ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΠΑΝΑΝΙΑ: To ψηφιακό σχολείο μας κοστίζει χρυσάφι γιατι το Υπουργείο Παιδείας ΔΕΝ έχει εξασφαλίσει απο τον ΟΤΕ μειωση τιμής που θα ελάφρυνε τον προϋπολογισμό της κεντρικής υπηρεσίας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
‹
›
Αρχική σελίδα
Προβολή έκδοσης ιστού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου