Γράφει ο ΦΑΛΗΡΕΥΣ
Δεν είναι ανέκδοτο. Είναι πραγματικό γεγονός, ενδεικτικό του τρόπου λειτουργίας του Δημοσίου σε καιρό κρίσης.
Μία κυρία απευθύνεται στις υπηρεσίες του υπουργείου Υγείας για τη διευθέτηση υπόθεσής της. Με τα πολλά, πληροφορείται ότι την αρμοδιότητα έχει η αντίστοιχη υπηρεσία της νομαρχίας, οπότε την παραπέμπουν εκεί. Ο υπάλληλος του υπουργείου, καθ’ όλα εξυπηρετικός, της δίνει ευχαρίστως όλες τις σχετικές πληροφορίες: τη διεύθυνση της νομαρχίας, το όνομα του επικεφαλής της αντίστοιχης υπηρεσίας, τα πάντα εκτός από τον τηλεφωνικό αριθμό.
Οταν η κυρία ζητεί και τον αριθμό, ο υπάλληλος της λέει: «11880».
Για λίγο, η κυρία έμεινε με την εντύπωση ότι ο υπάλληλος αστειευόταν. Εκείνος το κατάλαβε αμέσως και, για να μην παρατείνεται η αμηχανία της, της εξήγησε, πάντα με το ίδιο πρόσχαρο ύφος, ότι κανείς στην υπηρεσία του δεν ήξερε τον αριθμό. Ολοι συνδέονταν μέσω του 11880...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου