Π.Ν.Π (σ.σ. περισσότερα για το θέμα την άλλη Κυριακή)
Με την ίδια (πράξη) θα λύσω εκατοντάδες λιμνάζουσες επενδυτικές προτάσεις με αποτέλεσα το 2014 η Ελλάδα να έχει ξεπεράσει σε ρυθμό ανάπτυξης την φίλη και γείτονα Τουρκία η οποία, ειρήσθω εν παρόδω, ανέλαβε την αντιπροσωπεία της Subaru στη χώρα μας. Στόχος είναι να αναλάβει και την αντιπροσωπεία της μερσεντές ίσως και της VW ώστε να λειανθούν οι όποιες γωνίες παρουσιάζονται στις σχέσεις μας με την Μέρκελ.
Επειδή όλα αυτά δεν είναι δυνατόν να «υλοποιηθούν» χωρίς τη βοήθεια της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, αποφάσισα να απολύσω 25.000 άτομα τα οποία είχα προσλάβει (χωρίς να το καταλάβω) ως Σιδερένιος, Gollum, Αναχωρητής, Τραπεζίτης και Γοδεφρείγος) και, να τα επαναπροσλάβω μόλις «έλθω στα πράγματα.
Η απόφαση μου αυτή είναι απόλυτα σύμφωνη με έναν από τους τρεις πυλώνες της προοδευτικά φιλελεύθερης σοσιαλιστικής οικονομίας που λέει, «δουλειά δεν είχε ο διάβολος γ***ε τα παιδιά του». Οι άλλοι δύο είναι, «και με τον αστυφυλαξ», «και με τον χωροφύλαξ»._CU!._K.K
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου