«Να πάρει ο διάολος τους Ευρωπαίους αρχηγούς κρατών, αν δεν σώσουν την Ελλάδα!» δήλωσε ο πρώην καγκελάριος της Γερμανίας Χέλμουτ Σμιτ στην εφημερίδα Die Zeit.
Ο κ. Σμιτ συνέκρινε την κατάσταση της Ελλάδας με εκείνη «της Γερμανίας μετά το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου», όταν ΗΠΑ και Γαλλία παρείχαν στη χώρα οικονομική βοήθεια, και τόνισε πως «σε σχέση με την τότε κατάσταση και την προθυμία βοήθειας από κράτη που λίγα χρόνια πριν ήταν εχθροί μας, το πρόβλημα είναι σήμερα μικρότερο».
Ο κ. Σμιτ θεωρεί μια προσωρινή στάση πληρωμών «μεγάλη συμφορά, όχι όμως τέτοια που θα απειλούσε την ύπαρξη» των Ελλήνων και των λοιπών Ευρωπαίων.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου