ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΠΑΝΑΝΙΑ: To ψηφιακό σχολείο μας κοστίζει χρυσάφι γιατι το Υπουργείο Παιδείας ΔΕΝ έχει εξασφαλίσει απο τον ΟΤΕ μειωση τιμής που θα ελάφρυνε τον προϋπολογισμό της κεντρικής υπηρεσίας


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου